Sari la conținut

Anvelope Dacia Duster


Postări Recomandate

La mine e deja a doua iarna si s-au comportat exemplar conti stock. Astept cu emotie poleiul maxim de maine, dar proba zapezii si a ghetii au trecut-o cu brio! Si am deja 35000 km! O fi de la "gpl"? Asta pt fnicolau B)

 

Asta-i romanul, a ajuns sa bage gpl si in roti. :) Pacat ca nu tine si de foame.

 

P.S: parca iti facusei un set de all-season de iarna si vroiai sa pastrazi conti-urile de vara, sau alea de iarna le folosesti vara? :)

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 1,3k
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Daca ramai pe all season eu as sta tot cu good year cu care a venit masina. Pana acum am incercat continental si barum, all season, dar am mers si iarna cu ele, doar in primul an cand erau noi, adica

Jentile stilizate ...365R sunt mai grele decat cele de tabla cu peste 2 kg.Dusterul este o masina grea pentru motorul 1,3 sau 1,5.Plecarea de pe loc este greoaie fata de alte masini cu aceeasi motoriz

Am largit lista inceputa de @dacian cu variante de cauciucuri mai late (225 mm) care intra pe janta stoc. Vorbim strict de R16, jante stoc si suspensie stoc, varianta 4x4 (benzina/diesel/ph1/ph2).  

Posted Images

 

Asta-i romanul, a ajuns sa bage gpl si in roti. :) Pacat ca nu tine si de foame.

 

P.S: parca iti facusei un set de all-season de iarna si vroiai sa pastrazi conti-urile de vara, sau alea de iarna le folosesti vara? :)

Alea vor fi de vara incepand cu primavara 2016. Conti vor trece pe tabla pt iarna sau rezerve, voi incerca si o iarna cu michelin de pe rezerve. Atat de diliu nu sunt sa bag gpl in roti, era o gluma faza cu gpl! Esti rau!

 

Trimis de pe al meu Philips I908 folosind Tapatalk

 

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Prima zăpadă serioasă în această iarnă, dunlop'urile sj6 de comportă foarte bine a doua iarnă. Am facut un drum de 20km de Călărași pe drum național cît de cît curățat pentru vremea asta dar cu gheață pe jos. Multe maşini, probabil nepregătite de iarnă mai blocau circulația. Am coborît de două ori să-i ajut pe cei dinaintea mea şi aiba mă puteam ține pe picioare deh ajutat si de vîntul puternic. Din masină nu simțeam acest lunecuş nici cînd frînam nici treceam peste sulurile de zăpadă si vintul sufla cu putere din lateral. Caucuicurile s-au comportat foarte bine, păcat ca nu ajuta si la sporirea vizibilității!?

 

Trimis de pe al meu SM-J500FN folosind Tapatalk

 

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Wrd4 sint mai noi si putini cei care le-au testat si-au formulat o parere despre ele. Dar uite aici:

Am pus la treaba Nokianurile wrd4, plecat de la mijlocul unei rampe cu gheata de nu stateai in picioare si nu au avut nici o problema sa puna masina in miscare, pe mine m-au impresionat.Deasemenea, depasire pe drum inzapezit partial si cu gheata, fara suprize, comportament ireprosabil, nu am avut insa ocazia sa le bag prin zapada mare ca nu am avut zapada asa mare. Pana in acest moment le recomand!

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

 

Trimis de pe al meu SM-J500FN folosind Tapatalk

 

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Mak featured this topic

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...