Sari la conținut

Diferential autoblocant pentru Duster, amatori?


Postări Recomandate

Duster este in opinia mea o masina reusita, economica , adaptata la climatul economic din zilele noastre, bineinteles are limitarile sale, este de inteles.

 

Ceea ce va propun nu stiu daca se incadreaza la sectiunea vanzari insa cu siguranta ne ajuta sa va pot oferi in cursul anului viitor autoblocante de tip torsen (aka detroit locker) pentru dusterul nostru autohton.

 

Acum vorbim strict de o prognoza de piata.

 

Dupa cum unii dintre voi stiti , eu am pe masina mea actuala, un hover chinezesc, un diferential de acest tip testat 50.000km.

 

Vestea buna e ca saptamana asta voi testa primul duster cu autoblocant de acest gen in puntea spate.

E o versiune mai noua putin imbunatatita fata de ce am eu pe masina, desi design ul se respecta in proportie de 90%. din ce informatii am pana acum, upgrade ul fata de torsenul meu consta intr un mecanism de pretensionare pentru a oferi transfer de cuplu si la nivele de aderenta extrem de scazuta , ex: gheata uda sau o roata in aer.

 

Pretul va fi , va spun de pe acum, unul corect , sub 500 eur , cu montaj inclus pentru primii 20 de utilizatori, asa sper.

 

As dori pe pm mesaje de la cei dintre voi care doresc acest tip de blocant. sant dispus sa va raspund la unele intrebari pe care doriti sa mi le adresati.

 

Deasemenea va exista posibilitatea de a va procura diferentiale pentru puntea fata autoblocante pentru duster undeva la sfarsitul anului 2014.

 

Ca si lista de masini pentru care va pot oferi aceste autoblocante ar fi:

-hover fata+spate

-niva fata+spate

-duster spate.

Lucrurile nu stau pe loc. in functie de cererea dvs. oferta poate evolua sau stagna.

 

Atrag atentia ca prin ceea ce ofer nu interferez cu nici un vanzator autorizat din romania, incerc sa imbunatatesc oferta(foarte mica sau zero) din piata pentru aceste masini.

 

un prim filmulet:

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 395
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Salut ! Profitand de aceasta ocazie, iata parerea unui client de-al nostru, din Peru, referitor la acest produs, dupa instalare: I am very happy with the differential slip thanks to this I have impr

Ai un avertisment!

Bua ziua tuturor . Sper ca pina acum sa se fi calmat spiritele asa incat sa nu ma trezesc cu o alta polemica interminabila pe acest subiect . Fiind singurul care a testat LSD -ul in discutie, voi in

Posted Images

Salut,

 

1.Am rugamintea sa editezi postul si sa adaugi majuscule la fiecare inceput de propozitie pt ca nu se intelege mai nimic.

2.Referitor la diferential autoblocant, te rog sa specifici principul de functionare , care este imbunatatirea pe care o aduci?

3.Este deja realizat acest autoblocant?

4.Implementarea pe Duster in ce consta? - se taie, se dau gauri in dif, se desface, se modifica agrenaje?

 

Multmesc.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Eu am intrebat daca se poate monta dif lock pe duster si raspunsul a fost NU ! Daca tu spui ca poti face asta, eu sunt primul pe lista . Desigur ca voi urmari detaliile pe care le vei da pana la momentul aceptului definitiv . Este incurajatore functionarea acestuia pe masina ta. Astept rezultatul testului pe duster. Succes !

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Autoblocantul este realizat, dupa cum puteti vedea in filmulet, la sfarsitul lunii ianuarie vom monta prima unitate in romania.

 

Pentru montaj se va folosi coroana originala si rulmentii originali, nu se vor da gauri, nu se va renunta la nici un surub original, se va inlocui doar diferentialul. Va fi vorba de o perioada de rodaj de 2000km-3000km dupa care va vom inlocui iarasi uleiul.

 

Blocajul se face pe danturile pinioanelor satelit, diferentialul fiind de tip torsen B , un diferential activ ce previne pierderea aderentei prin transferul de cuplu de la roata cu aderenta mica catre roata cu aderenta mai mare, TOTAL opus tuturor altor diferentiale LSD care sant de tip pasiv, ele intra in actiune abia dupa ce aderenta se pierde.

 

Comportamentul diferentialului este unul foarte predictibil, intrarea in blocaj si eliberarea se fac fara zgomote, blocarea este foarte usor dozabila din acceleratie.

 

Diferentialul nostru este extrem de robust prin insasi simplitatea design ului si calitatea executiei, fiind testat de mine 50000 km iar pe alte masini, peste 100000km. Pinioanele sant tratate termic, diferentialul ce va fi montat pe Duster este deja la a 4 a generatie constructiva.

 

Cei care vor sa il testeze sant invitati la Galati , il vom testa pe hoverul din dotare, in curand vom avea si un duster cu blocabil insa bugetul este extrem de "stramt" deoarece vrem sa oferim cel mai ieftin serviciu de acest gen din Europa, fara insa sa facem rabat la calitatea lui. In acest sens am decis sa renuntam la orice cost de publicitate sau alte costuri care practic ar fi fost transferate catre utilizator.

 

Diferentialul nu este o clona, are parte de un design unic, un proiect unic, este executat in uzina.

 

Pentru cunoscatori , versiunea aceasta noua pentru Duster va avea si un interblocaj presetat pentru ca masina sa poata pleca de pe loc si cu o roata in aer, o varianta imbunatatita dupa zeci si zeci de ore de lucru la planseta si testari in teren.

 

atasez un film cu un detroit locker similar:

http://www.youtube.com/watch?v=LTXvH3T8Bsg

 

Veti primi instructiuni de utilizare atat in off road cat si on road, va voi face un mic training in off road cu masina dvs sau cu a mea, in pricipiu vom incerca sa va oferim un produs bun, la un pret corect, un serviciu complet, indraznesc sa spun eu mult mai in regula decat ceea ce se ofera in vestul europei.

Lucrurile astea se vor intampla din cauza ca santem in stare, putem si vrem asta.

post-2766-0-86907400-1387982874_thumb.jpg

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

eu as fi interesat, dar daca Doamne fer' nu suntem multumiti de prestatia diferentialului, atunci il montati inapoi pe cel original (fara costuri suplimentare) ? Dusterul imi va fi livrat prin martie, mai discutam prin primavara / vara.

 

Totusi sper sa fiu multumit cu prestatia torsen-ului, tipul acesta de diferential este montat pe multe modele de Audi, cateva modele de Bentley si Alfa Romeo, precum si pe VW Phaeton.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Nu vad motive pentru care sa se inlocuiasca inapoi diferentialul, rata de defect este mai mica decat a diferentialului original. Daca insa se doreste acest lucru, bineinteles ca se poate face oricand, fiind vorba de compatibilitate 100%, fara costuri suplimentare.

Sincer, nu ne am gandit la acest aspect, insa, da, e ok.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Salut initiativa si ma declar interesat de aceasta idee.

 

Am o singura nelamurire: diferentialul blocabil ar trebui sa te "scoata" dintr-o situatie ca cea din filmuletz, cu toate astea nu reuseste sa o faca. :(

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



×
×
  • Creează nouă...