Sari la conținut

Pornire la rece


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 1,2k
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Anunt pe aceasta cale ca imi place dusterul. DIn acest motiv mi-am vandut A4 aproape nou si circul cu dacia.   NU imi plac cateva lucruri: 1. Pretul piperat 2. Atitudinea service-ului la semnalare

Si eu sufar de toate problemele enumerate aici. Dar in ultima vreme nu am mai avut probleme cu lipsa de putere, si incep sa cred din ce in ce mai mult ca nu am stiu sa exploatez motorul corect de la i

Dupa cate vad acum ai inceput sa dai lectii si de expluatare motoare diesel. Ai trecut de la diferentiale la motoare mai nou? Eu zic sa te rezumi la diferentiale. A auzit cineva de modul "after glow"

Posted Images

Cred ca @tetelu se referea strict la resoftare legata de datul in nas intre 14-20 grade(ar trebuie sa lamureasca el totusi acest aspect). Si mi-e mi-a crescut consumul dupa acea resoftare, consumul pe CB, real fiind cam tot acolo.

Sa nu amestecam mere cu pere(topicul de AC cu cel de pornire la rece). ;)

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

scuze, nu am vrut sa fiu confuz

eu m-am referit strict la ultima resoftare a calculatorului de injectie; dupa aceasta procedura mi-a crescut usor consumul

 

resoftarea calculatorului de bord facuta de mai multa vreme, si despre care mai pomeneste lumea, a corectat in mod evident eroarea destul de mare a consumului calculat, dar nu despre asta vorbesc, fiind o operatiune facuta cu multe luni in urma. problema cu afisarea nivelului de combustibil era in alt topic

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Si eu am mers la service tot pentru probleme cu AC. Dupa resoftare, motorul merge mult mai bine, si consumul a crescut putin, de la o medie de 5,7/100 la 6/100. Merita aceasta crestere la cum trage acum.Cred ca la resoftare au rezolvat 2 probleme.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Probabil ați întrat sub ots 5094a REPROGRAMMING THE INJECTION COMPUTER, Duster Fitted with a K9K 856, 858 engine

 

Preventive operation:

– Check the injection computer,

– Reprograming of the injection computer,

– Reset the injector programming,

– Program injectors via road test.

Objective

– To avoid possible illumination of the injection and/or OBD warning light on the instrument panel,

– To prevent any potential engine malfunctions (engine speed instability, engine jerking, injection noise).

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Mda, m-am bucurat degeaba. Nu s-a rezolvat nimic. Azi dimineata cand am plecat la servici erau 12 grade, asa ca masina mi-a aratat cum ar trebui sa mearga. Dupa vre-o 2 ore s-au facut 14 grade si masina a revenit la vechiul comportament (lipsa putere / lag / mers neliniar)... Eu nu mai sper ca se va rezolva ceva.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



×
×
  • Creează nouă...