Sari la conținut

Diferential autoblocant pentru Duster, amatori?


Postări Recomandate

Am inteles de la fabrica ca au montat o piesa suplimentara care nu era pana acum, care ofera un blocaj minim atunci cand o roata este ridicata de pe sol, in momentul in care vine primul dif, o sa il desfac bucati , sper sa nu fie ceva care sa sara gen arc.

 

Dupa revelion ar trebui sa apara noile informatii, si eu sant curios ce difera fata de ce am eu si daca au updatat toata gama sau doar pentru duster.

Trebuie sa mai asteptam, am pornit thread ul asta pentru a vedea daca lumea e interesata, as fi putut intai sa aduc cateva si apoi sa caut clienti insa nu stiam care e cererea sa nu raman cu fiarele pe stoc.

 

Montajul ar trebui sa dureze cateva ore, asa a durat la mine.

 

Pot sa zic ca sant extrem de multumit de feedback ul de pe acest , e normal ca lumea sa fie putin reticenta, e bine ca reusim sa discutam mai multe aspecte. La unele intrebari am un raspuns, eu folosind de ceva vreme diful de tip torsenB, la unele nu, astept si eu ca si voi.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 395
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Salut ! Profitand de aceasta ocazie, iata parerea unui client de-al nostru, din Peru, referitor la acest produs, dupa instalare: I am very happy with the differential slip thanks to this I have impr

Ai un avertisment!

Bua ziua tuturor . Sper ca pina acum sa se fi calmat spiritele asa incat sa nu ma trezesc cu o alta polemica interminabila pe acest subiect . Fiind singurul care a testat LSD -ul in discutie, voi in

Posted Images

as fi putut intai sa aduc cateva si apoi sa caut clienti insa nu stiam care e cererea sa nu raman cu fiarele pe stoc.

 

Ar fi fost aceeasi chestie, interes exista asta-i clar, dar nimeni nu-l va cumpara pana nu va vedea ce poate real acest diferential, din fapte nu din vorbe. Chiar daca o sa convinga in teste (trebuie sa aveti posibilitatea sa si demonstrati lucrul asta) mai ramane de lamurit anduranta si fiabilitatea in timp. Probabil vor fi unele restrictii iar in caz ca se va defecta se va da vina pe nerespectarea conditiilor de utilizare, cam asa se intampla cu lucrurile neomologate.

 

UN AN NOU FERICIT!

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Diferentialul va veni cu o garantie de 1an pentru defectele de fabricatie, blocantul este mai robust decat diferentialul original al masinii.

 

Daca clientii nu au setup ul standard (anvelope marite) nimeni nu poate da garantie, exista "iesiri" off-road la care se rup blocante , planetare pe banda rulanta , blocante consacrate, masini tari.

 

Ar fi sinucidere curata sa dai garantie chiar si la un rulment ce urmeaza sa fie folosit pe un duster cu anvelope de 33.

 

Va urez si eu un an nou mai bun, multumesc tuturor celor care au luat sau vor lua in cosiderare oferta noastra, ne vom stradui sa i multumim.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Cred că toată lumea a inteles că eu aş fi împotriva acestui subiect.

Vin acum cu o clarificare care sper să clarifice poziţia mea.

Eu folosesc destul de mult maşină in Off şi cred că mi-ar fi de mare ajutor un diferenţial blocabil, chiar dacă până acum m-am descurcat ok fără.

Problema mea este legată de informatii legate de modul de funcţionare dar, cel mai important, legat de testele efectuate pe această maşină nu pe alte masina.

Mă bucur că există doritori care sunt dispuşi să facă teste pentru producător pe maşinile personale.

Eu asta nu consider normal să vii să scoţi la vânzare un produs pe care nu l-ai testat.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Pai tu de ce ai cumparat dusterul , eu de exemplu consider ca nu a fost testat suficient adica 3 ani. eu cred ca nu esti impotriva acestui gadget, tu vrei sa ti aducem unul din titan, sa l lasi mostenire la nepoti.

 

Sa stii ca la un pret piperat se poate.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca ar fi bine sa nu ducem discutia spre aspecte personale, de nici o parte. Cand a cumparat dusterul aceasta masina era omologata, oferea experienta unui mare producator european, se putea vedea si incerca gratis etc.

 

La multi ani tuturor!

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

pai tu de ce ai cumparat dusterul , eu de exemplu consider ca nu a fost testat suficient adica 3 ani. eu cred ca nu esti impotriva acestui gadget, tu vrei sa ti aducem unul din titan, sa l lasi mostenire la nepoti.

 

sa stii ca la un pret piperat se poate.

 

Uite asa strici o potentiala relatie comerciala ... :)

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...