Sari la conținut

Snorkel Dacia Duster - o posibila solutie


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 41
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Salut ,   Spatiul respectiv nu permite tubulatura de 60mm ( cat are nevoie Dusterul ) iar una mai mica in diametru nu ar permite fluxul de aer pe care il cere . Mai mult , snorkelul facut de noi es

Chestia cu numarul... au patit-o multi... (si eu!) sar asta pe motiv ca suportul de numere e prins in doua amarate de holtzsuruburi. In materie de faruri (proiectoare, ca alea-s de sticla) sunt multe

Am gasit pe net o solutie de addaptare a unui snorkel pe Dacia Duster, priviti imaginile si clipul.   Mie mi se pare interesanta abordare       https://www.dropbox.com/s/cx2cn49615vk6av/Desmont

Posted Images

Chestia asta e oarecum asemanatoare cu ceea ce au facut cei de la Duster 4x4 Everyone la prima incercare exceptie facand ateava si capul de Snorkel.

Problema este ca, datorita sectiunii destul de mici si a traseului suficient de lung , nu exista suficient debit de aer.

Dupa cum se observa in prima poza este o reducere de sectiune destul de substantiala (aprox 2 cm) in zona de imbinare a tevii cu furtunul (de aspirator) ce vine de la filtru de aer.

Debitul de aer insuficient este morivul pt care la Dusterul maro de concurs s-a decupat putin din tabla pentru a face loc unui alt furtun cu sectiune mai mare.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

ce vad eu acolo este un tub de aspiratori de diametru foarte mic legat apoi dupa capota cu o teava tip cele pentru canalizare iar in partea de sus este un cap standard de snoorkle- din pacate tubul acela flexibil tip aspirator este mult prea mic pentru debitul de aer care are nevoie masina

apare o pierdere de putere iar motorul se va incalzi, apare depresiune in sistemul de admisie aer care poate duce ca marcajul de colmatare a filtrului sa se puna pe rosu datorita depresiunii, sau erori si intrarea in regimul de siguranta sau lucruri mai grave gen distrugere turbina, "prajire" supape admisie,

exista o vorba intre cei care sunt mai specialisti - suprafata sectiunii tubului de admisie aer trebuie sa creasca direct proportional cu lungimea tubului

 

din imagini tubul acela flexibil de sub capota la o prima vedere parechiar mai mic decat diametrul normal al admisiei de aer.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Scuze daca suna cam cinic ceea ce scriu, dar la ce s-ar putea folosi snorkel-ul, daca capacitatea de trecere a vadului este de maxim 35 de cm??? Aspiratia aerului pentru motor sigur este la inaltime mai mare de 35 cm. Iar chederele la usi probabil vor lasa apa sa intre in habitaclu. Nu de gluma inventeaza cei din fabrica acesti parametrii.

 

Sau sunt unii dintre voi care au intrat in paraie mai adanci si nu a intrat apa in masina?

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Scuze daca suna cam cinic ceea ce scriu, dar la ce s-ar putea folosi snorkel-ul, daca capacitatea de trecere a vadului este de maxim 35 de cm??? Aspiratia aerului pentru motor sigur este la inaltime mai mare de 35 cm. Iar chederele la usi probabil vor lasa apa sa intre in habitaclu. Nu de gluma inventeaza cei din fabrica acesti parametrii.

 

Sau sunt unii dintre voi care au intrat in paraie mai adanci si nu a intrat apa in masina?

Suntem si printre noi oameni care am intrat di in balti mai adanci... muuult mai adanci! La unii a intrat, ca au ramas mai mult prin apa iar la altii (mie) mu mi-a intrat caci am fost in mers continuu...

Asa este aspiratie este mult mai sus decat cei 35 cm cat e inaltimea vadului pt Duster dar, ce te faci daca mergi intr-o apa de 35 cm si... din inaintare, nivelul apei este mult mai mare si s-ar putea s-ajunga si la admisie (chiar daca aceasta e in spatele farului)

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Suntem si printre noi oameni care am intrat di in balti mai adanci... muuult mai adanci! La unii a intrat, ca au ramas mai mult prin apa iar la altii (mie) mu mi-a intrat caci am fost in mers continuu...

 

asta e bine de auzit/stiut :ahappy: dar cam cat de adanci au fost baltile?

