Sari la conținut

Duster 1.2 TCe 125 cai


Postări Recomandate

  • 1 year later...
  • Răspunsuri 342
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

diferenta de 1,1 sec este MAXIMA. mi se pare ca ajungi de la TM la Lugoj cam cu... 30,5 secunde mai repede. Hai sa fim putin seriosi si sa ne dam seama ca analizele nu se fac asa. Motorul de 1,2 Tce e

Șanse 50% să nu ai probleme

Am fost ieri si am testat eu 1.2 in Ungaria. Am comandat-o deja si in 2 saptamani vine de pe stock din Viena. Se misca fantastic. Consum mediu 7l/100 km. Sunt fascinat de ea. Am platit 3600000 forinti

Posted Images

Salutare. Am cumparat un Duster 1,2 TCe din 2014 benzina cu 110 000 km rulati. Masina provine din Germania. Am observat ca nivelul uleiului era la minim. Am schimbat uleiul cu Ravenol 5w30. La 2 000 de km aprox , 1000 pe autostrada, vreme cu temperaturi de peste 35 grade (influenteaza?) constat ca nivelul pe joja este la mijloc. Cunosc toata polemica cu acest motor. Insa m-ar interesa daca mai are cineva motorul asta si daca a avut probleme cu el, consum ulei. Dar nu din auzite, ci real. Cum a remediat? S-a distrus la cineva motorul??? Ce au spus mecanicii etc....Si cel mai important...Ce remedii au existat? Multumesc.

Editat de Mihai1974
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Consumul anormal de ulei la 1.2 TCe venea mai devreme sau mai tarziu, in functie de mai multi factori ( exploatare, uleiul folosit etc. ), insa el se va reproduce permanent de la un moment dat.

De asta a si retras Renault motorizarea asta minune. Mai mult, a fost si actionata in instanta pentru daune materiale pe care le-a platit sau inca e in curs de plata.

Ideea generala e ca asta e problema de fabricatie pentru care nu exista solutie.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Acum 2 minute, PufarinaUcigasa a spus:

 insa el se va reproduce permanent de la un moment dat.

 

Despre asta e vorba. Daca dupa 100.000 km au inceput problemele si la altcineva? Masina are toate reviziile la zi, carte etc, banuiesc ca ar f ifost sesizate probleme pana la acest kilometraj, ma refer la consum ulei. Acum nu stiu...o fi normala cantitatea asta de ulei consumata raportata la nr de km?

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Acum 1 oră, Mihai1974 a spus:

Despre asta e vorba. Daca dupa 100.000 km au inceput problemele si la altcineva? Masina are toate reviziile la zi, carte etc, banuiesc ca ar f ifost sesizate probleme pana la acest kilometraj, ma refer la consum ulei. Acum nu stiu...o fi normala cantitatea asta de ulei consumata raportata la nr de km?

Nu are nici o treaba numarul de km. Pur si simplu la un moment dat motorul o sa inceapa sa-ti consume ulei din ce in ce mai mult.

Faptul ca are reviziile la zi in cazul tau este echivalent cu 0. Posibil ca vechiul proprietar sa nu fi observat comportamentul sau sa-l fi raportat. Ideea e ca Renault a incercat sa musamalizeze problema ( nu recunostea faptul ca acel consum excesiv de ulei dauneaza pe termen lung), motiv pentru care au fost dati in judecata si au pierdut. Au incercat sa aplice tactica celor de la VAG cu 1.8/2.0 TFSI in care sa spuna ca e normal ca la 1000 km sa se consume 1L de ulei. Problema la ei ( Renault ) era ca acel consum de ulei crestea exponential cu timpul, la VAG ramanea cumva constant ( asta nu inseamna ca cei de la VAG nu meritau aceeasi soarta). Motorizarea 1.2 TCe pur si simplu are probleme din start, care nu pot fi rezolvate. 

O sa ajungi ca la fiecare plin de carburant sa faci si un schimb de ulei, ba chiar sa trebuiasca completat inainte de plin. Lucru anormal.

