Sari la conținut

Pornire la rece


Postări Recomandate

Ultimul soft a fost făcut sa corecteze fluctuațiile relantiului ,nicidecum lipsa de putere.Cati au aceasta problemă?Poate nu are legătură cu softul?!

In orice caz problema ta trebuie rezolvata având masina in garantie.Roaga pe cineva din orasul tău care are Duster ca la tău sa faci o proba sa vezi daca e vreo diferenta.Du-te cu ambele masini la service sa vadă si băietii de acolo problema.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 1,2k
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Anunt pe aceasta cale ca imi place dusterul. DIn acest motiv mi-am vandut A4 aproape nou si circul cu dacia.   NU imi plac cateva lucruri: 1. Pretul piperat 2. Atitudinea service-ului la semnalare

Si eu sufar de toate problemele enumerate aici. Dar in ultima vreme nu am mai avut probleme cu lipsa de putere, si incep sa cred din ce in ce mai mult ca nu am stiu sa exploatez motorul corect de la i

Dupa cate vad acum ai inceput sa dai lectii si de expluatare motoare diesel. Ai trecut de la diferentiale la motoare mai nou? Eu zic sa te rezumi la diferentiale. A auzit cineva de modul "after glow"

Posted Images

Pai tocmai asta discutam noi aici de ceva vreme, majoritatea posesorilor de facelift, 110 cai, 4x4 au aceasta problema, la care inca nu exista o solutie. Ma duc la service, ca am programata si revizia + o lista de probleme care tine de garantie, deci pana apuc sa plec in concediu, mai mult cu masina o sa ma ocup...

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Pai nu au majoritatea problema asta,majoritatea aveau problema relantiului.Sper sa-ti rezolvi problema cat mai repede.Eu am aceeasi masina ca si a ta si nu am probleme cu lipsa de putere.In Galati chiar nu stiu pe nimeni sa se plângă de lipsa de putere.Din punctul de vedere al celor de la Dacia problema softului a fost rezolvata odată cu corectarea relantiului fluctuant.

Ideea e sa fii pregătit cnd te duci la service ,sa nu fii pus in situatia in care sa ti se zică ca nu stii când sa schimbi vitezele.Eu sunt dispus sa merg cu tine la service sa vadă astia diferenta ....sa le închizi gura.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Eu nu am facelift si am aceasta problema cu lipsa de putere la 2000 rpm. Dupa fiecare reinitializare a injectoarelor a mers mai bine dar la scurt timp, mai ales cand merg constant la 2000 rpm incepe sa merga prost. Parca nu stie ce sa faca masina, sa se accelereze sau sa franeze in nici un caz nu vrea sa mearga constant iar in accelerare se simte o intrerupere in zona turatiei de 2000. Am verificat-o de mai multe ori si nu apare nici o eroare. Se pare din ce mi-au spus cei de la service Dacia ca e o plafonare a turbinei la acea turatie si ca din soft e problema(e ceea ce mi-au spus cei de la service asa va spun si eu). Masina mea e din 2013 si are cateva modificari de la PH2.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Azi a primit si masina mea, dCi 110 CP, 4x4, noul software - pentru calculatorul de bord , probabil si pt calc de injectie + reinitializare injectoare.

 

Inca nu stiu sa zic de s-au rezolvat, dar problemele erau :

 

- relanti fluctuant - apare aleator, nu mi-am dat seama in ce conditii se produce.

- lipsa de putere in jurul a 1800-2000 rpm - parca problema era mai accentuata in primele minute dupa pornire. Simti ca masina se gatuie.

 

Inainte de prima resoftare, aceasta problema era rea de tot, pur si simplu nu puteai folosi masina in primele 5 minute, pana se incalzea motorul !

Dupa prima resoftare problema a devenit mai putin deranjanta - deci am facut pace cu ea.

 

Totusi mi-am facut timp sa ajung la service pe garantie - ca sa mai pot sa o tin sub observatie toamna asta, inainte de revizia din iarna.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...