Sari la conținut

Postări Recomandate

  • 2 months later...
  • Răspunsuri 152
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Le-am achizitionat in cele din urma, pe cele din link, de la Cluj, de la punctul de lucru al firmei de pe site. Montajul s-a facut gratuit, s-a oferit factura si garantie. Prindere buna. De auzit, in

De luni 10.02.2020 sunt iar la vanzare barele trsansversale la Lidl. Pentru cine e interesat!

Pentru cine e interesat au intrat azi (26 Sept) bare transversale la Lidl compatibile, conform listei de pe ambalaj, cu Duster 1 si 3. Mi-am luat dar inca nu le-am montat.

Posted Images

Salutare. Mi-am comandat un Duster nou și fiind schior, până vine mașina (în octombrie) am început să mă uit pe net după ceva bare transversale pe care să montez apoi suporturile de schi.

Văzând la descrieri "bare transversale Duster 2010-2017", "bare transversale Duster 2018", m-am gândit să vă întreb dacă există diferență între barele alea longitudinale ca formă și dimensiune? Chiar trebuie să mă ghidez după anul fabricației sau se potrivește oricare dintre bare? 

Nu arde, am timp să mi le cumpăr, doar mă interesez. Poate mă puteți ajuta. 

Merci anticipat!

Editat de Bodolache
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Variante sunt...

Ideea e ce buget ai.

Daca banii nu sunt o problema, recomand Thule WingBar Edge 958x.

Daca nu, cauta pe daciamag, insa cele de origine le gasesti mai ieftin in alte parti.

O idee ar fi astea, insa nu stiu cat sunt de calitative, rezistente si siletioase. Caut si eu ceva care sa fie cat mai aproape de plafon si sa fie cat mai putin inaltate peste barele deja montate, de asta am ajut la anuntul de pe olx. 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Merci de răspunsuri.

Cred că wingbar-urile ies din discuție, deoarece fiind vorba de schiuri, mă tem că dacă le pun lipite unul peste celălalt, legăturile inferioare nu vor încăpea, fiind prea aproape de plafon. 

O să analizez linkurile și cred că după ce va veni mașina, mă voi putea decide definitiv, că așa, fără să văd efectiv plafonul mașinii, mi-e greu să îmi dau seama despre ce e vorba. 

Mă gândesc să opresc în oraș posesori de Duster nou cu bare deasupra și să îi întreb de unde le-au luat :))

Merci preaplecat pentru ajutor!

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

In primul rand, wingbar se refera la forma de aripa a barelor transversale si nu inseamna ca-s mai apropiate sau mai departate de plafon. Totul depinde de sistemul de prindere ales.

In al doilea rand, oricum iti mai trebuie niste suporturi de schiuri ce vin montate pe acele bare, suporturi care maresc si mai mult distanta.

Eu in loc de suporturi de schiuri am preferat sa iau o cutie portbagaj de la Thule, cu o inaltime destul de mica, in care intra tot: schiuri, bete, clapari si mai ramane loc si de ceva bagaje. Pentru distante scurte nu folosesc cutia: pun schiurile si betele in huse, rabatez 1/3 din spatarul banchetei si le intind direct in masina.

Ca bare transversale am luat acele wingbar de la Thule, sunt excelente.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Știu că e nevoie de suportul de schi, folosesc un Thule cu sistem de prindere atât în T cât și în U. Schiază toată familia, e drept că de cele mai multe ori mă duc eu cu copiii, deci duc minim 3 perechi de schi, 3 de clăpari, 3 căști, 3 perechi de bețe... :D plus pantofi de schimb...

Am judecat exclusiv după imagini când am zis că s-ar putea să fie prea joase Wingbar-urile, dar pe de altă parte nici nu le exclud, mă bazez pe părerile voastre, mai avizate ca ale mele. Dacă voi ziceți că sunt OK și încap schiurile pe ele, o să le iau în considerare la achiziție, pentru că într-adevăr, sunt superbe.

La cutie și eu m-am gândit, dar până acuma nu mi-am cumpărat pentru că am un Logan din 2007, 1.4 Mpi...tot aveam impresia că de mai pun și cutie pe el, nu o mai ia din loc :)) 
Și da, bancheta rabatabilă va fi de un real ajutor (la Logan nu am așa ceva) o vreme, până cumpăr barele, deși slabe șanse să ningă așa repede.

Okay, merci mult pentru idei. Sunteți de treabă toți :)

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Cel mai bun mod de a transporta schiurile si restul acareturilor,e cu o lada Thule Box Motion 600,este cea mai ingusta din gama.Eu pe Duster am avut un consum de maxim 7 la suta,dar la o viteza de croaziera de 160km|h.Apropo de rezistenta ei, am mers si cu 190 km|h cu aceias lada montata si nu a avut nimic!Ca bare dupa mine cele mai bune sunt cele care se prind cu acea curelusa...de fapt sunt Thule rapid sistem 775,cea mai buna investitie pentru ca se potrivesc la toate profilurile de bare!

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Mak featured și pinned this topic

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...