Sari la conținut

Clasament

Conținut Popular

Afișez conținut cu cea mai mare reputație pe 07.03.2018 în toate secțiunile

  1. Sau poti sa lasi masina asa cum a venit din fabrica si sa apesi butonul de dezactivare a sistemului de oprire automata la prima oprire in trafic a motorului. Evident tot enervant este dar nu la fel de mult ca atunci cand apesi acel buton de fiecare data cand pornesti motorul. In practica sistemul S&S nu se activeaza intotdeauna imediat dupa ce ai plecat cu masina, in special in sezonul rece. Adica in anumite conditii nu deranjeaza/influenteaza cu nimic S&S.
    2 puncte
  2. La reprezentanta nu iti face nimeni asta. Gasesti pe eBay cu 40-60 euro un modul electronic (start&stop memory module) care tine minte care era pozitia butonului Start&Stop inainte sa opresti masina, si in momentul cand o pornesti dupa 2secunde "apasa" butonul daca functia Start&Stop era dezactivata la ultima oprire. Eu mi-am pus dar uneori "uita" la pornire sa imi dezactiveze Start&Stop-ul ( tot enervant ) asa ca l-am dat jos. Am recurs la metoda mufei de la inchiderea capotei motor: Se scoate mufa de la inchiderea capotei motor, se baga o lita (sarma) int
    2 puncte
  3. Tin sa i dau dreptate colegului legat de atitudinea celor din service..E greu sa dea o hartie prin care sa explice ce.au facut,ce au gasit..Sau acum totul se face online?
    1 punct
  4. Ideea era dacă problema semnalată avea atașată inclusiv un printscreen cu eroarea "Tabloul de bord neinitializat" . Se pare că deranjez aici
    1 punct
  5. Dintre voi ăștia cu probleme, are cineva hârtie cu intrare/iesire din service?
    1 punct
  6. Din ce am vazut eu ( discutia dintre cei din service cu cei de la dacia s-a purtat pe e-mail in fata mea timp de cateva ore ) nu mai auzisera, nu stiau de asa ceva, se mirau si nu intelegeau. Pentru lamurire le-a fost trimis pe e-mail si un filmulet de cateva minute facut de mine cu computerul de bord blocat pe o functie. Probabil chestia cu schimbatul volanului ( a scrumierei, a presurilor poate ) e o tragere de timp, poate ne obisnuim cu "merge si asa" masina. Chestia cu ciocu' mic si......... mergea daca primeam masina cadou de la ei sau daca era platita cu bani trasi la xerox.
    1 punct
  7. Se gaseste pe eBay la 40-60 euro un modul electronic (start&stop memory module) care tine minte care era pozitia butonului Start&Stop inainte sa opresti masina, si in momentul cand o pornesti dupa 2secunde "apasa" butonul daca functia Start&Stop era dezactivata la ultima oprire. Eu mi-am pus dar uneori "uita" la pornire sa imi dezactiveze Start&Stop-ul ( tot enervant ) asa ca l-am dat jos. Am recurs la metoda mufei de la inchiderea capotei motor: Se scoate mufa de la inchiderea capotei motor, se baga o lita (sarma) intre cele doua fire ale mufei si se pune mufa
    1 punct
  8. 3000 km deja, cam jumătate in oraș mers ECO restul autostrada și drum național, 7.3 consum afișat pe bord ..... real nu am calculat, probabil mai mare; camerele nu au funcționat la -15 grade, dar după 10 min cu motorul pornit au funcționat perfect; blind spotul mi se tot aprindea pe un drum liber cu o ninsoare ca in povesti ... probabil ca de la fulgi sau de la mâzga aruncată de cauciucuri; troncaneala/bătaia/smicitura ce apare la schimbarea vitezelor a 2-a și a 3-a persista .... încă analizam ... in rest .... motorina și talpa .... zi frumoasa!
    1 punct
  9. Update la instalare Mann Provent pe Duster 1.2 TCE. Am vorbit cu un dealer din UK ce vinde aceste dispozitive si conform informatiilor, pe motorul 1.2 TCe se potriveste modelul Mann Hummel Provent 100 (pentru motoare pana la 135 HP) ce costa 57 lire . Pentru ca Mann Provent a fost construit sa trimita uleiul colectat inapoi in baia de ulei, ceea ce nu este ok tinand cont de ce colecteaza acolo, mai este necesara o bucata ceck valve ce lasa uleiul sa curga intr-un singur sens si un rezervor aditional de colectare a rezidurilor din Provent ce similar cu
    1 punct
  10. Dada, crossclimate este un cauciuc foarte intetesant..bun pe uscat, bun pe sosea umeda , ok pe zapada, pe gheata poti s-a ai orice cauciuc de iarna , acolo trebe grija mare si viteza redusa.
    1 punct
  11. As vrea sa va multumesc la toti pentru parerile pe care le-ati exprimat. Discutia ramane in continuare deschisa si pentru altii care vor avea aceleasi nedumeriri ca si mine. Eu am dat comanda de 1.2 4*4 euro 6, Start and Stop. Asadar, voi fi unul dintre "fitzosii" care au Duster, cu regretul ca nu o sa ma numar printre potentii care au motorina. Am luat aceasta hotarare, socotindu-o fiind una cumpatata. O alta satisfactie este aceea ca mi-am ales culoarea gri comete, care in realitate,si nu in pozele de prezentare, arata super. Masina va veni peste 2 luni, si sunt sigur ca cei care au postat
    1 punct
Acest tabel lideri este setat pe București/GMT+02:00

  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
  • Topicuri

×
×
  • Creează nouă...