Sari la conținut

Duster Ph2


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 163
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Cum am promis, am revenit cu pozele!

In sfarsit, dupa 3 luni de asteptare, am luat masina de la dealer - un Duster dCi 110 4x2 Laureate! Sunt foarte multumit de masina, nu as schimba-o cu una de fabricatie straina! O sa revin cu poze c

Si daca ai avea mii de km. Diferenta intre a merge constant la 110km/h sau 140km/h, la un drum de 1000km pe autostrada, luand in calcul si pauzele, opririle la eventuale puncte de frontiera, cozi si a

Posted Images

Daca planuiesti sa o iei noua, apai probleme cu filtru de particule ar trebui sa incepi sa ai dupa vreo 15-16 ani de zile, in general pica in jurul sumei de 200000 km si la cati km spui ca vei face tu anual, nu ar trebui sa iti pese. Daca o iei sh, atunci e alta treaba.

Eu am Diesel si imi place, consum foarte bun si putere extra in offroad, insa banuiesc ca nu te vei baga prea tare prin offroad daca tintesti anume pt 4x2, sau?

Benzina e mai silentioasa, asta mi-a placut si mie, dar tot tractorasul a fost ales in final :)

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Sa zic si parerea mea...

Motoarele dci si tce 1.2 in afara de filtrul de particule care habar n-am cat e de fiabil la duster (nu am prea gasit oameni sa se planga de el, am tot cautat despre asta inainte de a-mi lua) cred ca sunt cam la fel de costisitoare daca pica ceva, deoarece tce-ul cu injectie directa difera tare de injectia clasica MPI, injectoarele functioneaza la o presiune mai mare, injecteaza direct in camera de ardere (deci suporta presiunea si temperatura din camera de ardere), are si turbina, iar turbinele de benzinare sunt mai solicitate decat la diesel din cauza temperaturii mai mari a gazelor de evacuare...

La intretinere probabil diferenta ar fi la filtrul de motorina, nu cred ca ar mai fi altceva.

Distributia pe lant nu cred ca e un factor important, daca schimbi distributia la un service altul decat reprezentanta, poti iesi la 500-600 ron, care in 5 ani nu cred ca e o suma importanta.

Cu argumentele contra 1.2 tce sunt de acord (consum mai mare - am citit despre asta pe multe forumuri, si fiabilitate inca necunoscuta)

 

Acum intreb si eu la ce vrei sa o folosesti? Mergi mult pe autostrada? Mergi mult in oras? Iesi in offroad?

Esti sigur ca duster ai nevoie? Eu personal nu prea inteleg rostul duster-ului 4x2...

Ia un Sandero dci si o sa obtii ceva similar (pierzi putin la portbagaj) insa mai ieftin la cumparare, cu aproape aceeasi garda la sol la stepway, consum mult mai mic, suspensie mult mai ferma si tinuta de drum mai buna, mult mai pretabila la mersul pe autostrada sau in oras...

Sau un MCV daca portbagajul de sandero e prea mic.

Daca totusi vrei duster ia in considerare si modelul 4x2 MPI. Motor fiabil, simplu, mult mai ieftin la cumparare, din ungaria parca o poti lua direct pe gpl, si daca ceea ce citesc pe forumuri despre consumul lui 1.2tce este adevarat, atunci nu o sa pierzi mult la consumul de benzina, si ai avantajul instalatiei gpl foarte ieftine. Si mai ales daca zici ca vei face 12000 km/an.

 

L.E. Si inca ceva referitor la duster vs sandero sau mcv - urmatoarele lucruri s-ar putea sa te coste dublu la duster: rca-ul, casco, cauciucurile, itp-ul, taxa de mediu...

Editat de ambvision
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

La mine problemele par rezolvate. Si cu indicatorul de combustibil si cu relantiul. Am masina de vreo 2 saptamani.

 

Problemele astea apar relativ rar si problema cu puterea nu e foarte evidenta. Eu am inceput sa le observ abia dupa vre-o 2000 de km, dar le am pe toate:

- fluctueaza relantiul

- uneori nu trage cum ar trebui, chiar si la plecarea de pe loc

- ingheata aerul conditionat

 

Indicatorul de combustibil pare sa fie ok la mine, dar nu l-am masurat exact niciodata.

 

E posibil sa se fi rezolvat problemele astea, dar pana nu fac resoftarea sa ma conving raman sceptic :)

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Motorul diesel o sa aiba un consum mai bun, chiar daca te dai la el.

Motorul pe benzina o sa te penalizeze mult mai tare cu o crestere de consum la un mers mai vioi.

Mie mi s-a intamplat de multe ori sa mi se taie avantul gandindu-ma la consum (am 1.6 16v).

Cu cat mergi mai agesiv, cu atat diferenta de consum intre diesel si benzina e mai mare.

Eu personal am avut mai mult fun cu un diesel decat cu un benzinar mai puternic pt simplu' motiv ca eram mult mai linistit psihic in privinta consumului.

De consum te lovesti zi de zi.

De restul, mai rar, mai ales daca nu o sa ai rulaj asa mare...adica probleme mai serioase (gen injectoare) cred ca pot aparea dupa un nr mare de km, peste 100-150 000 km, din ce am auzit....ori tu pana acolo mai ai 10 ani.

Probabil o sa o vinzi inainte sa ajungi la asa rulaj...si cum ziceai pretul de revanzare e mai bun la diesel...probabil recuperezi o parte din pretul suplimentar.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 2 weeks later...

Salutare,

 

Evit sa deschid un topic nou si imi cer scuze daca postez la locul nepotrivit.

M-ar interesa daca este cineva care a comandat masina in octombrie si daca a reusit o reducere de pret din partea dealer-ului. Dacia in octombrie are o reducere de 700Eur. As vrea sa stiu daca se poate obtine mai mult.

Multumesc!

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...