Sari la conținut

Anvelope Dacia Duster


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 1,3k
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Daca ramai pe all season eu as sta tot cu good year cu care a venit masina. Pana acum am incercat continental si barum, all season, dar am mers si iarna cu ele, doar in primul an cand erau noi, adica

Jentile stilizate ...365R sunt mai grele decat cele de tabla cu peste 2 kg.Dusterul este o masina grea pentru motorul 1,3 sau 1,5.Plecarea de pe loc este greoaie fata de alte masini cu aceeasi motoriz

Am largit lista inceputa de @dacian cu variante de cauciucuri mai late (225 mm) care intra pe janta stoc. Vorbim strict de R16, jante stoc si suspensie stoc, varianta 4x4 (benzina/diesel/ph1/ph2).  

Posted Images

La frânarea pe ud, KO2 sunt schiuri. Mai ales pe Duster care e ușor. Nu mai vorbesc de faptul că nu sunt dimensiunile omologate și e foarte posibil să atingă.

La utilizare 90% asfalt, orice AT iese din schemă. Poate doar Cooper Discoverer ATT. Cel mai bine ia orice all season din gama premium (Michelin, Continental, Bridgestone etc) însă să știi că o să dea chix în anumite cazuri/situații. Michelin Crossclimate, inclusiv Bridgestone Dueler H/P Sport AS, care erau incaltarile OEM sunt ok însă le-am văzut limitele.

La Bridgestone de exemplu, sunt ok atât vara cât și iarna. Însă iarna, dacă e zăpadă îmbibată cu apă, ești ca pe schiuri. Iar la noi cum majoritatea timpului cam așa e prin orașe, nu prea sunt ok iarna.

Dacă ții morțiș cu AT-urile mai bine vezi și General Grabber AT3. Dimensiuni omologate, feedback foarte bun.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Nu tin mortis cu AT-urile, de fapt bazat pe feedbackul primit aici cred ca am pornit in directia gresita. 

Sa revin cu un pas in spate. E fezabil sa ai un singur set de roti pentru Duster 2 sau e un compromis major? 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 2 weeks later...

Depinde in care parte a tarii stai, daca stai in zona de vest, Timisoara, Arad, Oradea atunci as zice ca e ok pentru ca aici nu prea vezi zapada iarna, daca stai insa la Brasov se schimba radical datele problemei.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

La ITP,  la asigurare in caz de dauna, daca te opreste RAR-u. Fiecare pune ce vrea pe masina pana la urma, eu am scris aici in caz ca ajuta pe cineva sa ia o decizie.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Cel mai important (si asta verifica toti, si ITP, si RAR si sigur conteaza si la asigurari) e sa ai aceleasi dimensiuni ca cele omologate,  din certificatul de inmatriculare. Multi pun 215/70 R16 (de exemplu) in loc de 215/65 R16 (cat e omologat), dar in caz de accident cei de la asigurari pot spune ca prin modificarea asta s-a schimbat comportamentul masinii, ca se schimba geometria (masina e un pic mai inalta), etc. Nu e neaparat sa si castige in instanta cu argumentele astea (ei se leaga de orice amanunt ca sa nu plateasca), dar pot da batai de cap celor care vor sa-si repare masina.

Indicele "S" inseamna ca suporta viteza maxima de 180 km/h, iar "H" inseamna maxim 210 km/h. Oricum ambele sunt peste viteza maxima constructiva a Duster-ului, deci nu e nicio diferenta. Mai mult, nimeni nu poate da vina pe cauciucuri daca se intampla ceva la viteza mai mica (sub 180 km/h), indiferent daca e "S" sau "H", ca ambele trebuie sa se descurce fara probleme la 100 km/h, de exemplu.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



×
×
  • Creează nouă...