Sari la conținut

Postări Recomandate

mulțumesc de răspunsuri și de urări stimați colegi!

 

nu prea îmi fac probleme atât timp cât merge rotund și nu tremură motorul...( merge rotund de parcă ăsta este mersul ei normal )

 

azi am scos-o la o scurtă plimbare de vreo 100 km...

cca. 50 km dus fără AC

cca. 50 km întors cu AC

stil de condus obișnuit : 60 - 70 km/h localitate, max. 120 în afară

și nici nu m-am abținut de la depășirile posibile chiar de trebuia să o calc la 120 ...

consum ( la pompă - plin la plin ) :

 

în 95 km - 8.2 l benzină = 8.6 %

 

super mulțumit! :frantics:

 

( la cielo aveam cca. 10 % )

 

 

 

și Duster, și consum mai mic decât cielo! :ahappy:

 

precizez încă odată - același stil de condus ca pe cielo

 

ce mă deranjează ( fff. puțin ) este plaja scurtă a vitezelor - asta așa ... la prima ieșire

cred că nu voi mai observa chestia asta prea mult timp ...

 

ambvision, killer cred că aveți dreptate ... căci și eu m-am întrebat chestia asta cu liniile de dinainte de 1000 rpm

 

înainte de 1000 rpm mai sunt 2 linii ( între 1000 - 2000 rpm sunt 4 linii) - mă gândesc că asta înseamnă defapt cca 750 - 800 rpm căci stă cam la 1-2 mm deasupra celei de-a doua linii

 

stimă!

 

LE :

 

atașez niște poze :

 

post-4833-0-39721500-1468685812_thumb.jpg

 

post-4833-0-36726500-1468685837_thumb.jpg mod 2WD

 

post-4833-0-96043400-1468685861_thumb.jpg mod 2WD

 

post-4833-0-76393800-1468685891_thumb.jpg mod AUTO - când învârt odată spre stânga și butonul rămâne în poziția AUTO

 

post-4833-0-00687400-1468685935_thumb.jpg mod 4WD lock - când din poziția AUTO învârt odată spre stânga și cursorul revine în dreptul AUTO

 

este bine așa?

 

mă refer că la poziția AUTO nu se aprinde nimic ( ca la 2 WD sau 4 WD ) și la faptul că deși este aprins 4 WD butonul este rotit în dreptul AUTO ...

sper că am reușit să mă fac înțeles :blush: ...

 

încă o întrebare : butonul negru de lângă vitezometru ce resetează? ( cel de lângă ledul frână de mână)

 

 

mulțumesc!

Editat de quarelin
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 256
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Am ales un 4x4 pt ca... l-am folosit 1% pe drumuri mai grele... dupa ce am vazut cun si unde pot ajunge cu acel 4x4... am vrut mai mult! Si uite asa am ajuns sa leg prietenii si sa traiesc momente ex

Din cele discutate aici sau la subiectul despre preturi nesimtite mi-am format o parere despre duster, in baza careia ma pot prezenta cu o expunere la subiect, respectiv sfaturi achizitie duster. Nu d

gata!   sunt membru cu drepturi depline! de astăzi stimați colegi sunt proprietar ( mândru ) al unui frumușel Duster aș pune poza la semnătură dar nu știu cum... o mică descriere ( dacă nu vă

Posted Images

Modul AUTO nu iti arata nimic in bord. Comportame tul este corect. Roata de control nu ramane la pozitia 4x4Lock ci revine pe auto.

Si 2 butonu reseteaza datele afisate de dysplayul central. Nr. Km parcursi, consum, estimare km de parcurs etc.

 

Sent from my SM-G935F using Tapatalk

 

 

  • Like 1
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 1 year later...

salut , sunt nou aici dar as dori sa devin membru mai activ , am un logan 1.6, 16 valve si dorinta de a lua un duster , , am oscilat intre benzina si diesel , cred ca merg pe diesel , locuind in tg-jiu , si mergind mai mult pe zone de munte deal , mai putin in oras am optat si pentru 4*4 , desi daca mai citesc mult pe aici ma zapaciti f. mult . am gasit o masina la cineva in pitesti , nu este a lui , o revinde , este innmatriculata pe dambovita , sper sa fac rost de datele proprietarului , , are 58000km , an verificat la dacia lazar service , 2012 , luna 11 , ultima revizie prinsa in 2014 cu aproximativ 29000km , nu mai retin si schimbare un etrier stanga ,masina in poze arata ok , 4*4 , tipul a fost f. cumsecade oferindu-mi din prima convorbire seria de verificare , si oferindumi masina spre verificare unde vreau eu , zicea el inclusiv sa vina in tg-jiu ,

https://www.autovit.ro/anunt/dacia-duster-ID7GnA0A.html

nu stiu ce sa fac , sunt derutat in urma discutiilor de aici intre 4*4 si 4*2 , motorina si benzina ....., o parere nu ar strica , multumesc mult

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Vizitator
Acest topic este închis. Vă rugăm să deschideți un topic nou dacă doriți să postați pe forum.
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...