Sari la conținut

Probleme motor 1.5 Dci 110 cp - Balta de ulei sub masina


Postări Recomandate

... Ca discutam despre masina mea si nu despre ce se scrie pe diverse site-uri. Si ca pentru masina mea, pe acel VIN, nu exista rechemari.

 

Sunt destul de dezamagit, deja ma uit pe net sa vad la ce suma o pot vinde.

 

Nu te supara, dar ... cam suna a"drobul de sare". Vrei sa stai linistit? Cere-i acelei doamne de la VC sa iti transmita pe email concluziile sesizarii tale si a discutiei purtate. Esential partea cu "daca va aparea vreo problema Dacia imi va asigura suport chiar daca masina nu mai este in garantie". Si stai linistit si bucura-te de masina.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 130
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

82 00 768 927 este codul filtrului de ulei care trebuie folosit la 1.5 dci E5 / Height : 63 mm / Ø exterior : 76 mm / 2 bar   82 00 768 913 este mai scurt si rezista la o presiune mai mica / Height

Astazi am fost la service. La ora 14.00 inca asteptau raspunsul de la Dacia cu ceea ce trebuie sa faca. Se pare ca a cedat pompa de ulei adica a bagat presiune mai mare decat de obicei si a umflat fil

La mine in carte scrie de distributie(implicit si cureaua) ca se schimba la 90.000 km sau 4 ani. Ok, hai ca in afara e intervalul mai mare dar nu cred sa fie 160.000 km totusi....

Posted Images

  • 1 year later...

E legat de motorul; 1,5 Dci asa ca postez aici.

Saptamina trecuta am intimpinat o problema la in Logan MCV Dci 1,5 90 cai 270.000km din 2007. Intretinuta cu atentie schimb de ulei la 10 mii. Cind se apasa mai tare pe acceleratie scotea in fum negru destul de persistent. Sfatuitorii au spus ca daca fumul e de culoare neagra este de la ulei ars si e dus motorul. Nu am sesizat scaderea puterii motorului, scurgeri pe dedesubt zero, nivel de ulei constant. Service tester. Rezultat toate cele 4 bujii incandescente arse. La pornire la rece gazelle nu ardeau in totalitate si se depuneau pe reteaua de esapare. Atunci cind se apasa mai tare acceleratia in timpul zilei aceste depuneri se aprindeau si provocau fumul negru. S-au pus 4 bujii noi si intr-o saptamina s-a auto curatat sistemul de evacuare. Acum nu mai scoate fum.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Salut. avem si noi un logan van dci la 95.000 km si saptamana asta am observat fumul negru chiar in timpul ITP ului.

Dimineata porneste normal , bujiile au max 20.000 km nu stiu dar fumega rau la turatii mai mari..

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

@Iszy, fumul negru = motorina nearsă. Uleiul ars da o culoare usor albastruie pe esapament. Asta stiu eu din cunoștințele mele generale. :) Oricum, e bine ca s-a rezolvat!

 

Trimis de pe al meu SM-N9005 folosind Tapatalk

 

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 3 months later...

salutari! a avut cineva probleme la Duster cu simeringul de la vibrochen in partea spre ambreiaj? la mine, 80000km a inceput sa curga putin ,se vede intre carcasa ambreiajului si cutie de viteze. Inca nu a curs in scut dar e zona umeda.motor 1,5 dci 110cp.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

DCI-urile mai noi 2014 sa zicem mai au problema cu pompa de ulei blocata, filtru umflat ? Din ce am citit problema s-a manifestat la 2010-2011.Care ai DCI mai nou si ce problema grave au fost?

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...