Sari la conținut

Diverse accesorii, gadget-uri, scule, briz brizz-uri


Postări Recomandate

Am si eu acest redresor luat din Lidl, luat cam de un an. L-am folosit de cateva ori (inclusiv sa incarc bateria de la generator), si pare ok.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 860
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Cam asa arata lucrarea... La PH2 inca nu i-am facut instalatia electrica

Am instalat si eu cate ceva la Dusterul meu si vreau sa va arat si voua:   - pentru ca sunt pescar si nu de putine ori masina nu sta langa mine cand pescuiesc si ma enerva maxim sa las telefonul sau

A venit mos craciun. Bine...cred ca era beat ca a ratat craciunul dar merge si asa.   Am camera SJCAM M10+ wifi gyro. Insert "big ranjet pe toata fata" here.   Gasiti o gramada de detalii despre e

Posted Images

Daca ai scut metalic, vezi sa nu cumva sa fie ceva piatra pe acolo care se plimba si face galagie? Am avut o patanie cu piatra din scut si suspectam bieletele antiruliu. :)

Pivotii Valeo, sunt pentru alta masina? Sau ti-au gasit la magazin compatibili Duster?

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Eu nu cred ca ai tu zgomot in amortizoare KYB in 2 luni... Alea merg troncanite si 100.000 fara probleme. Vezi la montaj, sa nu-ti fi prins ceva aiurea acolo... Bieleta antiruliu in alta gaura, samd.

Honda echipeaza standard cu KYB, si daca isi permite sa dea garantie in RO 4 ani pe tot trenul de rulare, eu zic ca asta spune ceva despre ele.

Basculele se schimba cu totul, cu tot cu pivot, (si invers). Alea capata joc in bucsele alea care sunt foarte proaste OEM. Te-ai zgarcit la tarate... Ia-ti bascule TRW, nu sunt nici scumpe, si sunt cam singurele care tin la Duster.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Se gasesc greu unele informatii pe :) - Avand in vedere ca ai schimbat o gramada banuiesc te lovesti de aceeasi problema mai veche patita si de mine dupa schimbarea amortizoarelor. Capota e cea care imi facea zgomotele acelea de rulmenti/flanse duse si am descoperit asta dupa ce am schimbat destule si am antifonat tot pe la motor. Buretii initiali nu au facut fata in timp si am mai pus un toc de mobila paslat alb. Poze atasate, hope it helps.

post-4805-0-44612000-1484637257_thumb.jpg

post-4805-0-24727200-1484637259_thumb.jpg

post-4805-0-91500200-1484637260_thumb.jpg

post-4805-0-03965100-1484637263_thumb.jpg

Editat de Cain
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Ce legatura au pivotii cu amortizoarele?? Reveniti la subiect!

Era vorba de zgomotele care se produceau, și pe care am incercat sa le elimin pe rand. Cum unul din pivoți avea joc, i-am schimbat.

 

Trimis de pe al meu ONEPLUS A3000 folosind Tapatalk

 

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Daca ai scut metalic, vezi sa nu cumva sa fie ceva piatra pe acolo care se plimba si face galagie? Am avut o patanie cu piatra din scut si suspectam bieletele antiruliu. :)

Pivotii Valeo, sunt pentru alta masina? Sau ti-au gasit la magazin compatibili Duster?

Am dat jos scutul, vazut, strâns la loc foarte bine, zgomotele sunt aceleași.

 

Trimis de pe al meu ONEPLUS A3000 folosind Tapatalk

 

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Eu nu cred ca ai tu zgomot in amortizoare KYB in 2 luni... Alea merg troncanite si 100.000 fara probleme. Vezi la montaj, sa nu-ti fi prins ceva aiurea acolo... Bieleta antiruliu in alta gaura, samd.

Honda echipeaza standard cu KYB, si daca isi permite sa dea garantie in RO 4 ani pe tot trenul de rulare, eu zic ca asta spune ceva despre ele.

Basculele se schimba cu totul, cu tot cu pivot, (si invers). Alea capata joc in bucsele alea care sunt foarte proaste OEM. Te-ai zgarcit la tarate... Ia-ti bascule TRW, nu sunt nici scumpe, si sunt cam singurele care tin la Duster.

Pe mașină anterioară am pus kyb made în Japan, ireproșabile. Aici se întâmplă ceva ciudat. E vorba de zgomot identic fata/spate.

 

Trimis de pe al meu ONEPLUS A3000 folosind Tapatalk

 

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Mak featured și pinned this topic

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...