Sari la conținut

Postări Recomandate

Roțile noi aveau altă presiune și asta a contat.

@byteworks: Ai mașina de 0 ani, documentarea mea pe TPMS e din 2014 încoace.

Ai o poză pe ușă și un manual care trebuia citit. Long storyshort 4x4 are TPMSdirect(senzori) 4x2 are TPMS indirect (via ABS).

Muritorii de rând, ăia fără scule(clip), nu pot determina tipul de TPMS fără scule, idem pentru reprezentanță*/vocea clientului, din VIN reiese doar cu/fără TPMS nu și tipul de TPMS

*dacă vorbim doar de recepție

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 223
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

UE a hotărât că toate modelele de autovehicule trebuie să fie echipate cu un sistem de control a presiunii pneurilor (SCPP in romaneste). Începând cu 1 noiembrie 2014, un asemenea sistem este prescris

Ce misto, unii care au acest sistem se plang de el, iar cei care nu-l au il vor.

la @Planetara 200 lei setul de 4 plus transport..  

Posted Images

... probabil 4x2 2015 pana in noiembrie?

 

Citat

 

- PH 2 4WD si 2WD fabr. dupa Nov 2014 au TPMS via valve cu senzori care comunica radio cu calculatorul masinii.

- PH 2 2WD fabr. dupa Nov 2015 are TPMS via ABS (insa la 4WD se pare ca nu s-a schimbat nimic din Nov 2014)

 

 

Editat de byteworks
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
La 11/9/2017 la 9:12, t0rquemada a spus:

@byteworks: Ai mașina de 0 ani, documentarea mea pe TPMS e din 2014 încoace.

Ai o poză pe ușă și un manual care trebuia citit. Long storyshort 4x4 are TPMSdirect(senzori) 4x2 are TPMS indirect (via ABS).

Mersi t0rquemada, ai dreptate, m-am uitat la sticker si la manual dar, cu tot respectul, nu a facut decat sa intareasca impresia de confuzie si de o lipsa de regula clara privind chestiunea.

Am 4x4 1.5 dCI 2017, am eticheta pe usa si conform manualului am sistemul A care este via ABS si nu senzori in valva. Probe:

Manualul zice asa:

pag_TP_duster.jpg

 

Si stickerul arata asa:

sticker_usa_duster.jpg

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Eticheta are rol informativ (e mai bine decât nimic) exact ca și 145/90 R16 de jos e trecută dar nu se poate folosi legal

E așa de greu să desumfli cu 1 bar o roata, apoi să pornești motorul?

TPMS direct = la pornirea motorului ai și alerta de pneu spart

TPMS indirect = la pornire nu ai nimic, după plecarea de pe loc în maxim 500m ai alertă de pneu spart

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 1 month later...
  • 6 months later...

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...