Sari la conținut

Diferential autoblocant pentru Duster, amatori?


Postări Recomandate

pai tu de ce ai cumparat dusterul , eu de exemplu consider ca nu a fost testat suficient adica 3 ani. eu cred ca nu esti impotriva acestui gadget, tu vrei sa ti aducem unul din titan, sa l lasi mostenire la nepoti.

 

sa stii ca la un pret piperat se poate.

"daraghie" @comanr...cu toate ca folosesti un sistem de traducere mai performant ca google translate, romana ta tot artificiala e...asa ca "tavarisci" n-ai nimerit-o......"dasfidania".....
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 395
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Salut ! Profitand de aceasta ocazie, iata parerea unui client de-al nostru, din Peru, referitor la acest produs, dupa instalare: I am very happy with the differential slip thanks to this I have impr

Ai un avertisment!

Bua ziua tuturor . Sper ca pina acum sa se fi calmat spiritele asa incat sa nu ma trezesc cu o alta polemica interminabila pe acest subiect . Fiind singurul care a testat LSD -ul in discutie, voi in

Posted Images

Eu am impresia ca unii nu inteleg.

 

Diferentialul este deja testat defapt de 30 de ani pe modele militare rusesti, e testat de mine de 2 ani, de 4000 de clienti in rusia si alte tari, momentan s a pus deja pe duster la rusi, nu va imaginati ca cineva vrea sa va vanda povesti, nu vreau sa incarcam topicul cu polemici, consider ca am fost extrem de transparent inprezentarea produsului.

 

Practic nu e nici o inventie, si nu trebuie sa va faceti probleme la cei aprox 100 caluti ai dusterului, stati linistiti, producatorul are nevoie de oameni multumiti ca sa poata sa vanda. va rog sa postati doar daca aveti nevoie de informatii care nu au fost prezentate.

 

Sant extrem de deschis intrebarilor voastre, dupa cum ati putut observa, incerc sa va informez.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Hai sa vedem cine nu intelege, sa ne limitam doar la aspecte tehnice, inteleg ca e cel mai bun din lume, dar sa nu deviam subiectul topicului spre polemici. Eu am cateva intrebari obiective de functionare si nu de princiu. Cunosc destul de bine masina cum se comporta in diferite situatii gen: panta cu noroi, zapada, gheata si ma intereseaza cum va fi afectat comportamentul masinii cu noua jucarie.

 

Reiau o intrebare ce a mai fost pusa de 3 ori si la care a fost evitat raspunsul, foarte abil.

Masina are 3 moduri de functionare, care va fi comportamentul masinii cu un dif. torsen in fiecare caz?

1) 4x2 - diff. torsen sta degeaba

2) AUTO - diff. stantard al masinii, are in constructie un ambreiaj multidisc ce permite un transfer progresiv de forta intre puntile fata - spate in raport 20% - 80% pana la 50% - 50%. Asta e marele avantaj care il are dusterul, pentru ca poate face transferul in mers foarte rapid.

3) 4x4 - ofera un transfer de forta intre puntile fata - spate in raport 50% - 50% constant.

4) Datorita faptului ca diff. standard este controlat de calculatorul de bord si functioneaza impreuna cu restu sistemelor elecronice ABS,ASR,ESP... va necesita o interventie si asupra softului masinii? Cablul de la diff. il lasam pe sub masina liber? Calculatorul masinii nu va detecta lipsa differentialului ?

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Eu am inteles cam asa: se mai adauga niste rotite in cutia diferentialului spate care au rolul ca atunci cand esti cuplat pe 4x4 si una dintre roti patineaza blocheaza putin acea roata si permite ca roata cu aderenta sa primeasca ceva cuplu pentru a urni putin masina. E vorba exclusiv de mecanica din respectiva cutie fara sa implice calculatorul. Un fel de folosirea franei de mana.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...