Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 167
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Astazi le am montat Parca da alt look prafosului   Trimis de pe al meu LG-D405 folosind Tapatalk    

Au 11.2 kg   Trimis de pe al meu LG-D405 folosind Tapatalk    

In sfarsit le-am cumparat si eu... Sunt mai usoare decat cele stilizate originale, mai frumoase si mai drepte

Posted Images

Despicand firul in 4 si detaliind teoria chibritului, cu ce ar ajuta componenta plasticului atata timp ca jantele sunt prinse in prezoane? Evident te ajuta sa schimbi roata, sa fie bine centrata pe butuc. Atata timp cat gaura de la janta este mai mare decat dimensiunea butucului, orice inel adaptor ai avea, nu ajuta la socuri puternice in roata. Toata sarcina masinii sau sorurile sunt preluate de suruburi intai apoi de amortizoare.si arcuri. Parerea mea

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Despicand firul in 4 si detaliind teoria chibritului, cu ce ar ajuta componenta plasticului atata timp ca jantele sunt prinse in prezoane? E

 

Daca ai un plastic casant, se va sparge din vibratii, nici nu trebe sa il lovesti.

Daca roata ar sta doar in prezoane, fara suport de centrare SOLID, roata ar ceda (oricat ai strange tu prezoanele)

la prima izbitura mai zdravana si s-ar forfeca unul sau mai multe prezoane.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Crezi ca plasticul, oricat ar fi el de bin facut , rezista la sarcina masinii?

Na, bine, eu le-am scos intacte dupa ce am schimbat rotile si dupa ce am circulat toata vara cu jantele de aliaj, dar ma indoiesc ca inele adaptoare preiau din socuri sau trepidatii. Plasticul era destul de maleabil sii cum spuneam rezistent ca teflunul, nu casant. Au fost livrate odata cu jantele , marca MSW (OZ). Sunt sigur ca este plastic special, dar euraman la parerea mea ca prea mult nu ajuta

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

daca e duramid da, AR PUTEA sa reziste, insa conteaza nu doar materialul ci si CAT material este.

nu ma pronunt dupa ureche, insa stiu ca sarcina masinii pe verticala este tinuta de "central hub" nicidecumd e suruburi.

alea tin sarcinile pe laterala.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Tocmai din acest motiv se foloseste poliamida, sau duramid sau plastic industrial (eu cred ca e poliamida), sa preia bine socurile, sa nu crape.

Aceste materiale au si o textura mai alunecosa, sa spun asa, sunt rezistente si la lovituri.

Pana la urma ideea este sa-si faca bine treaba acolo unde sunt puse, nu? :)

Editat de cbogdy
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • @t0rquemada, nu stiam de lampile LED OEM pt numar, daca afli part number-ul, ti-as fi recunoscator daca mi l-ai da si mie. Merci anticipat! @Mak, am inteles din prima ca tu ai ph2, eu iti raspundeam doar de ce am retineri in ceea ce priveste eroare de pe diagnoza la ledurile P21/5W. Vreau nu vreau, trebuie sa le accept capriciile pentru ca am 5 ani garantie la masina si tipul ce e pe partea electrica la Verbita Arad e cat se poate de zelos, asta e motivul pentru care caut o solutie fara erori la diagnoza din cauza canbus-ului. Merci oricum pentru intentie!
    • @Kidu cred ca vorbeam impreuna si ne intelegeam separat.Eu s sarac am ph2.. Tu ph3..De aici uimirea..de ce ti ar pasa daca dau eroare la diagnoza?..garantie..etc..La voi sunt ai dreacu" cei din reprezentanta.
    • Eu ți-am spus ce se poate face, ce faci tu e treaba ta  . Există lămpi de număr cu led din fabrică (cod renault)* care nu generează erori.   *nu-l am momentan
    • @Mak, imagineaza-ti ca s-au legat de mine la reprezentanta pentru niste simple becuri LED Philips pe care le-am luat pentru lampile de la numar deoarece am preferat sa schimb doar becurile si nu toata lampa cum sunt cele cu leduri pentru ca dau o lumina mai discreta in comparatie cu lampile dedicate cu leduri care, in opinia mea, dau prea multa lumina si nici nu am incredere in fiabilitatea lor. https://www.emag.ro/set-2-becuri-auto-auxiliare-cu-led-philips-x-tremeultinon-w5w-12v-1w-6000k-127996000kx2/pd/D3D982BBM/ Ca si in cazul celor recomandate de tine, nici astea nu dau eroare in bord insa pe diagnoza se vad cu eroare de bec ars. @torquemada, multumesc pentru confirmare, acelasi lucru il banuiam si eu. In rest, mi se pare un compromis mai acceptabil sa iau LED-urile indicate de Mak, fata de a ma pune sa modific fizic triplele pe spate. Stiu ca sunt unii ce si-au activat stopul pe frana din tripla si la cel de-al doilea bec printr-un bypass de circuit insa astea sunt deja modificari fizice care pod duce la anulari de garantie daca dai de unul mai zelos.
    • La Duster ph3 cam toate becurile dau eroare pe diagnoză, unele (faza scurtă) și pe bord. Dacă becurile de frână par slabe la Duster ph3 se pot ''trafora" încă 2 becuri (câte unul în fiecare stop) spre interior unde ai doar 5w pentru poziție pui unul 21/5w stop/poziție
×
×
  • Creează nouă...