Sari la conținut

Diferential autoblocant pentru Duster, amatori?


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 395
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Salut ! Profitand de aceasta ocazie, iata parerea unui client de-al nostru, din Peru, referitor la acest produs, dupa instalare: I am very happy with the differential slip thanks to this I have impr

Ai un avertisment!

Bua ziua tuturor . Sper ca pina acum sa se fi calmat spiritele asa incat sa nu ma trezesc cu o alta polemica interminabila pe acest subiect . Fiind singurul care a testat LSD -ul in discutie, voi in

Posted Images

Pai vorbesti de Duster si dai filmulete cu Subaru, Honda si ce mai e pe acolo. Care-i explicatia? Nu de alta dar sunt si eu curios sa aflu ce-i nou pe aici.

Se discuta de diferentialul autoblocant (al carui principal rol ar fi acela de a te ajuta sa misti masina atunci cand trei roti nu au aderenta). Filmul postat exemplifica o gama larga de autoturisme 4x4, din care foarte putine au acel diferential (sau unele incearca suplinirea lui prin intermediul electronicii). Astfel cei interesati de acest diferential pot lua o decizie in privinta utilitatii (sau inutilitatii) acestuia.

 

Iarasi postezi fara a citi macar titlul topicului, sa nu vorbim de a te documenta despre ansamblul respectiv.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Se discuta de diferentialul autoblocant (al carui principal rol ar fi acela de a te ajuta sa misti masina atunci cand trei roti nu au aderenta). Filmul postat exemplifica o gama larga de autoturisme 4x4, din care foarte putine au acel diferential (sau unele incearca suplinirea lui prin intermediul electronicii). Astfel cei interesati de acest diferential pot lua o decizie in privinta utilitatii (sau inutilitatii) acestuia.

 

Iarasi postezi fara a citi macar titlul topicului, sa nu vorbim de a te documenta despre ansamblul respectiv.

 

Bai nene tu sari la beregata gratuit, ca nu te-am intrebat nimic. Iti place asa mult sa te bagi in seama. Sinteti cativa pe aici parca sinteti facuti de-o mama. Nu pot sa intreb si eu ceva si sare dom`diriginte cu joarda. Am venit sa mai aflu noutati despre masini de la oameni normali nu sariti de pe fix.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

ATENTIE ! ACEST POST NU ESTE OFFTOPIC !

Dupa ce a fost lansat acel topic cu motivul de banare m-am dus cu recitirea acestui topic de la prrima postare , (pentru ca, recunosc, prima oara cand am recitit postarile am inceput de la pagina 20) curios sa identific momentul inceperii conflictului si cand am recitit postul nr 22 s-a facut lumina in sat dar in acelasi timp m-am intristat asa de tare incat nici nu am mai vrut sa intru pe acest forum pana acum cand am constatat ca topicul celalat s-a inchis . In postarea 22 daniel realizeaza , ca el care si-a montat cu efort anvelope cu diametru mai mare nu v-a putea sa-si monteze acest diferential din cel putin un motiv , garantia . Ei, din acest moment comanr a avut soarta pecetluita ! Nici noi nu ne punem dar nici ceilalti ! La sicanat impreuna cu celalati care aveau montate roti mai mari pe masina si care nu intentionau sa revina la configuratia fabricantului de ex fnicolau in postul 81 ! L-ati enervat cat ati putut iar el .... a sfarsit asa, inevitabil. Pentru argumentatie iata niste exemple: negura si dacian realizeaza ce se intampla dar nu inteleg de ce, in postul 46 si 47 , caramba desi nu intelege prea bine mecanica uite ce atitudine are in postul 66 iar daniel, in 69, aparent de neinteles, in loc sa il avertizeze pe laudogaru nu atat pentru continut ci pentru rautatea ce emana din putinele-i cuvinte in 68, supraliciteaza cu expresia " nici cat negru sub unghie"..... . Reciti postarea 82 a lui fnicolau ! primeste el avertisment ? Nu ! Il mustra georgeb si dacian in 83 si 84 . Cu mecanica slabut dar foarte intresant ce scrie deceneu in 91 cu portofoliul.... hmmm.... .

Daniel eu te-am simpatizat si cred ca sentimentul a fost reciproc , te-am sunat si am vrut sa stiu ce e cu dif-ul dupa intalnirea de la Sarata pentru ca parerea ta era importanta pentru mine. Stii ca am rulota si pe mine ma intereseaza subiectul . Daca iti aduci aminte ti-am spus ca un singur lucru mai vroiam pentru masina ; un dif look . Pe mine nu ma intereseaza prea mult garda, oricum o are buna, pentru ca degeaba trece masina care oricum e mai inalta, daca nu trece rulota! Ce simplu si frumos ar fi fost sa faceti cum v-am scris anetrior. Asadar VA cer din nou reactivati contul lui conanr ceretii scuze pentru ca eu vreau sa comunic cu el si sa-i ii comand dif-ul pe care il voi plati din banii pe care i-as fi dat pe tigari in aprox 5 luni daca as fi fumat. Pentru ca va fi greu sa luatii decizia buna va dau un cuvant cheie in ajutor : NOBLETE ! SUCCES !

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Eu as reveni putin ontopic, deoarece am o nelamurire.

In filmul de la promotor cu mudster la minutul 1:17, roata stanga spate se invarte in gol destul de mult, are o singura franare scurta, timp in care masina inainteaza greu, desi se vede ca pe fata are aderenta la ambele roti - datorita diferentialului nu ar fi trebuit sa fie un altfel de comportament pe roata stanga-spate ?

Aici e filmul

 

Editat de ambvision
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...