Sari la conținut

Diferential autoblocant pentru Duster, amatori?


Postări Recomandate

In urma experientelor din teren am considerat ca ar fi foarte bine daca s-ar invarti ambele roti din spate simultan si am cautat o rezolvare. Aceasta a venit odata cu oferta lui @comanr . Am organizat o iesire impreuna cu alt rulotist la Cetatuia, langa Luncavita jud Tulcea in vederea imbinarii utilului cu placutul. Intr-una din zile, dupa ce am stabilit cu @comanr telefonic, am fost la el sa montam diferentialul. A fost o placere sa lucrez cu el, nu ne-am grabit de loc si am facut treaba buna. Este o persoana agreabila si un bun meserias lucru dovedit prin cunostinte si mod de lucru. Am fost si am testat masina un pic apoi am plecat inapoi unde eram campati multumit de ce aveam montat pe masina si de felul cum s-a desfasurat lucrarea. Ulterior, acasa, am testat masina undeva intr-un loc cu noroi si am filmat cu doua telefoane simultan functionarea diferentialului ca sa vad si eu. Dar o data cu acest up grade, prin dialogurile tematice, am descoperit si ce fel de oameni sunt unii colegi de pe . Eu sunt foarte multumit de masina mea asa cum o am acum . Nu ma deranjeaza deloc daca @comanr e mai realist s-au mai sceptic, nefiind asa atasat emotional cum suntem noi de dustere. Mi-am cumparat si un troliu portabil de 1.8 t, nu mai am decat sa ii montez si un cruise control din cauza rulotei si gata. Desi ultima postare a lui @danielcojocar pe subiectul banarii lui @comanr a fost stearsa sau nu am mai gasit-o eu, nu am uitat continutul ei si nu am cerut stergerea contului meu atunci, imediat, pentru ca doream sa pot posta ceea ce am scris mai sus dupa verificari, bineinteles . Nu cer acest lucru doar datorita pozitiei de mascul alfa al lui @danielcojocar care intr-un alt context spatio-temporal ar fi putut imbraca cu succes o uniforma de ofiter SS ci si a atitudinii patronului forumului . Desigur ca si consimtamintul tacut al celorlalti membri a contribuit la decizia mea de a parasi aceasta membralitate. Imi pare rau pentru ca avem o masina buna la care ceea ce se afla intre scaun si volan are nevoie de mai multe imbunatatiri decat masina insasi. Nu plec pentru ca acesti oameni au gresit si s-au comportat urat, cu totii gresim si avem de invatat, ci pentru aroganta si incapacitatea lor de a-si cere iertare .

Editat de danielcojocar
daca omul nu vrea sa-si dea numele n-o facem noi doar pentru ca il cunoastem!
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 393
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Salut ! Profitand de aceasta ocazie, iata parerea unui client de-al nostru, din Peru, referitor la acest produs, dupa instalare: I am very happy with the differential slip thanks to this I have impr

Ai un avertisment!

Bua ziua tuturor . Sper ca pina acum sa se fi calmat spiritele asa incat sa nu ma trezesc cu o alta polemica interminabila pe acest subiect . Fiind singurul care a testat LSD -ul in discutie, voi in

Posted Images

si eu am ramas uimit la invitatiile amenintatoare in a parasi acest daca nu imi convine "tratamentul" insa am decis ca este o greseala daca as face asa, il rog si pe bogdan sa realizeze acest lucru , ce ar putea sa mai faca, banat cu anii, mesaje sterse, deja lumea vede cum au procedat, total nedemocratic, cred sincer ca exista si oameni normali pe acest dar nu se exprima din cauza talibanismului.

 

faceam o paralela intre ce s a intamplat la hebdo in franta si ceea ce se intampla pe multe forumuri de pe la noi, fix acelasi lucru, unii ingradesc dreptul la exprimare cu AK47 , altii cu banari, nu este nici o diferenta, cum bine a observat si bogdan bms.

