Sari la conținut

Diferential autoblocant pentru Duster, amatori?


Postări Recomandate

...

Din ce am inteles eu, cand esti in modul esp on, de fapt ai ESP On, ASR On, EDL Off, adica daca se detecteaza ca o roata patineaza se iau masurile ca ea sa nu mai patineze, se franeaza roata si se reduce turatia motorului. Deci de fapt nu te lasa sa ai roti care se invart in gol prin a nu te lasa sa turezi motorul, lucru care poate duce de fapt la imposibilitatea atacarii de pante mai mari sau iesirea din noroi, de ex.

In modul Esp Off, si Esp Off, ASR Off si EDL On, franeaza roata care pierde aderenta dar te lasa sa turezi motorul.

...

Foarte bine ai inteles, ai formulat concluzia foarte concis.

 

...

Din ce am mai citit din carte, in esp off parca si abs-ul functioneaza diferit (nu stiu daca trebuie sa fii si in lock), adica permite blocarea succesiva a rotilor pentru mai mult timp ca sa ajute la franarea pe suprafete alunecoase.

 

Nu prea am vazut ABS-ul in actiune pe asfalt, dar in off-road functioneaza, indiferent de modul de tractiune atat cu ESP OFF cat si ON.

Editat de timekruzer
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 395
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Salut ! Profitand de aceasta ocazie, iata parerea unui client de-al nostru, din Peru, referitor la acest produs, dupa instalare: I am very happy with the differential slip thanks to this I have impr

Ai un avertisment!

Bua ziua tuturor . Sper ca pina acum sa se fi calmat spiritele asa incat sa nu ma trezesc cu o alta polemica interminabila pe acest subiect . Fiind singurul care a testat LSD -ul in discutie, voi in

Posted Images

Despre abs eu am inteles ca pe asfalt intrerupe blocarea cu o frecventa mare, de cateva ori pe secunda, la toate rotile, pe cand in modul asta special de offroad ar lasa practic sa se blocheze cate o roata pt mai mult timp, in mod alternant pe punte. Pare sa fie activ doar in modul lock.

Uite ce scrie in manualul in engleza, cel in romana nu-l am la indemana

post-2775-0-86075300-1415627006_thumb.jpg

Editat de ambvision
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 2 months later...

de la mine au plecat cateva diferentiale, unul l am montat personal cu un coleg de pe , am iesit in probe pe terenul meu de teste(o rapa de langa lacul Vanatori) si mi a placut cum s a comportat, ajuta mult un diferential autoblocant in teren, eram curios de ceva review - uri de la userii posesori.

 

pe viitor o sa mai apara un device, nici rusii nu au asa ceva inca, e o idee de a mea, voi incerca sa inlocuiesc ambreiajul cu frictiune cu un cuplaj electric mecanic, cuplabil 100% de la buton, se va renunta la modul AUTO si va trebui musai oprita masina pentru cuplare, practic noul setup este doar pentru teren, supafete alunecoase, e o idee unica in lume pentru Duster, o sa va tin la curent, proiectul e intr o faza initiala, o sa incerc sa colaborez tot cu partenerii mei pentru realizarea lui pentru ca vizez mai mult piata respectiva. voi incerca sa obtin tot un device plug&play, pentru a fi montat de cine doreste cu specificatia ca echipamentul se va folosi doar in teren. ;-)

 

avantajul ar fi ca merge si sub apa si nu se decupleaza dupa cum bate vantul ci doar cand vrea userul, se adreseaza soferilor experimentati bineinteles.

Editat de danielcojocar
Corectare facuta datorita unei exprimari putin mai nepotrivite
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 2 weeks later...

am postat un nou topic referitor la diferentialul fata autoblocant care nu este vizibil decat celor inregistrati, nu am idee de ce, probabil cineva incearca sa ingradeasca dreptul oamenilor la informare, deasemenea au disparut foarte multe mesaje, cenzura mi se pare foarte mare pe acest forum , nu stiu daca se poate face ceva cu acest lucru.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Sper ca totusi esti capabil sa citesti ceea ce ti se scrie...

"Cu ocazia postului #333 ai un avertisment!"

Pentru:

"cineva incearca sa ingradeasca dreptul oamenilor la informare"

si

"cenzura mi se pare foarte mare pe acest forum "

Eu (personal) ti-as fi dat si cateva zile de pauza! Asta ca sa inveti sa nu mai faci afirmatii gratuite pe care doar tu le vezi! Mie, sincer, mi se pare destul de ciudat cum tu esti un foarte bun cunoscator a multor chestiuni dar sunt multi care-ti atrag atentia ca ai mai multe probleme (de comportament/exprimare/etc).

