Sari la conținut

Montare Camera Marsarier


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 447
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Iaca si pozele, daca mai aveti nevoie de ceva detalii va stau la dispozitie cand ma intorc din oras

Am mai gasit un film foarte explicit cu montarea camerei  

Le-am dat de capat pana la urma:  

Posted Images

1. Nu este absolut necesar sa se vada bara spate pentru a putea stii exact distanta fata de obstacole?

obs. Am vazut la X3 ca au doua variante: camera spate si camera spate cu vedere de sus.

2. Daca am senzori mai este utila si o camera?

3. Intre camera si senzori mie mi se par mai importanti senzorii. Ce parere aveti?

Editat de abc
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Am motat si eu camera spate la Dacia (pentru garantie) si nu se vede bara spate - da, e normal sa se vada pentru manevrele la mm si da, la majoritatea masinilor cu camera OEM se vede! In plus, la scoaterea din R ecranul devine negru pentru cateva secunde, fapt care arata ca montajul este absolut neprofesional, ca sa nu zic jalnic. Din discutiile de pe am inteles ca ecranul negru ar fi normal in conceptia "geniilor" care au facut modul de conectare, dar colegul t0rquemada cred ca are o alta opinie.

Editat de 77Dan
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

1. Depinde de cât de bine te orientezi în spațiu (liniile de ghidaj), dar 1-2 mm de bară ar fi utili în imagine

2. Depinde, dacă mașina are senzori din fabrică sau nu, dacă are te ajută, dacă nu..nu.

3. Depinde, eu am senzori din fabrică(ăia care merg cu apă/noroi/gheață pe ei, și detectează o frunză la 1m), iar de când am cameră, pot parca mai "înghesuit"

 

Despre montajul camerei originale am mai scris, aveți deja un coleg(alcris01) care beneficiază de modulul meu pentru anularea ecranului negru.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 2 months later...

Cu ajutorul lu @t0rquemada am scapat si eu de enervantul ecran negru si bonus, acum vad si bara.

Interventia asupra masinii a fost minima si facuta in cel mai profesionist mod posibil. As zice ca cei de la Dacia Service au multe de invatat de la el.

post-2646-14457728825962_thumb.jpg

 

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

 

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

@psystem - cum si ce a modificat sa apara si bara in cadrul camerei? Doar o repozitionare a camerei intr-un alt unghi?

 

@t0rquemada - sa inteleg ca daca ma hotarasc sa montez si eu o camera de origine in service autorizat, o sa am aceste "probleme"?

- ecran negru la revenirea din R;

- banda cu warning jos;

- bara nu intra in cadru.

 

Pe care le poate rezolva serviceul si pe care nu? Sunt curios, ca sa stiu ce am de facut cand ma hotarasc.

 

Multumesc.

 

Sent from my SM-N9005 using Tapatalk

Editat de chrysstyann
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...