 

putem face ca lucrurile sa intre in normal, DA este normal ca cineva sa critice un concept sau o masina sau o solutie tehnica, DA este normal ca un moderator sa nu ameninte ca un taliban cu AK in mana pentru ca asta inseamna civilizatie pe care noi romanii nu o aveam, de aia romania nu e germania, pentru ca avem acest comportament, nu pentru ca nu avem bani.

Editat de comanr
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Buuunnnn... si cu diferentialul autoblocant cum ramane? Ca de 3 pagini citesc cum sa vorbim pe forum cum sa ne cerem scuze, de ce si cum s-au injurat unii si altii. Sa revenim la oile noastre, ca nu mai inteleg nimic. :)

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Nu cer acest lucru doar datorita pozitiei de mascul alfa al lui @danielcojocar care intr-un alt context spatio-temporal ar fi putut imbraca cu succes o uniforma de ofiter SS ci si a atitudinii patronului forumului . Desigur ca si consimtamintul tacut al celorlalti membri a contribuit la decizia mea de a parasi aceasta membralitate. Imi pare rau pentru ca avem o masina buna la care ceea ce se afla intre scaun si volan are nevoie de mai multe imbunatatiri decat masina insasi. Nu plec pentru ca acesti oameni au gresit si s-au comportat urat, cu totii gresim si avem de invatat, ci pentru aroganta si incapacitatea lor de a-si cere iertare .

Draga @bogdanbms, ma simt nevoit sa-ti raspund si din prisma faptului ca ne cunoastem personal dar si din prisma intamplarilor petrecute pe parcursul celor cateva intalniri pe care le-am avut.

Tu vorbesti despre aceste echipamente de offroad de parca ai avea cunostinte despre subiect!

Tinem minte amandoi (si inca vre-o 6-7 persoane care erau prezente) ca la vre-o doua intalniri (Sarata Monteoru Oct 2012 si Rau Sadului Feb 2013) TU ne intrebai pe noi: "de ce mergeti pe drumurile alea...", "nu va e mila de masina sa dati asa tare cu ea...", "hai mai, ca asta e un drum prea nasol ca sa te bagi cu masina pe el..." etc.

Toate astea faceau referinta la niste drumuri forestiere cu cateva fagase care erau usor de parcurs si in 4x2!

Tu vorbesti aici despre necesitate unui diff blocabil pentru a trage o rulota... Aici nu-i vina noastra ca tu tragi o rulota de 650 kg cu un Duster benzinar de 1.6. Eu trag cu masina mea o rulota de 1200 kg cu un diesel de 1.5 si fara sa consider ca am nevoie de diff. Asta e!

Daca puterea exemplului ar fi ceva pozitiv pentru tine ti-ai aduce aminte cum ca si @dusty2010 trage o rulota... de 1300 kg tot cu un benzinar de 1.6 si nu stiu sa se fi plans vre-odata ca nu poate trage rulota din cauza ca n-are diff blocabil!

Eu nu am facut afirmatii despre tine si despre comportamentul/afirmatiile tale, si nici nu vreau s-o fac ca as putea spune multe! Ar trebui ca si tu sa te abtii din a mai face astfel de comentarii ca nu se stie cand si cum ne mai intalnim prin lumea asta si ce nevoi se vor mai ivi...

 

PS: Invata sa respecti dorinta utilizatorului de a nu-si mentiona numele si... poti utiliza Nikc-ul (numele de utilizator) chiar daca il cunosti personal!

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

DA este normal ca un moderator sa nu ameninte ca un taliban cu AK in mana pentru ca asta inseamna civilizatie pe care noi romanii nu o aveam, de aia romania nu e germania, pentru ca avem acest comportament, nu pentru ca nu avem bani.

