Sari la conținut

Pornire la rece


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 1,2k
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Anunt pe aceasta cale ca imi place dusterul. DIn acest motiv mi-am vandut A4 aproape nou si circul cu dacia.   NU imi plac cateva lucruri: 1. Pretul piperat 2. Atitudinea service-ului la semnalare

Si eu sufar de toate problemele enumerate aici. Dar in ultima vreme nu am mai avut probleme cu lipsa de putere, si incep sa cred din ce in ce mai mult ca nu am stiu sa exploatez motorul corect de la i

Dupa cate vad acum ai inceput sa dai lectii si de expluatare motoare diesel. Ai trecut de la diferentiale la motoare mai nou? Eu zic sa te rezumi la diferentiale. A auzit cineva de modul "after glow"

Posted Images

La dusterul meu pana apare softul nou,folosesc softul meu,avaria cateva secunde si am rezolvat relantiul.Pe langa alte probleme si partea de ecranare a componentelor electronice lasa de dorit.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

La mine relantiul este instabil si la cald si la rece,are perderi de putere la accelerare,mege cu smucituri la viteza mica.

Am facut reclamatie la service inca de cand am cumparato,nici o rezolvare,am sunat la vocea clientului unde mi-au spus ca se cunoaste problema si sa astept pana se va implementa un soft de reparatie al celui existent.

Este o masina de toata jena,troncane pe fata la viraje,scartie scaunul sofer,AC nu face fata la temperaturile rdicate.

Masina este Laureat 4x4 dci 110cp,fabricata in februarie 2014,pret 18900euro.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Eu v-as propune altceva, mai bine zis ne-as propune. Cineva care se pricepe, sa ne ajute cu formularea exacta a problemelor aparute, sa ne putem exprima cel mai bine, corect posibil si toti cei care avem aceasta propblema sa incepem sa ii bombardam cu mailuri, faxuri, de ce nu, adresa oficiala. Poate ar avea efect mai mare, daca ar primi exact aceeasi descriere de la mai multe masini...

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

De acord cu @magyari. Pare singura modalitate de a pune presiune pe producator... Serv Clienti trebuie sa inregistreze orice sesizare si sa-l eticheteze corespunzator. Daca sunt pe 10 proprietari care saptamanal trimit cate o reclamatie ca masina lor nu functioneaza pe caldura, in 2 luni de zile se strang 80 de sesizari... asa poate se vor mobiliza mai repede sa gaseasca o solutie.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



×
×
  • Creează nouă...