Sari la conținut

Pornire la rece


Postări Recomandate

Teoria ta este gresita din pacate...EGR-ul chiar ajuta motorul la rece, sa aiba o functionare mai uniforma si sa se incalzeasca mai  repede. Iar copilarisme de-astea am facut si eu acum 20 de ani, cand am dat jos catalizatorul la un Renault 19, sa mai castig 1 -2 CP.  La ora actuala eu nu mi-as bate joc de o masina relativ noua si nici nu mi-as asuma riscul sa ma prinda RAR-ul cu asemenea nereguli.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 1,2k
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Anunt pe aceasta cale ca imi place dusterul. DIn acest motiv mi-am vandut A4 aproape nou si circul cu dacia.   NU imi plac cateva lucruri: 1. Pretul piperat 2. Atitudinea service-ului la semnalare

Si eu sufar de toate problemele enumerate aici. Dar in ultima vreme nu am mai avut probleme cu lipsa de putere, si incep sa cred din ce in ce mai mult ca nu am stiu sa exploatez motorul corect de la i

Dupa cate vad acum ai inceput sa dai lectii si de expluatare motoare diesel. Ai trecut de la diferentiale la motoare mai nou? Eu zic sa te rezumi la diferentiale. A auzit cineva de modul "after glow"

Posted Images

Erau masini diesel fara egr si se incalzeau bine la rece ...nu am dar jos nici macar un surub de la masina .....toba de esapament e ca noua  .....asemenea situatii nu sunt necesare la masina relativ noua care e in garantie  . E doar o parere . Si tu ai dreptate sa nu se ajunga la catalizator .  

Editat de t0rquemada
Nu cita ultimul post, Pct 11 din Regulament
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Eu am duster 1.5dCi 110 CP din 2013, decembrie, dintre primele PH2.

Dacă țin minte bine, am fost prima dată la resoftare prin 2014 la inceput și apoi m-am mai chemat o dată. Nu mai țin minte dacă era tot 2014 sau 2015.

Cert e că problemele legate de datul în nas la rece + fluctuația de turație s-au rezolvat după resoftare. Acum e OK.
Poate merită să faceți un update.

S-a făcut și recalibrare de injectoare, îmi aduc aminte că s-au dus cei de la reprezentață cu mașina pe un drum drept lung, ca să poată să stea cu ea la nu știu ce turație nu știu câte secunde minim, ca să se refacă calibrarea. Erau niște litere+cifre acolo, zici că era cod de hexazecimal (0-9 și a-f), cu mulți de E și F. Le-a refăcut programarea și acum e bine.

P.S. De partea cu efectul de sirenaj - pe la 2000 rpm face ca o sirenă - asta nu a dispărut ci s-a agravat, nu mai ține doar 10 minute. Dar acesta e alt topic. Și... m-am obișnuit cu el :)

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 3 weeks later...
La 30.05.2011 la 20:19, dust2011 a spus:

. Cand accelerez mai intai "moare" si apoi accelereaza. La fiecare schimbare de viteza se simt socurile, mai intai cade in nas si apoi pleaca. Constat si o lipsa de putere. 

Aceeasi problema o intampin la Duster Eco-G 2021. Am dus-o la service, am testat-o cu ei cu motorul rece si au spus ca vor face o sesizare la uzina pentru problema asta. Urmeaza sa ma duc sa o puna pe tester sa vada daca arata ceva erori. Cand e motorul cald masina merge impecabil, mai ales pe GPL.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



×
×
  • Creează nouă...