Sari la conținut

Pornire la rece


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 1,2k
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Anunt pe aceasta cale ca imi place dusterul. DIn acest motiv mi-am vandut A4 aproape nou si circul cu dacia.   NU imi plac cateva lucruri: 1. Pretul piperat 2. Atitudinea service-ului la semnalare

Si eu sufar de toate problemele enumerate aici. Dar in ultima vreme nu am mai avut probleme cu lipsa de putere, si incep sa cred din ce in ce mai mult ca nu am stiu sa exploatez motorul corect de la i

Dupa cate vad acum ai inceput sa dai lectii si de expluatare motoare diesel. Ai trecut de la diferentiale la motoare mai nou? Eu zic sa te rezumi la diferentiale. A auzit cineva de modul "after glow"

Posted Images

exact ce pomeneste magyari mi s-a intamplat si mie de vreo 10 ori pana acum (cam in 11 luni). am incercat sa le explic celor de le service si evident nu m-au crezut, "merge excelent domle". se intampla rar si tine de context. cica e mers subturat.. practic NU PORNESTE DE PE LOC, sau SE TARASTE!

se mai intampla si altora sa li se innece motorul (mai mult sau mai putin cald) la pornire de pe loc?

 

Da, asta patesc si eu, dar la cald (peste 12-13 grade afara). Se accelereaza greu (in 90% din cazuri), trebuie sa-i dau o pedala inainte de a pleca de pe loc, ca sa fiu sigur ca n-am probleme. Lucrul asta l-au constatat si de cei de la service cand am fost prima data la ei cu problema lipsei de putere / oscilatii ralanti. Pe temperaturile astea in schimb, nu mai face probleme.

 

In legatura cu plecarea de pe loc la rece, eu ma sui in masina, pornesc motorul si astept cam pana imi pun centura, schimb radioul, etc., undeva in jur de 30-60 de secunde maxim. Pleaca perfect dupa acest interval, n-am probleme. N-am mai incercat de mult sa plec in primele 5 secunde de la pornire (si nici n-are rost).

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Danielcojocar: pana acum ai avut doar interventii clare, obiective, constructive. Ultimele 2 posturi insa, nu te supara, dar mi se par aiurea, am impresia ca ne iei peste picior, chiar fara suparare. Adica suntem cativa care avem probleme si la fel ca cei de la Dacia, suntem priviti ca niste idioti care nu stiu sa conduca o masina. Nu cred ca are rost sa ma repet, poti sa revezi posturile mele, chiar in acest topic, doar masini diesel am avut pana acum, printre care 2 Loganuri dci de serviciu, iar inainte de facelift, tot Duster 15, care repet, mergea mult mai bine, era mult mai de incredere, decat motorul actual, in configuratia - setarea actuala. Stiu ce inseamna un motor diesel si cam cum ar trebui sa se comporte. Masina mea a fost condusa si de Dani Vaduva, in perioada (interval de temperatura) in care lipsa de putere la pornire, datul in nas nu era evidenta, eu nici nu ii dadeam atentie, insa el a observat ca nu are putere......si el tot Duster are...... Repet, nu vreau sa supar pe nimeni, dar va rog sa nu ne luati nici pe noi de prosti.

 

Nu cred ca este normal, dupa ce umblu 25-30 de minute in trafic, ma opresc la un semafor si turometrul sare in sus si in jos in voie. Din pacate asta e, o masina foarte buna, cu cateva defecte, care insa nu pot / nu vor a fi remediate... Ca doar vanzarile oricum sunt mari, insa nu stiu cat de ok e politica asta pe termen lung....

Editat de magyari
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Pragul de temperatura de 12 grade la care apare lipsa de putere ,acum se manifesta de la 6 grade.Am facut 2 resoftari dar fara rezulat,dupa a 2-a resoftare a disparut relantiul oscilant dar a crescut consumul.O sa mai fac o resoftare,poate am noroc sa mearga mal bine.Este a 2-a dacie cumparata de noua dar si ultima.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Subscriu, a doua si ultima Dacie noua si la mine. Prima, un Logan din 2004 - printre primele apărute - avea tabla proasta in rest era ok.

Dusterul are motorul varza... Totuși la cat a costat ma așteptam macar sa remedieze problema...care, nu e nimeni absurd, se poate întâmpla oricui. Gata, am sprijinit suficient economia românească din propriul buzunar

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...