Sari la conținut

Diferential autoblocant pentru Duster, amatori?


Postări Recomandate

in film e prezentat faptul ca daca o roata se invarte in gol va face posibil invartirea si celeilate roti.

un autoblocant nu va face din duster un tanc care sa iasa din aproape orice situatie.

 

fara blocant pe spate in cazul prezentat in filmulet o singura roata s-ar fi invartit (vezi cum pe fata din cand in cand nu se invarte si roata dreapta)

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 393
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Salut ! Profitand de aceasta ocazie, iata parerea unui client de-al nostru, din Peru, referitor la acest produs, dupa instalare: I am very happy with the differential slip thanks to this I have impr

Ai un avertisment!

Bua ziua tuturor . Sper ca pina acum sa se fi calmat spiritele asa incat sa nu ma trezesc cu o alta polemica interminabila pe acest subiect . Fiind singurul care a testat LSD -ul in discutie, voi in

Posted Images

Rog toti cei interesati sa trimita un mail la adresa comanr@gmail.com cu subiectul "diferential duster" in care sa lase un nume(nickname) si un numar de telefon precum si forumul de unde vine .In momentul in care vom fi gata de montaj, vom lua lista in ordinea sosirii mailurilor si va vom suna.

 

Lucrul asta nu obliga pe nimeni la nimic, daca in acel moment userul nu este pregatit financiar, vom lua urmatorul numar la rand din lista, urmand sa resunam userul cu ocazia urmatoarei sesiuni de montaj.

 

Deasemenea daca cineva sta foarte departe de GL si considera ca deplasarea nu poate fi facuta , putem trimite diferentialul prin posta.

 

Testul cu diferentialul montat nu se face la noi in tara, mi ar fi placut sa am un duster de test pentru voi aici, pe viitor ne gandim la un dci duster pentru reclama si testari, insa asta costa si chiar nu ne permitem acum.

 

Pentru ca diferentialul este o aparitie inedita ca si noutate, este foarte cerut peste granita si sper ca in luna ianuarie sa putem monta macar 1 bucata.

 

Ceea ce pot sa va spun este ca nu ne grabim sa cerem bani sau alte alea pentru ca nu are sens, depindem doar de uzina.

 

Daca cineva vrea sa vada modul de lucru al diferentialului, o poate face pe masina mea, ar prinde bine niste zapada care vad ca se lasa asteptata. :(

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Eu mai astept... Daca de multe ori masina mea a facut teste pentru subiecte de Off Road. La acest capitol, chiar daca sunt FOARTE interesat, mai astept putin. Nu mi se pare ca informatiile furnizate sunt prea concludente si nici ca initiatorul topicului ar vrea/stie sa dea informatii despre acest subiect.

Filmuletul prezentat este o imagine dar nu ft concludenta.

Poate pentru aceasta intalnire (din februarie) nu exista posibilitatea dezvoltarii proiectului dar, daca exista interes, cred ca pentru intalnirea dein vara ati putea depasi ceva praguri.

Nu cred ca este neaparat nevoie sa aveti un Duster al vostru, teste se pot face si pe diverse masini ale unor persoane/echipe care ar avea posibilitatea si dorinta de a testa asa ceva.

Incercati sa luati legatura cu cei de la Duster 4X4 Everyone si acolo e o portita de teste si prezentare. Cred ca ar raspunde pozitiv chiar si Dan Ionescu de la OKURA.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Ar fi bine sa avem un duster de joaca si o sa avem un dci 4x4, e in plan. Si eu am fost putin reticent cand am montat pe hover acum 2 ani , atunci chiar era pionierat, insa totul e in regula , mai ales ca masina mea e tractiune spate 99% din timp adica merge diferentialul zilnic, la duster fiind invers.

 

Daca stam bine sa ne gandim modul cel mai corect in care se poate testa acest tip de diferential este instalarea sa in puntea motoare, sa il pui doar pe el la lucru, apare imediat diferenta de comportament, lucrul asta nu se poate face la duster , adica instaland in puntea spate e musai sa mergi si cu fata cuplata, asa este sistemul masinii, ai nevoie de teren foarte alunecos pentru teste.

 

Comportamentul masinii este unul foarte bun, ramai mai greu impotmolit, in anumite situatii cand e in stadiul de blocare apare si o usoara tendinta sa plece spatele , lucru normal si stiut de cei care ies in off-road sau pe drumuri neamenajate si care au mai mers cu blocante sau LSD uri.

 

 

Doritori sant, am primit deja primele mailuri, nu dorim o publicitate exagerata, oferim un tool pentru cunoscatori, incercam sa evitam clientela extrem de tanara sau iresponsabila care ar putea sa ne creeze probleme.

 

Dusterul va deveni o masina absolut geniala cand vom reusi sa montam si diferential torsen inpuntea fata, atunci o sa apara probleme pentru concurenta, in mod sigur.

 

Personal nu am montat pe masina mea si in puntea fata, stiu ca ajuta foarte mult in teren insa am preferat asa, eu ies des cu masina pe drumuri forestiere, de exploatare, mai rar in aratura sau intr o vagauna plina de mocirla.

