Sari la conținut

Postări Recomandate

Deci ( am mai scris dar nu știu pe ce topic, e și poză):

 

SSPP/TPMS/DPRPN

 

Sistemul monitorizează:

-incoerență senzori

-senzor lipsă

-alertă de pana

-presiune scăzută

-id set vară

-id set iarna

-presiune la viteză mare

-presiune la viteză mică

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 223
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

UE a hotărât că toate modelele de autovehicule trebuie să fie echipate cu un sistem de control a presiunii pneurilor (SCPP in romaneste). Începând cu 1 noiembrie 2014, un asemenea sistem este prescris

Ce misto, unii care au acest sistem se plang de el, iar cei care nu-l au il vor.

la @Planetara 200 lei setul de 4 plus transport..  

Posted Images

In weekend am montat jantele cumparate de la Sigemo + cauciucuri de iarna.

Evident cu valve fara senzori.

Desigur ca s-au aprins cei 2 martori amintiti mai sus, cel de avertizare "pana" clipea la un moment dat dupa aceea era continuu, ambii culoarea portocalie.

Am efectuat un reset cu SET TP si am mai circulat inca vreo 5 km si nu s-au mai aprins, insa cred ca e temporara chestia.

Senzorii aia ma gandesc ca comunica doar asa mai rar cu comp.bord, pentru a nu drena bateriile in prima luna :)

 

Am luat legatura cu colegul @planetara si are valve cu senzori la un pret mai mult decat decent.

Voi comada de la el si le voi monta pe masina si voi incerca abordarea lui @bmcpst si a inca cateova colegi (reset simplu din comp.bord).

Sper sa am flag-ul acela de "auto-invatare" senzori noi setat pe TRUE :) si sa functioneze metoda cu SET TP pentru a nu mai fi necesara programarea cu CLIP...

 

O sa revin cu un update dupa ce mai aflu raspunsuri la cele de mai sus.

Editat de Killer82
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Un update fac si eu. Cum spuneam ieri, am circulat cam 10 km si nu mi s-au aprins martorii de bord. Azi dimineata cam dupa 5 km de parcurs spre servici, s-au aprins martorii. Am dat set up, si e totul normal acum dupa inca vreo 30 km parcursi. Asadar, chiar daca au fost memorati iarna trecuta, acum dupa ce am pus din nou rotile de iarna, tot apar martorii de bord, dar cu set up se sting.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

si apoi se aprind...si iar se sting...

de cate ori ai incercat asta?

Eu unul am mers cu rotile de vara si o singura data mi s-au aprins dupa care am dat set up si s-au stins. Acum e aceeasi poveste. Sau poate vorbim de cu totul altceva si nu te inteleg eu prea bine..... :ahappy:

 

P.S. este a 3 oara cand schimb rotile de cand am masina,si l-a mine s-au stins martorii dupa fiecare set up. Mentionez ca am 4 roti vara si 4 roti iarna fiecre cu senzorii lor...adica 8

Editat de bmcpst
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 2 weeks later...

Am avut si eu timp ieri sa ma ocup de valve si confirm ce zice @bmcpst, si anume:

 

- comandat valve cu senzori de la colegul @planetara - pret genial si livrare prompta, recomand!

- montat pe rotile de iarna cumparate afermaket, in locul celor stock - valva se trage dinspre int inspre ext cu ajutorul unei scule speciale de montat valve de la vulcanizari

- resetat comp de bord la sectiunea cu SET TP - martorii au disparut

- 40 km mai tarziu, nici urma de matori de eroare in bord (deci flag-ul ala de auto-invatare senzori este pus pe ON la mine)

 

Foarte rezonabil per ansambu, am auzit de scoruri mult mai serioase la alte masini... in afara de VW care "rezolva totul din software" :)

Editat de Killer82
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Am primit azi o oferta de pret (pe hartie) pt. un Duster Connected by Orange. Pe pagina doi scrie, ca si mentiune: "Presiunea in penuri va fi masurata indirect (prin ESP) pe versiunile 4x2 incepand cu fabricatiile din saptamana 48/2015". Deci, se pare, ca gata cu schimbat senzori, reprogramari UCH, etc, cel putin la 4x2.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...