Sari la conținut

Suierat ca de rulment la rece - Facelift dCi - intre 1900-2200 rpm


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 73
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Tot ce contează este că  m-am făcut inteles?.Multumesc pentru intelegere, pentru  viitoarele greșeli de ortografie. Si ,nu m-am supărat pt atenționare, dar nu am decât 8 clase, deci fiți înțelegă

Dacă nu ţi-e cu supărare, ia un ‘i’ de la ‘fii’ şi pune-l la ‘accesori’. Mulţumesc pentru înţelegere.  

Rezonanţă…

Posted Images

Cum se manifesta zgomotul asta mai exact? Si la mine face un zgomot ca de rulment la viteze de peste 70-80 in sus si se accentueaza la viteza mai mare.. Ma duc luni sa vad ce poate fi.

Sirenajul ala de care ziceti voi cred ca l-am auzit si eu insa e mult mai discret, nu deranjeaza si nu duce deloc a sunet de rulment care se accentueaza pe masura ce creste viteza.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Nu se aude in demaraj sau accelerare rapida, ci doar atunci cand mergi constant cu orice viteza de peste 70 km/h (in treapta a 5a si a 6a, dupa caz), adica atunci cand viteza este mentinuta prin apasarea foarte usoara a acceleratiei. Daca nu mai apesi deloc acceleratia, nu se mai aude, dar evident ca masina incetineste. La fel, sirenajul nu se aude nici cand apesi mai tare pedala de acceleratie, sa iei viteza. Nu stiu cum sa explic mai bine de-atat.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Ai explicat foarte bine, exact asa se manifesta si la mine sunetul ala ca de rulment. Aveam impresia ca problema s-a rezolvat la Duster II insa se pare ca nu.
In plus de asta mi se pare ca la inceput nu facea insa s-a accentuat in ultimele doua luni.

Sirenajul e altceva intr-adevar insa zgomotul e aproape nesesizabil fata de suierat care devine foarte deranjant. 

Sunt programat maine, am sa revin cu concluzii. Eventual daca cineva a rezolvat problema il rog sa ne impartaseasca si noua solutia. Merci!

Editat de Kidu
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

zgomotul ,fluierat de rulment,il am si eu la CV,exact la viteza de 80-90 km si tr.5-6.Am fost in Bucuresti la 3 reprezentante. Nu am rezolvat nimic.Renault spune ca este amortizorul de zgomot final,Dacoserv ca este scutul motor iar Meridian ca este rulmentii din CV.Oameni buni am mers cu masina de test drive de la Renault Serus, la fel facea.Am dus masina la un mecanic de CV DACIA.Mi.a confirmat ca rulmentii din CV de pe cele 2 trenuri fac asa.Cauza poate fii remediata prin inlocuirea rulmentilor si masurarea foarte atenta a lagarelor de pe cele doua carcase ale CV ,S-ar putea si carcasele sa NU fie in parametri.Final concluzii: demontat CV si inlocuit rulmentii cu unii de calitate superioara.Daca inlocuiti CV nu fiti siguri ca nu veti pati la fel.Eu am sa fac acest lucru pe cheltuiala mea pt ca nu am incredere in mecanicii din service cu lasatul masinii la ei o saptamana ,o luna.Momentan fluieratul m-am invatat cu el,trec de zona critica deoarece rulmentii nu se blocheaza exista suficieta ungere la ei.

 Va doresc o zi buna

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Am fost ieri asa cum va spuneam insa nu am rezolvat nimic pentru ca al naibii nici nu se mai auzea atat de pronuntat. Probabil cum s-a mai scris si mai sus, motorul se incalzise deja deoarece am mers pana in partea cealalta a orasului pentru ca dupa ce am plecat de la ei s-a auzit iarasi.

Mi-au ridicat-o pe elevator, s-au uitat prin toate cotloanele, NIMIC. Le-am zis de sugestia voastra cu acel rulment la cutia de viteze, au dat din umeri nestiind despre asa ceva. Mi-au zis ca nu au intampinat nicio problema de genul la Duster. 
Nu imi ramane decat sa mai urmaresc fenomenul si dupa sarbatori sa ma duc la celalalt service al dealer-ului din Arad unde sunt mai multi specialisti, e si mai aproape de mine si nu o sa apuce motorul sa se incalzeasca. 

Pana atunci insa va rog sa distribuiti mai departe daca aflati ceva. E posibil sa nu fie neaparat o problema insa sunetul ala vine de undeva si trebuie sa aiba o explicatie.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...