Sari la conținut

Pornire la rece


Postări Recomandate

Asteptam... Dar si frustrarea creste (la fiecare acceleratie) pe masura asteptarii si deja devine cam mare pentru cei 19.000 de euro dati pe masina... Sunt deja 5 luni de cand mi-au aplicat primul OTS si de cand problema a trecut de la rece la cald. "Se lucreaza, se lucreaza!", numai asta aud... Pai cum mama naibii se lucreaza daca dureaza atat sa remedieze o problema de soft la un motor care nu e chiar atat de nou? Tind sa cred tot mai mult ca nu e doar o problema de soft si ca ei incearca sa remedieze o eroare de proiectare prin soft ca sa scada costurile de reparatie.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 1,2k
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Anunt pe aceasta cale ca imi place dusterul. DIn acest motiv mi-am vandut A4 aproape nou si circul cu dacia.   NU imi plac cateva lucruri: 1. Pretul piperat 2. Atitudinea service-ului la semnalare

Si eu sufar de toate problemele enumerate aici. Dar in ultima vreme nu am mai avut probleme cu lipsa de putere, si incep sa cred din ce in ce mai mult ca nu am stiu sa exploatez motorul corect de la i

Dupa cate vad acum ai inceput sa dai lectii si de expluatare motoare diesel. Ai trecut de la diferentiale la motoare mai nou? Eu zic sa te rezumi la diferentiale. A auzit cineva de modul "after glow"

Posted Images

In mod sigur incearca sa repare din soft o lipsa a unei piese eliminate din ratiuni de costuri. Cam greu sa compensezi hardul cu softul.

Legat de aceasta problema am mai contatat una: la alimentare eu pun mai multi litri decat cei indicati de CB la sectiunea litri consumati. Interesant este ca cei fara facelift "se plang" de faptul ca ei alimenteaza cu mai putini pitri, adica au un consum mai mic decat cel indicat de CB.

As vrea sa va rog pe cei cu facelift sa urmariti si sa imi confirmati daca se intampla acelasi fenomen si la voi: alimentati cu mai multi litri dacat ce scrie pe CB. Acest fenomen a fost observat de mine dupa aplicarea OTS. Inainte de asta, si la mine observam fenomenul indicat de cai fara facelift.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Legat de aceasta problema am mai contatat una: la alimentare eu pun mai multi litri decat cei indicati de CB la sectiunea litri consumati.

 

Confirm si problema asta... Dupa cate ca nu te poti lua dupa indicatorul de combustibil, nici litrii consumati pe cb nu bat cu cei reali... Si uite asa daca n-ai grija faci "pana prostului".

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

la alimentare eu pun mai multi litri decat cei indicati de CB la sectiunea litri consumati.

 

Asta deja se stie de mult de la Logan, poti pune in rezervor mai mult decat capacitatea lui. Indiferent cat ai "indesa" in el, el tot 50l crede ca are. ;)

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Asta deja se stie de mult de la Logan, poti pune in rezervor mai mult decat capacitatea lui. Indiferent cat ai "indesa" in el, el tot 50l crede ca are. ;)

Eu ma refer strict la cantitatea afisata de Cb care iti zice ca de la ultima resetare ai consumat x litri. Cand alimentezi din nou in aceleasi conditii(la 3 click-uri) observi ca de fapt ai alimentat cu 3-5 l in plus la 25-35 l consumati pe CB. La prefacelift, acest fenomen este pe dos insa in procent mai mic, diferenta fiind mai mica. Ce este si mai suspicios este ca inainte de aplicarea OTS nu era acest comportament.

 

Eu unul regret aplicarea OTS-ului. Pentru cateva secunde de dat in nas la pornirea la rece am acum mult mai multe probleme care ma insotesc toata distanta parcursa.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Eu ma refer strict la cantitatea afisata de Cb care iti zice ca de la ultima resetare ai consumat x litri. Cand alimentezi din nou in aceleasi conditii(la 3 click-uri) observi ca de fapt ai alimentat cu 3-5 l in plus la 25-35 l consumati pe CB. La prefacelift, acest fenomen este pe dos insa in procent mai mic, diferenta fiind mai mica. Ce este si mai suspicios este ca inainte de aplicarea OTS nu era acest comportament.

Chestia cu 3 click-uri nu este relevanta deloc la cei 3-5 litri...

Eu am facut de multe ori verificarea pe bord cu cea de la pompa DAR... cu umplea rezervorului pana in buza (cu multa rabdare la alimentare!). Atunci cand ai un reper fix poti face o comparatie... cand mergi pe "click-uri" (saritul pompei) poti fi tras mult in piept... eu am observat benzinarii in care motorina face multa spuma... si altele in care spuma e mai putina.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



×
×
  • Creează nouă...