Sari la conținut

Clasament

Conținut Popular

Afișez conținut cu cea mai mare reputație pe 21.05.2019 în toate secțiunile

  1. Sa complectezi datele in fisa personala. De luni incolo poti sa mergi sa/l filezi in parc, depinde doar de cei din Tg Mures cit de repede se misca cu pregatirea pentru vanzare.
    1 punct
  2. A mea a plecat Vineri din Mioveni si a ajuns Luni (nu a condus soferul pe weekend). Din Mioveni in Caransebes, Caras-Severin.
    1 punct
  3. După multe ore de căutare pe net, am găsit în sfârșit soluția! Se pare că, pe un lot de mașini (cca mijloc 2018 până în ianuarie 2018) - deși echipat cu MedaNav v1.0.13.1 (sau upgrade de la 1.0.12.8) - Android Auto/Apple CarPlay nu funcționează (cazul mașinii mele). Motivul: funcțiile AA și CP trebuiesc ACTIVATE din Micom Manager, accesibil în modul TEST al MediaNav ului. După activare - totul merge perfect, atât pentru AA cât și pentru CP - culorile sunt cam șterse, în rest pare OK. Dacă tot am stat aseară târziu, m-am mai jucat cu Micom Manager - o groază de chestii se pot fac
    1 punct
  4. Greseala mea. Este vorba de 14.05.19 si de 15.05.19. Am corectat. Mersi de observatie.
    1 punct
  5. Salut, Am un Duster 1.3 TCE 150cp. Ridicat din reprezentata in 14.05.19 si bagat in service in 15.05.19. Aceeasi problema, sirenaj. Sunetul era foarte tare si abia puteai sa stai in masina. In acest moment se efectueaza inlocuirea cutiei de viteza dar sunt foarte sceptic ca aceasta problema va disparea.
    1 punct
  6. Au aparut, daca despre acestea e vorba:
    1 punct
  7. N-am apucat sa fac poze cand am demontat, dar e un tutorial destul de bun aici: https://www.youtube.com/watch?v=27alZ95Gfm0
    1 punct
  8. Am gasit un mica greseala la versiunea 4.0 Standard si am refacut arhiva: 4.0ª Revizie Super Mod Standard RO
    1 punct
  9. Colegul care a initiat topicul are Duster cu adblue. Informatia ca la 5-6 plinuri de motorina trebuie un plin de adblue este relativa. Al meu consuma cam 750-800 ml adblue/1000 km. In al meu 4x4 intra 14,4 l adblue deci un plin de adblue ar trebui sa ma tina 15000 km+. Dar consumul este relativ, daca mergi numai in oras o sa fie consumul mai mare de adblue. De unde stiu? Stef13, a scris 2 posturi mai sus, am avut ceva probleme cu masina si am testat si au testat partea de adblue de 100 de ori, desi nu era de acolo defectul. Afirmatia: "arata si poza cu dopul de adblue langa cel de ul
    1 punct
  10. Am facut 22000 km ..fara probleme ,,consum (1.5 dci 110 cp 4x4) 4.8l/100km mediu
    1 punct
  11. si eu am avut dilema asta, nu neaparat cu kia, mai aveam pe lista si suzuki sx4 s cross, mazda, toyota, banii nu erau chiar o problema, 20k le aveam cash, + imprumut daca era nevoie de diferenta pana in inca 10k euro si te gandesti la variante care mai de care am luat duster 1.6 4x4 prestige cu extraoptiuni, am dat 17 553 euro cu tot cu 2 ani extra garantie. in 26 oct am ridicat-o, acum am 6500 km facuti, vreo 2 luni am mers numai pe 4x4 la ce zapezi si gheturi mai am pe aici. concluzia dupa alegerea facuta: NU IMI PARE RAU, am ramas si cu bani in buzunar, fara niciun imprumut, iar
    1 punct
Acest tabel lideri este setat pe București/GMT+02:00

  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
  • Topicuri

×
×
  • Creează nouă...