Sfatul meu este sa scapi de masina ori sa incerci sa pui alt motor pe benzina (1.6 SCe sau 1.3 TCe). Nu o pasa altuia.

E plin internetul de plangeri legate de motorizarea 1.2 TCe, ca sa-ti confirmi spusele mele.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
La 18.04.2016 la 17:52, stefanudrea a spus:

Sigur 4.6. Cand am mers eu la revizie le dusesem 4.5 litri si am fost nevoit sa cumpar 1 litru de la ei ca sa puna dupa standarde. Ce a urmat...

 

Trimis de pe al meu Philips I908 folosind Tapatalk

 

 

la 4,6 L pusi in duster 1,2 TCe nivelul pe joja este la maxim?

Editat de Mihai1974
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Un mic progres facut intr-o ora cat am avut timp dupa serviciu. Am desfacut triplele. Pe cea din stanga se vede clar mufa intermediara catre cablajul de priza remorcare, care duc intr-un mic modul pe care scrie "Calculateur de remorque" lipit pe caroserie in spatele capitonajului. Dar in tripla din stanga, cea cu problema, nu vad bine traseul, este o mufa care in spatele caroseriei se desparte in 2, o parte urca si cealalta parte merge catre stanga prin bara. Urmeaza sa verific traseul mai bine. Cu ocazia asta am descoperit ca lampa de ceata din catadioptrul din bara nu merge, becul pare bun, probabil de la contacte ca am gasit umezeala in soclul becului. Foarte prost sistemul de prindere al mufelor in socluri, nu au garnituri de cauciuc sa etanseze.    Si imagini cu cablajele la cele 2 triple si modului de remorca.
    • Multumesc.  - Am desfacut tripla dreapta de pe masina, si in ea intra o mufa simpla cu 4 sau 5 fire. O sa demontez si tripla stanga sa vad cum arata si acolo, daca se vede vreo alta mufa intermediara. - In tripla masinii dreapta functioneaza toate, problema este doar in priza carlig. - Pozitiile si frana merg pe dreapta la remorca (nu ma gandii sa verific si pinul din priza), dar poate sunt luate numai de pe stanga. Ca doar se aprind simultan dreapta-stanga. O sa verific maine toti pinii din priza, sa vad daca mai este ceva nefunctional. 
    • Păi e cu cântec: - instalația de cârlig se înseriază între mașină și lampi st, dr și ceață, a - trebuie demontat lampa dreapta spate și văzut dacă iese cablajul din mașină și intră în lampă (inițial, fără cârlig) b - dacă iese cablajul din mașină și intră într-o mufă apoi din mufa aia pe vreo 10 cm de cablaj ai o mufă cuplată la lampă e ok, cablajul cârligului e la locul lui. c - la priză ar trebui să ajungă 3 sau 4 cabluri : priză, ceată spate st, lampă dreapta spate sau priză, ceată spate st, marșarier dr ,lampă dreapta spate E de investigat. În cel mai rău caz trebuie făcut reverse engineering și ridicată o schemă a cablajului pentru modulul de cârlig (nu există la Renault) de pe altă mașină/instalație.
    • Buna seara. Am si eu o intrebare legata de priza de carlig (13 pini), montata cu carlig cu tot in reprezentanta, ca si optional, cand am cumparat masina. Am pus azi o remorcuta noua si am constatat ca nu imi merge semnalizarea pe dreapta. In rest merge totul, semnalizarea stanga, pozitia si cele de ceata. Coincidenta, este partea dreapta care a fost implicata in accident acum 2 ani si la care s-a intervenit (aripa fata, usa spate, etc). Inainte de accident a functionat. Am verificat in priza si nu este nimic pe pinul de semnalizare dreapta (am gasi pe net schema pinilor). Vizual, cablurile sunt ok, nu se vede nimic rupt. Stie cineva unde sa ma uit si ce as putea verifica? Multumesc in avans.  Am postat pe threadul inceput de mine cu masina mea, daca nu este ok se poate muta.
×
×
  • Creează nouă...