Sari la conținut

Nivel antigel in vasul de expansiune


Postări Recomandate

Salut Abc, fara suparare dar nu pot fi de acord cu tine, desi iti respect parerea.

Eu nu fac 20 de mii in mai multi ani, in cel mai lejer caz ii fac intr-un an, in modul curent de exploatare a masinii (naveta 100+ km pe zi) in doar cateva luni.

Daca am posibilitatea sa tin totul din scurt o fac pe cat e posibil. 

Pentru altii o fi pierdere de bani, pentru mine nu. N-am avut probleme neprevazute cu masina dinainte si nici cu asta, si cu ambele am mers/merg mult. 

 

Nu stiu daca ai vrut sa scrii 410 mii in loc de 41 de mii, desi daca zici ca faci 20 de mii in cativa ani poate 41 de mii ai vrut sa scrii. Iti urez drumuri bune cu masina ta si sa te bucuri in continuare de ea. 

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 122
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Gata s-a rezolvat, ce atâta dramă. Am fost la primu magazin de piese auto și am luat de acolo. Nu știu despre voi dar eu chiar nu pot sa pierd timpul prin reprezentanțe Dacia.   Sent from my SM-

La toate se pune acelasi tip de antigel.

La vreo doua saptamani dupa achizitie nivelul lichidului de racire a scazut cam un deget (am considerat normal), apoi acum doua veri am mai adaugat cam tot atat. Iar in mai bine de trei ani jumatate s

Posted Images

In cazul asta inteleg atitudinea de "chiar daca instalatia de racire nu e ok, ce conteaza?" si "distributia originala dupa 14 ani".

Fiecare face ce vrea cu masina lui, la 3 mii de kilometri pe an poti sa mergi si cu cauciucurile originale ca pana la piata si inapoi n-or sa explodeze.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

La vreo doua saptamani dupa achizitie nivelul lichidului de racire a scazut cam un deget (am considerat normal), apoi acum doua veri am mai adaugat cam tot atat. Iar in mai bine de trei ani jumatate si 50k km nivelul s-a mentinut, la fel si cel de ulei (exact acelasi nivel de la un schimb la altul). Obisnuiam sa le verific destul de des, acum am redus intervalele, stiu ca Sanderica nu le "papa". De fapt la fel toate masinile pe care le-am avut in aproape 30 de ani (una singura manca putin ulei), am avut poate si noroc dar am si avut grija de ele, m-am ferit si voi evita "papatoarele". Desi unele marci\modele sunt binecunoscute pentru asta iar producatorii incerca sa se acopere si in documentele oficiale nu consider OK scaderea nivelului acestora, doar o parere atat si nimic mai mult.

Editat de Gil26
  • Like 2
  • Trist 1
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc de raspuns.

Cred ca in masura in care masina imbatraneste e inevitabil un oarecare consum de ulei... la Loganul dinainte (1.5) aveam spre sfarsitul duratei de exploatare un oarecare consum de ulei, adica se ducea de la maxim la minim intre schimburi. Avea totusi peste 300 de mii, am dat-o la 360 de mii, dar fara consum de antigel in schimb.

La Duster nu am consum de ulei deloc.

La service unde am fost ieri mi-au spus ca consumul de antigel nu e normal dar nu e nici de speriat, e o pierdere mica si nu ar trebui sa fie probleme mari. Maine sunt programat la verificari si o sa notez pe pagina masinii mele ce se descopera.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

@Radu92, cu placere, dar am scris lucruri generale. Scaderea nivelului lichidului de racire de la max la min in approx 10-15k km nu o consider normala, tinand cont de cele ce ai scris pot fi cateva cauze (dar si eu as suspecta si supapa vasului). Nu am mai multe date despre masina ta decat anul si motorizarea dar am extras cateva date din documentatie referitoare la sistemul de racire si verificarea acestuia in cazul unor pierderi, vezi si Checking the expansion bottle valve cap si verificarea scurgerilor, nu stiu daca cei din reprezentanta au aparat de verificare dar poate iti va fi de folos maine mai ales daca cei doi vor fi la fel de plictisiti. Multa bafta in rezolvarea problemei.

Din pacate nu pot atasa fisiere pdf asa ca am atasat capturi, sunt cam multe, daca moderatorii considera se poate sterge postul in intregime, nici o problema si imi cer scuzele de rigoare.

Toate cele bune!

Racire(1).png

Racire(2).png

Racire(3).png

Racire(4).png

Racire(5).png

Racire(6).png

Racire(7).png

Racire(8).png

  • Mulțumesc! 1
  • Trist 1
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc mult, foarte folositoare materialele. 

Nu ma duc la reprezentanta maine, ma duc la serviceul unde imi fac reviziile.

La reprezentanta nu a fost nici un chip sa ii conving ca merita sa se uite la masina... au zis ca e normal 100%, ca "conductele se mai dilata", ca pierde putin si ca nu are rost sa-mi fac griji. 

Editat de Radu92
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Pierderi pot aparea la garnitura de chiuloasa daca s-a mincat undeva unde sunt portiuni inguste si transpira in doua directii posibile in cilindrii cu pierdere de putere sau in gaze de espament. Doar o idee.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



×
×
  • Creează nouă...