Sari la conținut

Pornire la rece


Postări Recomandate

Am mai constatat o chestie. Cand imi fluctueaza relantiul, uneori daca apas frana sau misc putin de volan, fluctuatiile dispar... Practic prin aceste manevre se modifica usor si turatia motorului, lucru care duce la oprirea fluctuatiilor.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 1,2k
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Anunt pe aceasta cale ca imi place dusterul. DIn acest motiv mi-am vandut A4 aproape nou si circul cu dacia.   NU imi plac cateva lucruri: 1. Pretul piperat 2. Atitudinea service-ului la semnalare

Si eu sufar de toate problemele enumerate aici. Dar in ultima vreme nu am mai avut probleme cu lipsa de putere, si incep sa cred din ce in ce mai mult ca nu am stiu sa exploatez motorul corect de la i

Dupa cate vad acum ai inceput sa dai lectii si de expluatare motoare diesel. Ai trecut de la diferentiale la motoare mai nou? Eu zic sa te rezumi la diferentiale. A auzit cineva de modul "after glow"

Posted Images

exact, ma bucur ca ai postat informatia.

 

acest lucru este valabil si la alte motoare commonrail cum ar fi jtd , un mic hunting al relantiului. nu e din soft , din concluziile trase de mine poate fi de la debitmetrul de aer putin murdar insa si starea volantei cu masa dubla conteaza foarte mult.

 

deasemenea starea fuliei alternatorului are o mare importanta in stabilitatea relantiului

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Ce dracie? Omu' are masina noua, daca are 6000-8000 km cu ea, ce stare volanta, ce stare fulie?

E clar ceva de la soft.

A mea nu fluctueaza, doar cand e cald afara si motorul cald are o intarziere la accelerare intre 1500-2000 rot/min. Daca e mai turata de 2000 nu mai are nicio intarziere.

Apropo, a mea are 10590 km la bord, dar acest lucru nu cred ca ajuta la nimic.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

din concluziile trase de mine poate fi de la debitmetrul de aer putin murdar insa si starea volantei cu masa dubla conteaza foarte mult.

 

deasemenea starea fuliei alternatorului are o mare importanta in stabilitatea relantiului

 

Avand in vedere ca sunt destul de multe masini noi (sub 10.000 km) care au aceeasi problema, tind sa cred totusi ca e o problema de soft! Nu cred ca la toate li s-a mudarit debitmetrul de aer...

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

ma gandesc ca poate e un lot de senzori/debitmetre cu probleme, mai ales ca multi zic ca dupa update tot nu e in regula.

 

la noi e si o tendinta sa credem ca daca ne am luat masina noua totul e din soft , nu , de obicei softul si ECU sant cele mai fiabile lucruri la o masina.

 

multi o sa faca 100k si o sa arunce si intrebarea daca nu e ceva din soft probabil. :D

 

v am zis am observat problema asta la mai multe masini diesel insa nu avea un caracter permanent si nu prea deranja. debitmetrul se poate murdari si in cateva sute de km, depinde ce filtru de aer se foloseste

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Azi am avut onoarea sa fiu sunat de cei de la Dacia,departamentul sondaj,cu privire la multumiri sau nemultumiri despre dusterul achizitionat.Le-am explicat despre problema de relanti si problemele privind comportamentul la accelerare.Raspunsul a fost ca ei nu sunt departament tehnic,problemele semnalate de mine vor ajunge la vocea clientului si voi fi contactat de cei de la departamentul tehnic in cel mai scurt timp.Asa ca cei cu probleme tehnice, front comun si "calare'' pe VOCEA CLIENTULUI.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



×
×
  • Creează nouă...