Sari la conținut

Duster 4X4 1.2 Tce


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 80
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Salutare la toata lumea! Dupa 4 luni de asteptare azi am devenit Dusterist, 4x4 1,2 TCe, Laureate, Bleu Cosmos, Pack look, Medianav, senzori parcare. Prima impresie dupa 35 km (pana acasa) este supe

Azi am platit diferenta pana la suma totala pentru 4x4 1,2 Tce, Laureate, Bleu cosmos, Pack look, Medianav, senzori parcare. Probabil inca o luna de asteptare.

Nu e ok comparatia diesel 2.0 130 CP (cuplu 330Nm) cu benzina 1.2 (fie el si turbo).   Inainte de Duster am avut si eu Mondeo (exact specificatiile masinii tale) si tin sa-ti spun ca dupa ce treci d

Posted Images

Dar la 120 - 150 km/h, este deranjant zgomotul din habitaclu? Eu am mers cu 1.6mpi si 1.5dci ( ambele 4x4 - PH1 ) si m-i s-au parut cam neizolate fonic.

Nu am mers cu mai mult de 110 km/h pt a nu forta motorul inca nou. Scrie in carte ca pana in 1000 de km sa nu se depaseasca 2500 de rotatii pe minut. La viteza asta nu se simte absolut nici un zgomot. Am mers si cu duster 1 si intradevar e mai zgomotoasa. E evident izolata mai bine fonic versiunea 2.

@edyy poti sa-mi spui si mie la cati km ai prima revizie si intervalul urmatoarelor revizii?

Iar distributia la cati km trebui s-o schimbi?

Prima revizie e la 20.000 km sau un an si asa sunt si urmatoarele, in 20 in 20000 sau la an. Distributia e pe lant si nu se schimba niciodata, iar garantia oferita de Dacia pt masina cu motorul asta si euro 6 e de de 4 ani.

Editat de edyy
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

@eddy :Are start stop, toate 1.2 tce cu euro 6 au asa ceva si recuperarea energiei de franare.

Ești sigur? Pentru partea bolduită trebuie să mai ai ceva pe cutie, ceva care lipsește la Dacia.

Faza cu recuperarea energiei de franare e integrata in sistemul Start-Stop.

"Pentru prima dată pe un model Dacia, propulsorul turbo pe benzină respectă normele de poluare Euro 6 și dispune de sistem Start&Stop, care oprește automat motorul în timpul staționării. Acest sistem include și funcția de recuperare a energiei de frânare, aducând avantaje clare în ceea ce privește consumul de combustibil.

http://e-automobile.ro/categorie-motor/18-benzina/58-115-tce.html

Editat de edyy
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Poți avea Start&Stop și fără recuperarea energiei de franare. Recuperarea energiei de franare nu se face via alternator căci dacă mașina e în rulare dar ambreiajul e apăsat sau mașina e scoasă din viteză alternatorul nu are ce recupera. Pe cutie via diferential* ai un al 2 lea generator* care în anumite condiții* "recuperează" energie pe perioadele de frânare.

*simplist spus, nu intru în detalii tehnice

 

Acest a 2lea generator lipsește la Dacia. Cine spune că mă înșel e rugat să facă o poză a cutiei de viteze de pe un TCe 1,2 4x4 euro 6

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 1 month later...

Azi am platit diferenta pana la suma totala pentru 4x4 1,2 Tce, Laureate,

Bleu cosmos, Pack look, Medianav, senzori parcare.

Probabil inca o luna de asteptare.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Eu am cerut.o la predarea masinii.E o hârtie A4.
    • Intervalele si ce se schimba/verifica la revizii exista in fisa de intretinere pe care o primesti la cumparare. Cred ca poti sa ceri o fisa de la dealer inainte.
    • Pentru ca in curand se va face un an de cand ma dau cu Portocala Turbata, mi s-a parut momentul potrivit sa postez o statistica pentru pasionati.  Si avem asa: RCA pe un an B8, "decat" 1022 lei, CASCO 548 euro (2740 lei), ambele la Omniasig. In anul care a trecut am ars dupa bonurile de benzina 1406,25 litri de zeama de dinozaur, la un cost modic de 9979,66 lei. Raportat la cei 16900 km parcursi rezulta un consum mediu anual de 8,32 la suta de kilometri parcursi. Mi se pare decent, raportat la puterea motorului si la aerodinamica tip caramida. Dupa cum am mai spus, in momentele respective, comportamentul masinii in afara asfaltului e mai mult decat onorabil si stiu sigur ca poate mult mai mult decat sunt eu capabil sa cer de la ea. Motorul mi se pare in continuare cireasa de pe tort, silentios, rafinat, iar felul in care trage in sarcina este incredibil. Scaunele, chestia care mi s-a parut cel mai aiurea dupa ce am luat masina si imi amintesc ca la primul drum lung ma durea groaznic genunchiul drept si spatarul scaunului parea ca in loc sa ma sustina ma impunge... Din fericire ne-am impacat exact la timp pentru tura pe care am facut-o 6 luni mai tarziu prin Europa, in care n-am avut probleme nici dupa 600 km condusi intr-o zi. Despre comportamentul transmisiei integrale a masinii in off-road pot doar sa spun ca mi sa parut mai mult decat capabila pentru ce am cerut eu de la ea. Adica indiferent de coclaurile, dealurile sau noroaiele in care am bagat-o, a fost in stare sa ma scoata fara prea mare deranj ... Nemultumiri dupa un an, sunt putine, iar cele care sunt se leaga de comportamentul timoneriei, ambreiajului, transmisiei, (nu m-am prins inca care din cele trei e de vina) in situatii de condus "sportiv" cu schimbari rapide si agresive de trepte. Am avut o perioada destul de lunga dupa cumparare, cand mi se parea ca nu mai stiu sa conduc si aproape fiecare schimb de treapta era insotit de o smucitura!  Dupa multa lectura on-line am inteles ca nu sunt chiar prostul clasei la condus si ca mai sunt si altii care experimenteaza aceeasi problema!  Pana la urma am inteles cum "vrea" Dusterica sa fie condus si am facut pace! Iar acum ma bucur de el in fiecare zi chiar si in aglomeratia nebuna a Bucurestiului.
    • Salut. Știe cineva să îmi spună unde găsesc intervalul de revizii în garanție și ce anume se face? Am descarcat manualul dar nu am găsit ce caut. Încerc să îmi dau seama dacă e mai convenabil cu rate și totul inclus 5 ani.
×
×
  • Creează nouă...