Sari la conținut

Montare Camera Marsarier


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 407
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Iaca si pozele, daca mai aveti nevoie de ceva detalii va stau la dispozitie cand ma intorc din oras

Le-am dat de capat pana la urma:  

Am mai gasit un film foarte explicit cu montarea camerei  

Posted Images

Am uitat sa mentionezceva foarte IMPORTANT: Camera trebuie sa fie neaparat NTSC si nu PAL (multe camere aftermarket folosesc sistemul PAL si nu NTSC). De multe ori, comerciantii nu specifica acest lucru. 

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

am descoperit de curand acest forum, informatii super utile, multumesc anticipat tuturor celor care contribuie la aceasta.

As dori sa instalez o camera video marsharier, respectiv sa o activez din micom. Poate cineva sa ma ajute si pe mine cu softul de acces in micon? MN gen3, versiune 9.1.3

multumesc inca o data!

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Nu este vorba despre conceptii puerile si fara sens, ok? Ca la o masina achizitionata cu 2000 euro iti asumi asemenea riscuri atunci cand o cumperi. Asa ca la un autovehicul nou si cu o valoare semnificativa de achizitie - pentru Romania - pretentii trebuie si e normal sa existe. Faptul ca se lucreaza cu materiale ieftine si nu se testeaza suficient e valabil nu numai pentru Dacia ci si pentru alte marci. Insa asta nu inseamna normalitate si nu trebuie sa ne lamentam acceptand o anormalitate drept normalitate. Cam atat despre filosofii de viata. Legat de subiect, continua distractia: cand se aprind martorii si apare mesajul, cand dispare. E ceva aiurea undeva. Voi merge in service la programare si nu iau masina de acolo pana nu am o rezolvare a problemei. Revin cu detalii. Drumuri bune!
    • Privește "problema" din alt unghi, dacă ai avea 14.4v permanent dar consumul de carburant ar mai mare cu 1,5L permanent ar fi mai bine ?
    • Nemultumirea este la accesorii cand sistemul 'nu incarca': stergatoare care se mica foarte lent, pompa de stropire mai zgomotoasa si cu debit mai mic, aeroterma cu viteza fluctuanta si 'audibil' cu turatii mai mici... Sunt convins ca la Service as primi 'asa face toate'. Daca se duce bateria, sper sa o acopere garantia (nu sunt sigur...).
    • Totuși de ce îți este frică ? Că ai să rămâi fără baterie ? Că ai să conectezi un consumator care să îi dea în cap bateriei ? Iar la baterie, nu contează atât de mult tensiunea, ci contează curentul. Mai mult, curentul este limitat de siguranță, deci repet, unde este nemulțumirea ? Ca încheiere, mașina la mine merge cu Stop & Start 24/7. Bateria merge spre 4 ani și nu am absolut nici o problemă.
    • Se pot face anumite lucruri și fără să vii cu bordul plin de erori. Faptul că voi acceptați să fiți trimiși la plimbare și să reveniți când o să mai facă, dacă o să mai facă, este propria voastră alegere. Iar faptul că eroarea de AdBlue nu era stocată mă îndoiesc. Se stochează eroarea când rămâne cartela fără baterie, care e un fleac de problemă, și crezi că nu se stochează ceva ce îți poate imobiliza mașina ? La AdBlue se pot face 2 lucruri : 1. Resoftare/recalibrare/update soft. Rar a dat rezultate, metoda mai puțin costisitoare. 2. Înlocuire completă a sistemului de AdBlue. Asta a funcționat la toți, dar e și costisitoare. @Toti V-as ruga să încercați să treceți peste concepțiile puerile și fără sens : - mașina de 20.000 euro, nu se poate așa ceva. Ba se poate, chiar la case mai mari și pe mai multi bani. Dar acolo fudulia și mândria câteodată îi împiedică să se plângă, pentru că numai un sărac și un prost face asta (logica lor). Chiar și așa, contează cât costă mașina atât de mult de emiteți pretenții în funcție de preț ? Poate să coste oricât, că e 1 euro sau 1.000.000, mașina ar trebui să fie cu cât mai puține buguri, pe cât posibil bug free. - mașina nouă, nu se poate așa ceva. La fel, vezi punctul precedent, spre final. Mai mult, mașina nouă nu înseamnă fără probleme, ci înseamnă că nu îmi pasă ce probleme are, nu e treaba mea. Și nu îmi pasă cât costă, produsul trebuie adus în conformitate, dacă nu înlocuit cu totul. Asta înseamnă un produs cu garanție. - lessons learned - asta se face la același produs, unde se poate. De asta facelifturile de final de producție au cel mai bine implementat acel lessons learned. Ce are in comun Dacia 1310, 1410 cu generațiile de acum ? În afară de nume ? Cum și unde să-l aplice ? - ăștia nu mai fac testare ?! - Da și nu. Mulțumită creșterii cererii de mașini noi, înseamnă că producătorii trebuie să ofere un volum mai mare de mașini. Liniile de producție sunt deja optimizate pentru flux cât mai rapid și în acest proces trebuie tăiate niște bugete, care de obicei se fac la testare, fiind cel mai de durată și cele mai costisitor lucru din dezvoltare. Deci da, noi testăm propriile produse pentru că momentan tehnologia nu poate ține pasul cu cererea și în plus mulți preferă să aibă un produs nou cât mai repede, fără o necesitate reală in spate ( că are acum 200 airbaguri fata de 4 etc. ). Sunt atâtea cazuri de tăieri de bugete pe partea de testare sau chiar dezvoltare SW în ultimii 10 ani încât mi se pare că lumea e fix cu memorie de pește, care uită că stă într-un bol de sticlă și se lovește de pereți la fiecare 5 secunde. În momentul de față, că vă place sau nu, testarea se face pe banii și timpul nostru. Ar fi bine să acceptați asta.
×
×
  • Creează nouă...