Sari la conținut

Diferential autoblocant pentru Duster, amatori?


Postări Recomandate

teoretic mergand in linie dreapta diferentialele nu lucreaza sau lucreaza nesemnificativ, orice diferential cand diferentiaza produce caldura, chiar si cel liber, insa la cele torsen insasi functionarea lor se bazeaza pe frecare interna marita, odata depasit momentul critic lucrurile intra in normal, nu e ca si cum ai avea o rezistenta in grup care prajeste uleiul doar ca trebuie tinut cont de acest mod de lucru al diferentialelor de acest tip.

 

cand spunem consum mai mare ne raportam la o perioada mai lunga de utilizare, ar putea aparea o diferenta de 0,2-0,3 litri la suta de km , fac aceste precizari pentru ca vreau sa fiu onest, nici un furnizor de diferentiale autoblocante nu specifica aceste lucruri, eu consider ca trebuiesc specificate.

 

ambele diferentiale au constructie similara, cel de pe fata am inteles ca este mai putin pretensionat pentru a oferi mai mult control puntii directoare, la Duster masina mergand 99% din timp 4x2 nu apar nici un fel de modificari de acest gen atunci cand vorbin de diferentialul spate, precizarile intra in vigoare doar la folosirea modului "lock" deci nesemnificativ.

 

pentru diferentialul fata precizarile despre consum, atentie sporita pe suprafete alunecoase capata sens, pentru ca diferentialul este folosit full time.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 395
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Salut ! Profitand de aceasta ocazie, iata parerea unui client de-al nostru, din Peru, referitor la acest produs, dupa instalare: I am very happy with the differential slip thanks to this I have impr

Ai un avertisment!

Bua ziua tuturor . Sper ca pina acum sa se fi calmat spiritele asa incat sa nu ma trezesc cu o alta polemica interminabila pe acest subiect . Fiind singurul care a testat LSD -ul in discutie, voi in

Posted Images

Cateva informatii noi , acelasi diferential autoblocant poate fi montat pe urmatoarele masini:

 

Renault - Koleos 4x4

Nissan - Juke / WingRoad/ AD/ X-trail (cred ca si Murano) 4x4

Ford - Escape 4x4

Editat de comanr
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 2 weeks later...

teoretic mergand in linie dreapta diferentialele nu lucreaza sau lucreaza nesemnificativ, orice diferential cand diferentiaza produce caldura, chiar si cel liber, insa la cele torsen insasi functionarea lor se bazeaza pe frecare interna marita, odata depasit momentul critic lucrurile intra in normal, nu e ca si cum ai avea o rezistenta in grup care prajeste uleiul doar ca trebuie tinut cont de acest mod de lucru al diferentialelor de acest tip.

 

cand spunem consum mai mare ne raportam la o perioada mai lunga de utilizare, ar putea aparea o diferenta de 0,2-0,3 litri la suta de km , fac aceste precizari pentru ca vreau sa fiu onest, nici un furnizor de diferentiale autoblocante nu specifica aceste lucruri, eu consider ca trebuiesc specificate.

 

ambele diferentiale au constructie similara, cel de pe fata am inteles ca este mai putin pretensionat pentru a oferi mai mult control puntii directoare, la Duster masina mergand 99% din timp 4x2 nu apar nici un fel de modificari de acest gen atunci cand vorbin de diferentialul spate, precizarile intra in vigoare doar la folosirea modului "lock" deci nesemnificativ.

 

pentru diferentialul fata precizarile despre consum, atentie sporita pe suprafete alunecoase capata sens, pentru ca diferentialul este folosit full time.

 

Inteleg eu correct? Exista un asa differential modoficat si pentru puntea din fata? Asta ar fi lucru foarte foarte bun. As fi tare interesat sa aud cum functioneaza la un Duster 2x4 la care numa rotile fata sa invirte.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Da stiu. Din acest motiv nu am fixat un an de fabricatie anume. k4m-ul e un motor bun, ieftin la intretinere si care suporta bine gpl-ul.  Cu toate acestea, daca gasesc auto ceva mai nou si in mintile lui, o sa fac un compromis. Momentan inca nu s-a ivit nimic care sa merite achizitionat.  
    • Caut sa cumpar duster benzina preferabil cu gpl Preferabil second-hand (de la primul proprietar) dar accept si masina ,,tri-hand’’ cu conditia sa fie bine ingrijita (nu doar intretinuta).   Caut sa cumpar de la cineva care a tinut la masina respectiva. Fara probleme la motor  / transmisie sau estetice la caroserie. Preferabil fabricatie incepand cu 2015. Motor sce 1.6,  sau k4m 1.6., eventual accept si un 1.3 tce, in functie de starea masinii ce mi se prezinta. Cumpar doar direct de la proprietar fara nici un fel de interlocutor/ intermediar. Preferabil din zona bucuresti ilfov. Buget aprox. 7000e     Nota; Pana acum am vazut 8 dustere si problemele s-au tinut lant, cu toate ca la telefon mi-au fost prezentate ca fiind ,,e tipla dom-le’’.  Motoare sau transmisii sau/si caroserii cu tot felul de probleme,  serii cu cifre lipsa la motor,  actele nu corespundeau cu persoana care imi prezenta masina,   fiscal; promis ,,dupa cateva zile’’ de la tipi cel putin dubiosi care nu aveau masina pe numele lor si care nu ma puteau pune in legatura cu proprietarul din acte si care se ,,opareau'' instant cand soliciam detalii mai amanuntite,  sau cand refuzam sa achit ,,un avans’’, sau cand solicitam testare sau urcarea masini pe o rampa, .etc. etc.
    • Nu ingheata acolo jos sau daca ingheata, rezistenta e minima. Cel mai des iti ingheata in partea de sus si mai apoi pe laterala inspre spate a usii fata ( din cauza chederului dintre usi, de pe cantul usii spate ).
    • Am vazut intr-un ca exista niste chedere suplimentare la usi in partea de jos - care inchide peste pragul usii.        Daca ai treaba sau prinzi niste drumuri cu noroaie prin partea de jos a usii,  pe langa acea vana de plastic prin care se scurge apa - mai exista din loc in loc niste gaurele mici apox 3-4 mm prin care banuiesc ca se poate clipSa acel cheder de cauciuc.      Cand speli masina si mergi prin baltoace = prin acele orificii pregaurite - intra apa destul de binisor in interiorul fetei de usa.      In clipul vizionat domnul zicea ca se pot comanda de la Reprezentanta Dacia doar.      Intrebarea ar fi pentru cei care aveti - sau ati comandat, cum se comporta IARNA acel cheder de jos,  ingheata frecvent  - ati intampinat probleme de genul ?!    
×
×
  • Creează nouă...