 

Veti fi sfatuiti de catre noi sa inlocuiti uleiul mai des la diferential mai des daca folositi modul 4x4, de exemplu eu care merg mereu cu torsenul spate ca si punte motoare il inlocuiesc la 15.000km odata cu uleiul la motor.La duster diferentialul spate fiind folosit putin putem vorbi de o perioada dubla sau anuala de schimb de ulei. Se stie ca in timp uleiurile isi pierd proprietatile, eu chiar si fara torsen as inlocui anual uleiul in transmisie, avand in vedere ca folosesc masina aproape zilnic, on road si off road.

 

Datorita design ului robust si a balansului cuplului mai mic dintre pinoanele care conecteza planetarele, diferentialul suporta cuplu mai mare decat diferentialul original al masinii, la hover e de notorietate ca daca abuzezi de cel original apar probleme.

 

Se vor face si teste distructive la uzina destul de concludente pentru a vedea cuplul la care se poate sparge un astfel de diferential, insa va spun de pe acum ca nu el va fi punctul slab al ansamblului diferential spate, pe masura ce voi avea informatii suplimentare vi le voi furniza.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

1 Vad ca mentionezi desul de des cuvantul UZINA, despre ce uzina este vorba?

2 NU inteleg de ce clientela tanara iti poate aduce probleme daca acest dif este fiabil

3 Referitor la dif, cunoscut sub numele de cod Hitachi R145, care are cred ca are peste 10 ani vechime, el fiind prezent pe Xtrail, Murano, Kangoo 4x4 - nu inteleg de ce nimeni nu a montat pana acum acest diff torsen sau eaton sau detroit...

 

Am observat ca au fost ceva tentative - inclusiv pe continentul australian, care se stie ca e destul de cunoscut pt invotiile in offroad - dar nici un rezultat...

 

4 Il dezvolti in Romania acest dif?

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Eu am cerut.o la predarea masinii.E o hârtie A4.
    • Intervalele si ce se schimba/verifica la revizii exista in fisa de intretinere pe care o primesti la cumparare. Cred ca poti sa ceri o fisa de la dealer inainte.
    • Pentru ca in curand se va face un an de cand ma dau cu Portocala Turbata, mi s-a parut momentul potrivit sa postez o statistica pentru pasionati.  Si avem asa: RCA pe un an B8, "decat" 1022 lei, CASCO 548 euro (2740 lei), ambele la Omniasig. In anul care a trecut am ars dupa bonurile de benzina 1406,25 litri de zeama de dinozaur, la un cost modic de 9979,66 lei. Raportat la cei 16900 km parcursi rezulta un consum mediu anual de 8,32 la suta de kilometri parcursi. Mi se pare decent, raportat la puterea motorului si la aerodinamica tip caramida. Dupa cum am mai spus, in momentele respective, comportamentul masinii in afara asfaltului e mai mult decat onorabil si stiu sigur ca poate mult mai mult decat sunt eu capabil sa cer de la ea. Motorul mi se pare in continuare cireasa de pe tort, silentios, rafinat, iar felul in care trage in sarcina este incredibil. Scaunele, chestia care mi s-a parut cel mai aiurea dupa ce am luat masina si imi amintesc ca la primul drum lung ma durea groaznic genunchiul drept si spatarul scaunului parea ca in loc sa ma sustina ma impunge... Din fericire ne-am impacat exact la timp pentru tura pe care am facut-o 6 luni mai tarziu prin Europa, in care n-am avut probleme nici dupa 600 km condusi intr-o zi. Despre comportamentul transmisiei integrale a masinii in off-road pot doar sa spun ca mi sa parut mai mult decat capabila pentru ce am cerut eu de la ea. Adica indiferent de coclaurile, dealurile sau noroaiele in care am bagat-o, a fost in stare sa ma scoata fara prea mare deranj ... Nemultumiri dupa un an, sunt putine, iar cele care sunt se leaga de comportamentul timoneriei, ambreiajului, transmisiei, (nu m-am prins inca care din cele trei e de vina) in situatii de condus "sportiv" cu schimbari rapide si agresive de trepte. Am avut o perioada destul de lunga dupa cumparare, cand mi se parea ca nu mai stiu sa conduc si aproape fiecare schimb de treapta era insotit de o smucitura!  Dupa multa lectura on-line am inteles ca nu sunt chiar prostul clasei la condus si ca mai sunt si altii care experimenteaza aceeasi problema!  Pana la urma am inteles cum "vrea" Dusterica sa fie condus si am facut pace! Iar acum ma bucur de el in fiecare zi chiar si in aglomeratia nebuna a Bucurestiului.
    • Salut. Știe cineva să îmi spună unde găsesc intervalul de revizii în garanție și ce anume se face? Am descarcat manualul dar nu am găsit ce caut. Încerc să îmi dau seama dacă e mai convenabil cu rate și totul inclus 5 ani.
×
×
  • Creează nouă...