Sari la conținut

Pornire la rece


Postări Recomandate

psystem,

hai sa facem un exercitiu fortat

tu la 5 grade afara bei o tuica si te incalzesti,iar la 15 grade nu mai bei tuica o dai pe un vin eventual,iar ca si senzatii sunt total altele inclusiv cantitatile.

apoi acest comportament il ai doar tu pe masina ta sau mai este regasit si la altii?

explicatia e una singura tinand cont de datele tehnice,nu vorbim in cazul in care e vreo defectiune

si anume curba de temperatura pe care o creeaza si o sesizeaza motorul e suprapusa cu o curba de cuplu si regim aferent iar dupa ce se fac corectiile aferente masina merge astfel

ce trebuie verificat este sa fii zigur ca totul e functional altfel nu rezolvi nimic :)

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 1,2k
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Anunt pe aceasta cale ca imi place dusterul. DIn acest motiv mi-am vandut A4 aproape nou si circul cu dacia.   NU imi plac cateva lucruri: 1. Pretul piperat 2. Atitudinea service-ului la semnalare

Si eu sufar de toate problemele enumerate aici. Dar in ultima vreme nu am mai avut probleme cu lipsa de putere, si incep sa cred din ce in ce mai mult ca nu am stiu sa exploatez motorul corect de la i

Dupa cate vad acum ai inceput sa dai lectii si de expluatare motoare diesel. Ai trecut de la diferentiale la motoare mai nou? Eu zic sa te rezumi la diferentiale. A auzit cineva de modul "after glow"

Posted Images

Ce turatie aveai in momentul in care nu tragea masina?

 

Nu prea are importanta turatia, in sensul ca am in jur de 2000. Ideea este ca daca nu il tin la turatii ceva mai mari (mereu este aprins acel bec cum ca trebuie sa schimb in treapta superioara), apare fenomenul. Oricum, din moment ce ma atentioneaza sa schimb viteaza, iar daca schimb, masina nu are putere, ceva nu este in regula....

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Si eu m-am gandit la acest lucru... Si as fi interesat sa inteleg cati dintre cei care reclama aceasta problema au venit pe aceasta masina de pe un benzinar!

 

Nu vreau sa par lipsit de bun simt, nu ma intelegeti gresit, dar numai masini diesel am avut. Inainte sa imi iau face-liftul, tot Duster 110 cai 4x4 am avut, cam din martie pana in noiembrie. Nici la frig, nici la cald, nu era problema cu ea. Chiar nu ma consider o blonda care in treapta a III-a, cu 40 km pe ora, sa se mire ca motorul sta se se inece :). Si vorba cuiva de mai sus, adica pana la 10-15 grade putem conduce masina, este totul ok, cum ar trebui sa fie la o masina NOUA, iar peste 15 grade, brusc...... uitam sa mai schimbam corect vitezele. Din pacate tocmai asta e probleme si la dealeri, ca domnule masina nu are nimic, trebuie doar sa se obisnuiasca soferul ca e ...... altceva. Adica esti idiot si obisnuieste-te cu masina.

 

Da, intr-adevar exista si aceasta chestie, la soferi care au condus foarte putin si doar o masina de exemplu. Eu lucrand la randul meu intr-o perioada chiar la un dealer auto, aveam si zile cand conduceam 5-6 masini diferite, intrucat mereu primeam masina disponibila, nu o aveam pe a mea. Sunt obisnuit cu masinile, stiu cam cum trebuie sa functioneze un diesel, ma rog in mare, fara insa sa am cunostinte in domeniu. Am cunstinte ca si utilizator :)

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Nu vreau sa par lipsit de bun simt, nu ma intelegeti gresit, dar numai masini diesel am avut. Inainte sa imi iau face-liftul, tot Duster 110 cai 4x4 am avut, cam din martie pana in noiembrie. Nici la frig, nici la cald, nu era problema cu ea.

De tine stiu ca ai trecut de la PH1 la PH2... dar sunt curios si de altii. Nu te considera nimeni lipsit de bun simt.

De exemplu am (multi de pe-aici, avem) o cunostinta pe numa George Catrina, care are si el tot Duster PH2 cumparat prin Martie. Acum are vre-o 3000 km. El a condus multi km pe PH1 si acum merge cu PH2 si spune ca e mult mai ok decat PH1

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

si in cazul meu se comporta diferit de la 15 grade in sus, si ma refer la un comportament inconsecvent, neasteptat.

degeaba mi se spune ca acele curbe de variatie descriu un comportament diferit la 15 grade, daca ar fi doar principiile fizicii, tot timpul s-ar comporta la fel; ori tocmai asta e problema, nu stii niciodata cum va face. de cele mai multe ori reactioneaza cum ar trebui, dar sunt sufiecient de multe cazuri in care reactia e neprevazuta, si asta e deranjant, si chiar periculos. firmware issue.

sper ca reusiti sa ma intelegeti. mi se pare ciudat ca toata lumea incearca sa ne convinga pe cei care au raportat aceasta problema ca de fapt nu exista niciuna. de fiecare data, fiecare care vine sa dea sfaturi si sugestii vine cu aceleasi povesti: motorina, nu stii tu conduce, cum se face ca doar tu zici asta, esti benzinar, etc.

fratilor, problema exista si mai multa lume a resimtit-o, si a comentat-o pe acest forum . stiu ca vreti sa ajutati, dar macar cititi ce vorbesc oamenii astia aici, altfel cadem in derizoriu si orice discutie aici nu-si mai are rostul.

 

asadar vreau sa rezum problema:

1. masina are un comportament ciudat si neprevazut de la 15 grade in sus

2. mai multe persoane au resimtit acest lucru

3. am incercat diferite calitati de combustibil

4. atat eu cat si altii de aici am condus duster 1 inainte si diferenta fata de duster 2 este foarte sesizabila.

 

haideti sa pornim de la aceste observatii de acum inainte.

va multumesc

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Sunt multe aspecte la care Ph2 e mai ok decat Ph1. In ce proveste motorul, depinde foarte mult si de regimul de exploatare si temperaturile exterioare. Cred ca au scos de pe undeva un senzor ca altfel nu imi explic de unde diferenta asta de comportament.

In ce ma priveste, e prima masina diesel(dupa cca 300k pe benzinare) insa asta nu inseamna ca nu imi dau seama cand un motor isi schimba viteza de reactie si in general modul de a functiona.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

E clar o problema. Nici la masinile cu carburator nu erau probleme de genul asta.

 

Masila trebuie sa reactioneze consecvent indiferent de temperatura exterioara. Cel mai probabil au dat peste cap ceva cand au rezolvat problema la rece... Acum nu mai stie ce sa faca la cald.

 

Pana la urma sa puna senzorul la loc ( fac rechemare, infig senzorul, il conecteaza si totul revine la normal)

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



×
×
  • Creează nouă...