Sari la conținut

Pornire la rece


Postări Recomandate

Raspunzand apelului lui timekruzer: masina mea are trei saptamani si 1750km. N-am remarcat nici o fluctuatie la relanti iar usoare intarzieri la accelerare am observat in treapta a doua si a treia cand e motorul rece. Nimic deranjant. Si de fapt ma asteptam la asta , un amic in a carui opinie cred mi-a spus ca mai toate dieselele se comporta asa.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 1,2k
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Anunt pe aceasta cale ca imi place dusterul. DIn acest motiv mi-am vandut A4 aproape nou si circul cu dacia.   NU imi plac cateva lucruri: 1. Pretul piperat 2. Atitudinea service-ului la semnalare

Si eu sufar de toate problemele enumerate aici. Dar in ultima vreme nu am mai avut probleme cu lipsa de putere, si incep sa cred din ce in ce mai mult ca nu am stiu sa exploatez motorul corect de la i

Dupa cate vad acum ai inceput sa dai lectii si de expluatare motoare diesel. Ai trecut de la diferentiale la motoare mai nou? Eu zic sa te rezumi la diferentiale. A auzit cineva de modul "after glow"

Posted Images

Eu nu am aceste probleme deocamdata, am doar 250km de 3 zile de cand am primit-o si sunt multumit de cum merge. Am prins 6 grade dimineata si pana la 18 azi. Cand e mai rece porneste putin mai turata, cam la 1000rpm. Referitor la motorina niciodata nu mi-am pus problema de unde pun, lukoil folosesc cel mai fervent, apoi petrom si OMV. Mai am o Skoda Octavia tour 1.9tdi pompa diuza cam la 125000 dar fara probleme de motor.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

La noi de vre-o luna si ceva n-au mai fost temperaturi peste 10 grade (a si nins acu 2 saptamani). Astazi, in schimb sunt 20 de grade (dimineata erau 6). Tocmai am avut de facut un drum de vre-o 60 de km si m-am speriat de cum merge masin!!! Intarzierea la acceleratie e mult mai mare ca zilele trecute, plus lipsa de putere! In schimb n-am observat sa se mai manifeste oscilatia relanti-ului (poate din cauza ac-ului pornit sau n-am mai observat eu fiint foarte surprins de cat de prost accelereaza). Sper ca cei de la Dacia sa rezolve cat mai repede problema ca nu se poate circula asa si se pare ca problema se agraveaza!

 

Exact la fel si la mine. Cu cat e mai cald, cu ata comportamentul este mai ciudat. De exemplu ieri am incercat sa umblu doar cu turatii mari, dar nu prea ajuta. Chiar si cand apas pe acceleratie si incepe sa traga masina, sunt momente in care pur si simplu nu ar putere, da in nas, dupa care iarasi isi revine si tot asa.... la o depasire de exemplu este chiar interesant, nu sti la ce sa te astepti, ca trage sau nu, respectiv cat timp va trage ...

 

Oricum, astept si eu sa se incalzeasca vremea si cand se mai agraveaza o sa ma duc la service.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Yep! De 2 zile e cald si pe la noi... au revenit nervii. Parca are hacuri sau sughituri.. mamaliga ei de viata.

O calci si in loc sa mearga fluid... elastic... finut... merge... cum merge si pe la voi... o accelerezi si dupa 2-3 secunde isi da si ea seama.

Am observat ca si pe la 2500 rot/min are o sincopa de pierdere de putere. Face un "smac" cand o calci :).

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Aveţi garanţie, service de reprezentanţă prin zonă şi temperaturi de peste 15°C. De ce nu le faceţi o vizită? Se va completa o fişă de neconformitate ce va fi trimisă către Dacia. Dacă termenul de remediere a acesteia nu vă convine şi cum legislaţia vă susţine, depuneţi o solicitare scrisă atât la reprezentanţă cât şi la cei abilitaţi să vă apere drepturile de consumator.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Pai? Eu scriu degeaba pe aici?

Am fost, s-a constatat, s-a trimis la Dacia si a venit raspunsul: "Masina nu are nimic, asa este strategia computerului de injectie".

Si eu revin, nu se poate schimba strategia? Si pe timp de razboi se mai schimba strategiile, e greu la un comp de injectie?

Sunt curios ce raspuns primesc ceilalti care merg la service.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Pai? Eu scriu degeaba pe aici?

Am fost, s-a constatat, s-a trimis la Dacia si a venit raspunsul: "Masina nu are nimic, asa este strategia computerului de injectie".

Si eu revin, nu se poate schimba strategia? Si pe timp de razboi se mai schimba strategiile, e greu la un comp de injectie?

Sunt curios ce raspuns primesc ceilalti care merg la service.

mai mergi odata.... si-nca odata... si tot asa pana se rezolva problema!

Toata lumea care a achizitionat o masina noua (in garantie) are dreptul de a o folosi in conditii bune. Mergeti la teste cu DACOTEC-ul service-ului si aratatii ce va nemultumeste!

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...