Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 256
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Am ales un 4x4 pt ca... l-am folosit 1% pe drumuri mai grele... dupa ce am vazut cun si unde pot ajunge cu acel 4x4... am vrut mai mult! Si uite asa am ajuns sa leg prietenii si sa traiesc momente ex

Din cele discutate aici sau la subiectul despre preturi nesimtite mi-am format o parere despre duster, in baza careia ma pot prezenta cu o expunere la subiect, respectiv sfaturi achizitie duster. Nu d

gata!   sunt membru cu drepturi depline! de astăzi stimați colegi sunt proprietar ( mândru ) al unui frumușel Duster aș pune poza la semnătură dar nu știu cum... o mică descriere ( dacă nu vă

Posted Images

In situatia de mai sus, bineinteles benzina. Parerea mea e ca benzina la masini SH e ideala si ofera putine surprize.

Dieselul este mult mai pretentios daca nu ii stii istoricul. Diesel merita sa iei de nou.

  • Like 2
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Buna, sunt nou pe , am avut logan berlina ph2, logan mcv ph1 si vreau sa achizitionez un duster, nu am nevoie pentru off-road, mai mult ocazional, sunt pe ideea ca daca tot e SUV sa fie 4x4, o singura data daca ai nevoie de el sa nu-mi para rau ca nu il am, pentru 4x2 as alege alt model de la dacia de banii acestia.

Poate e gresita parerea mea, nu am avut SUV nici o data. la circa 8-9000km pe care ii fac anual, ce i-mi recomandati, benzina sau diesel, mentionez ca intentionez sa achizitionez unul sh.

Am vazut ca diferenta de pret e in jur la 1500-2000e intre ele si de km deasemenea la diesel sunt mai multi fata de benzina.

Pentru ce am eu nevoie care credeti ca e varianta ideala: 4x2 benzina, 4x2 diesel, 4x4 benzina sau 4x4 diesel.

multumesc.

Buna justificarea ta de ce Duster!

In materie de achizitie, pentru asa de multi km pe an, clar e indicat sa-ti iei benzina 4x4! Dieselul are o intretinere mai scumpa decat benzinarul si daca nu faci km multi intr-un an... nu se justifica costul/km

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Nu am in plan rulote si altele, din cate observ ma sfatuiti catre un benzinar, am avut o patanie ciudata cu un logan diesel de 90cp, euro 5, la 61000km, la itp a cedat motorul si a trebuir sa schimb blocul motor si axul, de aia sunt putin grijuliu in legatura cu achizitionarea.............

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Intre dci 90 cp si 11o cp, ambele 4x2, Laureate ce sa aleg? Avantaje si dezavantaje? Nu ma intereseaza performantele dinamice, doar costurile de intretinere si fiabilitatea? E posibil ca motorul mai mic sa consume mai mult sau sa fie solicitat prea mult si sa se uzeze mai repede? Eu nu forjez masina si respect limitele de viteza pe toate categoriile de drumuri. Extrem de rar circul cu masina incarcata full si o folosesc egal in oras si in afara lui.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Intre dci 90 cp si 11o cp, ambele 4x2, Laureate ce sa aleg? Avantaje si dezavantaje? Nu ma intereseaza performantele dinamice, doar costurile de intretinere si fiabilitatea? E posibil ca motorul mai mic sa consume mai mult sau sa fie solicitat prea mult si sa se uzeze mai repede? Eu nu forjez masina si respect limitele de viteza pe toate categoriile de drumuri. Extrem de rar circul cu masina incarcata full si o folosesc egal in oras si in afara lui.

Sincer, eu n-am vazut pe-aici pe nimeni care sa spuna ca are un 4x2 diesel de 90 CP. Deci... cred ca 110 cp, a fost ales chiar daca nu se alerga cu el, chiar daca se merge mai mult in oras etc.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Motoarele de 90 CP au injectie DELPHI iar cele de 110 CP au injectie CONTINENTAL. Asta este diferenta majora in afara de putere, cuplu si altele.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Vizitator
Acest topic este închis. Vă rugăm să deschideți un topic nou dacă doriți să postați pe forum.
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...