 

 

Asa este aspiratie este mult mai sus decat cei 35 cm cat e inaltimea vadului pt Duster dar, ce te faci daca mergi intr-o apa de 35 cm si... din inaintare, nivelul apei este mult mai mare si s-ar putea s-ajunga si la admisie (chiar daca aceasta e in spatele farului)

 

aici nu prea te inteleg ... daca intri intr-un parau, o faci cu atentie, cu viteza redusa, deci nivelul apei nu ar trebui sa se ridice la mult peste 35 cm. Poate se ridica vreo 10 cm, ca botul masinii o impinge, asta inteleg si o accept. Dar chiar pana la sau deasupra nivelului farurilor? Asta ar insemna aproape o plonjare in parau.

Dar poate gresesc eu, na.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Punctul 1 include si verificarea corespunzatoare a intregului circuit de racire plus aerisirea acestuia in mod conform. (este bine \recomandat sa se adauge la profil si masina, motorizare si an fabricatie, ulterior se primeste mai usor ajutor)
    • Referitor la modul parcare si limita de oprire mai adaug ca sunt diferente intre camere implicit si aplicatiile lor, ex 70mai este diferita de Viofo la care se pot alege trepte de voltaj ce stabilesc limitele pe care daca acumulatorul le atinge atunci nu se mai alimenteaza camera, tocmai de aceea trebuie avut grija si asupra acestui aspect, deasemenea si cablurile kitului de montaj sunt mai subtiri la 70mai, atentie si la realizarea legaturilor, sertizare, protectia de plastic, etc. PS: pe mine nu m-a interesat prea tare “Parking Surveillance” masina fiind “supravegheata” mai mult de 90% din timp de alte camere exterioare si mult mai bine, mai importanta este gestionarea energiei, de aceea am ramas la “planul A” referitor la cele doua sigurante pentru alimentarea camerelor, nu am mai trecut la “plan B” cu “+ permanent” ( +BAT) tot timpul, temporizarea alimentarilor pe care o are masina fiind suficienta pentru mine, iar camera 70mai fata+spate face ceea ce trebuie sa faca si pentru ceea ce am achizitionat-o, repet insa ca toate acestea depind de fiecare si cum se considera \doreste.
    • 1. Aduci mașina la conformitate = montezi toate piesele date jos + completare nivel și verificare densitate antigel. 2. Cu diagnoza pe mașină monitorizezi, corespondența între Tapa citită de injecție și Tapa afișată pe bord static și în mers 3. Suplimentezi masa pe motor. 4. Repeți pct 2.
    • Ca notă subiectivă, dacă DVR-ul are modul original de parcare: - masa, de oriunde găsești metal legat la caroserie, în zona cutiei de siguranțe - +permanent (+BAT) de pe o alimentare permanentă (Atenție la limita de oprire 12 V, fie din buton fie din aplicație) - +pornire (+ACC) se poate lega pe în 3 moduri: a) pe plafonieră, camera va înregistra încă înainte de a intra în mașina și câteva minute după încuiere b) pe brichetă/accesorii, cu cheia în contact camera e pornită și fără motor pornit c) pe contact, camera funcționează doar cu motor pornit   Cum se implementează ține de îndemânarea celui ce montează, atenție la limita de oprire (protecție la descărcare excesivă a bateriei de 12 V) fie din buton fie din aplicație.  
    • Da, o lampa martor (de 5 W) este recomandat sa se foloseasca pentru verificari (ex la alimentarile unor mufe, conectori, cablaj, senzori la 5V), dar pentru sigurantele de 12V poate sa se foloseasca si un multimetru digital, si nu neaparat digital (eu timp de aproape 40 de ani am folosit unul analogic, un MAVO 35 obtinut “pe sub mana” in vremurile acelea, si pot spune ca nu m-a “pacalit”) sau chiar un creion electric de tensiune. Ex cand am verificat sigurantele pentru montajul camerei (am avut vreo trei variante \optiuni) am folosit un multimetru digital din comoditate (mai mic si usor) iar acesta mi-a “confirmat” alegerea sigurantelor si nu m-a “pacalit” cu absolut nimic. Revenind, alegerea sigurantelor depinde de fiecare, dar in manualele de utilizare descrierea lor este destul de vaga, in documentatia tehnica sunt descrise mult mai precis (de aceea am facut trimitere si la acel topic \post) si poate sa fie de ajutor, ba mai mult, in alegerea lor cred ca este bine sa se tina cont (si se pot elimina “din start” cateva) si de schemele electrice, poate chiar si de cutia sigurante de putere, doar ca exemplu si atasat:
×
×
  • Creează nouă...