Eu as zice ca e cazul sa te opresti din afirmatiile gratuite ca exista si masuri ce pot fi luate (daca vrei poti s-o iei si pe asta ca pe o amenintare).

Ma gandesc ca experienta ta de pe forum .club4x4 nu te-a invatat prea multe!

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

daniel incearca sa fii uman, nu te mai ascunde dupa tertipuri si puteri false, fii tu insuti, fii om.

 

a muta un post dintr o arie in alta care nu mai permite vizualizare din exterior poate fi considerat ca ingradirea dreptului la informare, chiar daca acest lucru a fost facut in baza unor consideratii corecte din partea voastra, sper ca intelegi.

 

stergerea mesajelor dupa bunul plac, mesaje care nu sant injurii sau nu ataca useri poate fi considerata cenzura, te rog frumos sa recitesti ce am scris si sa faci un rationament omenesc.

 

te rog frumos nu mai ameninta, nu este cazul ,nu am incalcat nici un regulament.

 

 

ps: ceea ce s a intamplat pe club4x4 este rezultatul marlaniei caracteristice moderatorului needucat, ca drept urmare in urma discutiei despre anularea sistemelor de antipoluare am fost banat forever, in tarile civilizate care va plac voua, tot va place voua noua tehnologie, daca cineva vorbeste despre anularea sistematica a sistemelor antipoluare este banat, la noi invers, asta e diferenta de civilizatie danielcojocar, diferenta care tu NU o sesizezi.

 

nu o sa ti spun de ce nu o sesizezi pentru ca asta ar duce la un nou jihad din partea voastra cu banari pe ani de zile, prefer sa va las linsititi cu conditia sa stati calmi si linistiti atunci cand nu incalc deloc regulamentul, va rog si pe voi sa nu mai amenintati si sa respectati regulamentul vostru!

Editat de comanr
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Corect \bine punctat  referitor si la “A pus testerul (DDT2000) si a vazut o neconcordanta intre abs si instrument cluster. Pe intelesul meu a spus ca ABS are ceva ce nu-i convine cu tabloul de bord …”, plus ca si asta “spune multe” despre “mecanicul” acela (cu DDT2000)  … @bogdanmihai29  iti trimit acum un PM.
    • La Duster ph1 tabloul de bord e nediagnosticabil via OBD, deci nicio sculă nu va comunica cu el, implicit și ABS-ul.      
    • Nu stiu pentru ca nu am toate "datele", totusi intreb retoric, cum naiba tu ca mare "mecanic"  (si cu DDT2000) sa ii "recomanzi "  unui client sa anuleze martori si mai ales sa il pui sa taie fire ... iar daca este acelasi mare "mester" mare care te-a pus sa schimbi senzorul panglica si dupa aceea "... a zis ca trebuie programat dupa schimbare" dar el NU a facut aceasta "programare" atunci este si mai trist. Una dintre sugestiile anterioare cred ca ramane valabila: apeleaza la cineva (inclusiv reprezentanta) care stie si poate sa rezolve in mod corespunzator problema, fara taieri de fire si dat jos led ...  
    • Revin cu un update.Azi am vizitat a doua oara mecanicul pentru diagnoza si programare.A pus testerul (DDT2000) si a vazut o neconcordanta intre abs si instrument cluster.Pe intelesul meu a spus ca ABS are ceva ce nu-i convine cu tabloul de bord si cel mai probabil este vorba de pompa abs.Poate vorbesc prostii dar abs functioneaza normal.Senzorul unghi volan funtioneaza normal,cel de sub scaun pe care l-am carpit acum cateva zile funtioneaza normal.Acelasi mecanic mi-a recomandat sa pun mana pe letcon si sa revin la starea dinainte adica fara led esp.Ma doare capul si imi vine sa ii dau ledul jos.
    • va salut ! am si eu o problema care tot ma bate la cap de ceva timp cu un duster 2015  1.6 16v cu gpl de fabrica  de ceva timp turatia motorului la relanti nu mai era stabila si se tot aprindea martorul zigzag si check engine  asa ca am hotarat sa merg la dacia  dupa ce au facut constatarea au spus ca trebuie schimbata clapeta de acc . zis si facut am schimbat aceasta piesa dupa numai 2 zile problema a revenit aceleasi simtome relanti instabil martori aprinsi asa ca am fost inapoi la dacia cu ea si cei de acolo au zis ca trebuie schimbate si bujile si bobinele asa ca am schimbat si aceste piese  dupa numai 1 zi problema a revenit si pe tester aceiasi problema clapeta de acc si cei de la dacia au schimbat clapeta pe garantie produsului crezand ca este defecta numai stiu ce sa fac nu vreau sa mai merg la dacia  daca stie cineva ce poate fi si de ce face asa va rog sa imi spuneti multumesc !    
×
×
  • Creează nouă...