Sari la conținut

Postări Recomandate

Parerea mea: normele de poluare au impus niste regimuri de functionare ale motoarelor la limita.

Este stiut, ca in cazul climei trebuie acordata atentie marita pornirilor, accelerarilor deoarece compresorul + ventilatorul electric sunt energofobe.

In cazul descris de tine induci un alt centru de consum de energie respectiv servo pompa la solicitare maxima . Daca mai merge si lumina de zi eventual casetofonul ai un consum total.

Aceste neajunsuri s-ar putea rezolva cu un ralanti mai turat al motorului, de fapt ceea ce facem cind apasam mai tare pedala de acceleratie.

Puteau sa faca si proiectantii acelas lucru din reglaje dar ( productia de noxe ) era in defavoarea poluarii.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 404
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Nu pot sa ma abtin... Iarna nu-i ca vara... aerul!

Raportez din incinsa grecie: se pare ca problema cu AC s-a remediat. Am mers cu el mai multe ore in continuu, fara probleme. Ba chiar parca acum face si mai racoare. Deci, daca vor, pot.

Ca sa incercam sa te ajutam (din experienta)... Sistemul functioneaza cel mai bine pe treapta a doua a ventilatorului. La treapta 4, nu face fata atat de bine sistemul de racire pentru debitul de aer

Posted Images

Tot mi se pare ciudat Zgomotul le care il face. Am avut pana acum tico, megane2 si golf6. La niciuna nu auzeam cum cupleaza compresorul, avand geamurile inchise si fiind in mers. La gushter se aude clar, zici ca respira masina. Oare e ceva care se va estompa in timp? Am avut si logan 1, 1.4 mpi de la servici, nici la aia nu se auzea cum cupleaza. Si am forjat la ea pe mii de km si nimic. Dusterul are un cuplaj absolut revolutionar la ac ?

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Atata timp cat sistemul AC functioneaza ok, nu vad de ce ne-am ingrijora. Daca n-ar fi functionat in parametri: capacitate de racire, debit de aer, etc mi-as fi pus intrebari. Dar cum masina are minimum 3 ani garantie (eu mi-am luat inca 2) iar AC-ul clar intra la garantie pe toata perioada, go for it.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Nici noi nu mai suntem la fel. Trece vremea...

Sotia inca conduce un Tico, vorbesc din experienta.

La pornire este indicat sa decuplam orice consumator ( in special iarna ), pentru a evita socurile de curent pentru consumator ( bec, cas, telefon etc ).

Calculatorul de bord face si el ce poate, masurile descrise de mine nu sunt greu de respectat si fac parte din prevenirea unor posibile urmari.

Industria auto a cam renuntat la productia de ' tancuri ' gen Mercedes Cobra. Azi totul este trecut prin centre de cost, evaluat si reevaluat din punct de vedere al costurilor producatorului. De aici rezulta componente fabricate la limita necesarului care rezista ....daca, la sarcini de virf. Dar nu prea mult.

In cazul de fata este putin probabil ca masina descrisa sa functioneze cu volanul tras maxim intr-o parte cu clima...ca doar n-o sa te invirti in cercuri ore intregi?

Vrem nu vrem sa acceptam Dusterul face parte din familia autoturismelor proiectate recent care se inscrie deplin in caracteristicile enuntate ale autoturismelor moderne ale inceputului de mileniu.

Inceput de mileniu in care industria auto sufera...inca...si ea:

 

http://aplus.com/a/unsold-cars-parked-as-trash

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Sa va spun ce figuri mi-a facut astazi aerul conditionat. Veneam dinspre Brasov si dupa vre-o 2 ore de mers cu aerul conditionat pornit mi s-a parut ca nu prea mai raceste cum trebuie. Am dat ventilatia pe 3, apoi pe 4, moment in care din gurile de aer a inceput sa sara ceva care semana ca fulgii de zapada, sau ca o spuma ceva (oricum nu era praf sau mizerii). Am revenit cu ventilatia pe 2, dupa care am constatat ca aerul conditionat nu mai functiona... L-am oprit/pornit de cateva ori si nimic, aceeasi temperatura a aerului. Dupa inca aproximativ o ora am oprit intr-o benzinarie unde evident am oprit si motorul. Cand am repornit am zis sa incerc iarasi ac-ul. A mers fara probleme si de atunci n-a mai facut figuri (ce-i drept nu am mai dat ventilatia mai mult de 2). Oare ce sa fi fost?

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

ceva ce nu se poate repara sau demonstra :(, eu am patit-o anu trecut de 2 ori, prima oara mergeam pe drumul de la bucuresti spre zetea, si tineam rece in masina (sa nu se topeasca torul IND :P ), si dupa ce am mers o perioada prin ploaie a inceput sa bage aburi pe ventilatie si sa nu mai vad nimic. A doua oara pe drumul de intoarcere de la zetea am patit acelasi lucru.

Mers la service si cerut verificare AC si mi-au zis ca trebuie sa vada si ei cum se manifesta ca sa poata sa dea verificare. Si cum binenteles defectu nu se manifesta dupa 10 minute mi-au zis ca nu folosesc corect gurile de ventilatie, si ca nu ar trebui sa tin pe parbriz decat cand vreau sa dezaburesc, in rest trebuiesc folosite celelalte guri de ventilatie.

De anu trecut pana acum nu am mai patit sa bage aburi la folosirea AC.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Ca un sfat... ce am observat eu... cu ventilatia pe o viteza mai mare (3 sau 4) nu prea are efect AC-ul... probabil ca dimensionarea lui nu face fata la un debit asa de mare de aer...

Atentie, intotdeauna, la pozitia clapetei de recirculare... este bine sa fie pe acces aer din exterior... recircularea la interior este bine sa fie folosita doar pentru 2-5 min la inceput.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...