 

Aici gresesti, de aia e Romania Romania, ca fiecare face ce vrea si ce-l taie capul incalcand legi si reguli si nu pateste nimic (asta in orice domeniu, nu vorbesc de forum ). In Germania, cum ai gresit, cum apare o autoritate si-ti baga mintile in cap. :)

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

revenind la autoblocant, exista in Romania cateva masini echipate deja, as merge pe review urile celor de la Mudster dar ar fi foarte utile niste review uri de la useri cu masini nemodificate cu pneuri standard.

Editat de comanr
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

La autoblocantul fata ziceati ceva ca masina va consuma mai mult, iar diferentialul se va incalzi din cauza ca in diferential exista niste frecari suplimentare - din ce provin acele frecari ? Din mecanismul de pretensionare ? Ele apar tot timpul, sau doar cand se blocheaza diferentialul? Este la fel si la diferentialul spate blocant pe care il aveti ?

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Eu am cerut.o la predarea masinii.E o hârtie A4.
    • Intervalele si ce se schimba/verifica la revizii exista in fisa de intretinere pe care o primesti la cumparare. Cred ca poti sa ceri o fisa de la dealer inainte.
    • Pentru ca in curand se va face un an de cand ma dau cu Portocala Turbata, mi s-a parut momentul potrivit sa postez o statistica pentru pasionati.  Si avem asa: RCA pe un an B8, "decat" 1022 lei, CASCO 548 euro (2740 lei), ambele la Omniasig. In anul care a trecut am ars dupa bonurile de benzina 1406,25 litri de zeama de dinozaur, la un cost modic de 9979,66 lei. Raportat la cei 16900 km parcursi rezulta un consum mediu anual de 8,32 la suta de kilometri parcursi. Mi se pare decent, raportat la puterea motorului si la aerodinamica tip caramida. Dupa cum am mai spus, in momentele respective, comportamentul masinii in afara asfaltului e mai mult decat onorabil si stiu sigur ca poate mult mai mult decat sunt eu capabil sa cer de la ea. Motorul mi se pare in continuare cireasa de pe tort, silentios, rafinat, iar felul in care trage in sarcina este incredibil. Scaunele, chestia care mi s-a parut cel mai aiurea dupa ce am luat masina si imi amintesc ca la primul drum lung ma durea groaznic genunchiul drept si spatarul scaunului parea ca in loc sa ma sustina ma impunge... Din fericire ne-am impacat exact la timp pentru tura pe care am facut-o 6 luni mai tarziu prin Europa, in care n-am avut probleme nici dupa 600 km condusi intr-o zi. Despre comportamentul transmisiei integrale a masinii in off-road pot doar sa spun ca mi sa parut mai mult decat capabila pentru ce am cerut eu de la ea. Adica indiferent de coclaurile, dealurile sau noroaiele in care am bagat-o, a fost in stare sa ma scoata fara prea mare deranj ... Nemultumiri dupa un an, sunt putine, iar cele care sunt se leaga de comportamentul timoneriei, ambreiajului, transmisiei, (nu m-am prins inca care din cele trei e de vina) in situatii de condus "sportiv" cu schimbari rapide si agresive de trepte. Am avut o perioada destul de lunga dupa cumparare, cand mi se parea ca nu mai stiu sa conduc si aproape fiecare schimb de treapta era insotit de o smucitura!  Dupa multa lectura on-line am inteles ca nu sunt chiar prostul clasei la condus si ca mai sunt si altii care experimenteaza aceeasi problema!  Pana la urma am inteles cum "vrea" Dusterica sa fie condus si am facut pace! Iar acum ma bucur de el in fiecare zi chiar si in aglomeratia nebuna a Bucurestiului.
    • Salut. Știe cineva să îmi spună unde găsesc intervalul de revizii în garanție și ce anume se face? Am descarcat manualul dar nu am găsit ce caut. Încerc să îmi dau seama dacă e mai convenabil cu rate și totul inclus 5 ani.
×
×
  • Creează nouă...