Sari la conținut

Sistemul de monitorizare a presiunii din pneuri pe modelele Dacia?


Postări Recomandate

Se pare ca e cam sensibil sistemul asta , la diferente mici de presiune intre roti se aprinde martorul...

Si eu am vazut sambata roata dr spate parca mai dezumflata, martorul se aprinsese inainte de a iesi din oras.

 Am mai umflat  roata, am plecat si venit cam 150 km si nu s a mai aprins.

Azi dim roata parca iar se lasase un pic.

N am iesit bine in strada si hopa becu galben.

Concluziile le trageti si voi.

Imi fac timp si merg la vulcanizare ,fratilor.

Drumuri bune!

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 177
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Hmm,nu as baga mana in foc ca s cei mai priceputi

În principiu ar trebui să stie să învete un nou set ,dar pentru evitarea bătăilor de cap faci poze la senzorii noi (etichetă) și incearcă să notezi și pozitia lor pe mașina - te ajută o învațare forta

De doua ori mi s-a aprins si de fiecare data pe buna dreptate. Nu are nimic martorul, verificati-va mai bine presiunea din roti si o sa vedeti ca nu da gres.

Posted Images

De doua ori mi s-a aprins si de fiecare data pe buna dreptate. Nu are nimic martorul, verificati-va mai bine presiunea din roti si o sa vedeti ca nu da gres.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Salutare

Am fost ieri la vulcanizare nici nu mi a dat jos roata si mi a aratat musafirul.

O bucata de ac de seringa .

O bucata de snur si rezolvat problema.

Umflat repede roata la 2,5 si plecat.

In 500 m hopa becul!

Abia seara m am oprit la o benzinarie la furtunul de aer si aveam asa:

Pe fata stg 2,5 dr 2,4

Pe spate stg(cu snur) 2,5 dr 2,5

Pt doar 0,1 sa nu i placa??

Daca se mai aprinde o duc la doctor.

O zi buna!

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Nuu, la 2,1 e lasata rau anvelopa...poate e putin mult 2,5 dar e inca frig... 

Pe portiera mea scrie 2,2 fata-spate dar la vara Bridgestonele stock macar 2,3 le umflu alfel arata lasate parerea mea.

20190312_123336.thumb.jpg.4175effc849b30ad7560eeb4abdc4150.jpg

20190312_123430.jpg

20190312_123205.jpg

20190312_123336.jpg

Am citit capitolul resp. din manual.

De retinut:

Dupa fiecare umblare la presiunea rotilor resetati tpw-ul.

Eu nu am facut o dupa vulcanizare.

Editat de Dorelus
Completare
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Presiunea specificata pe eticheta se refera la anvelopa rece. Daca ai bagat 2.5 bari cand anvelopa era calda, de fapt te duce la un 2.3 atunci cand e rece.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Acum 6 ore, Dorelus a spus:

Am citit capitolul resp. din manual.

De retinut:

Dupa fiecare umblare la presiunea rotilor resetati tpw-ul.

Eu nu am facut o dupa vulcanizare.

Pe scurt ca sa intelegi cum functioneaza "setarea TPW":
1) Masina vine din fabrica cu valoarea de referinta 2,2 bar atat cat scrie cartea, orice abatere de la 2,2 bar (cu toleranta de rigoare presupun) iti aprinde martorul in bord.
2) Avand acul respectiv in mod sigur tu aveai sub 2 bar in roata, s-a declansat martorul din bord.
3) Dupa ce ai bagat snurul si ai bagat 2,5 bar in roata e logic sa ti se aprinda martorul pentru ca si de data asta a detectat o abatere fata de referinta.
4) Odata ce ai resetat TPW vei avea ca refinta presiunea rotilor din prezent, deci stai linistit ca masina nu are nimic, nu e cazul sa o duci la "doctor".

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Masina mea a venit din fabrica cu 3 preaiune in roti topaia tare la denivelari am scazut la 2,5 și e ok mentionez ca mi sa aprins martorul decat o data cand masina a stat 7 zile in garaj  am refacut la 2,5 pe toate rotile si de atunci nimik masina  merge zilnic cel putin 30 km 

Drumuri bune fara probleme sa aveti.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...