Sari la conținut

Coborare duster 2015


Postări Recomandate

Am schimbat jantele ? 16,17,18 toli.Maresti diametrul jenti scazi inaltimea anvelopei.Conform RNTR-1(RAR)ce ai trecut in CIV poti sa montezi pe auto,cu exceptia altor tipuri de auto care au trecute in plus dimensiuni de anvelope pe stalpul de usa mijloc stg. sau dr.Vei avea probleme la ITP ca fara omologare in CIV nu vei fi trecut.Fa cum crezi.

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Lumea cumpără Duster pentru garda la sol mărită, merg oamenii pe coclauri, groape, hârtoape,

tu vrei să micşorezi, mai bine schimbi maşina cu totul,  îţi recomand un Megane RS4, gardă la sol mică, perfect pentru tine

Editat de alfabit
  • Like 1
  • Trist 1
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

@alfabit, nu toata lumea cumpara Duster pentru garda la sol marita si nu toti "merg oamenii pe coclauri, groape, hârtoape" iar despre "îţi recomand un Megane RS4, gardă la sol mică, perfect pentru tine:( no comment, insa referitor la "tu vrei să micşorezi, mai bine schimbi maşina cu totul:angry: te rog citeste mai cu atentie ceea ce a scris initiatorul acestui topic:

Acum 21 ore, Bogdand a spus:

am schimbat jantele masinii si acum mi se pare inaltata si as vrea sa o cobor

(si nici vorba de schimbat masina :rolleyes:)

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

ma bag si eu in seama. daca merge in Romania inseamna ca toti mergem prin coclauri, groaope si hartoape. ca asta e tara, toate e o groapa, un sant si un off road. am venit acum 2 saptamani spre sibiu pe autostrada de la Cj. si aia e praf!!

scuze de off :). Mai bine o lasa asa "inaltata" ca e de bine. 

 

respect!

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Dacă roțile sunt mai mari decât cele omologate, toate valorile TdB sunt afișate eronat și este influențată negativ dinamica și consumul. Pe de altă parte poate fi afectată suspensia, transmisia, etc.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Scuze Domnilor! Nu am văzut sectiunea tehnica, și de obicei am postat aici. Știu pentru viitor!   Mulțumesc pentru proceduri, mă apuc de verificări mâine. Ca și feedback, ambreiajul a fost montat cu dispozitiv de centrare, placa de presiune strânsă corespunzător la cuplu, iar aerisirea a fost făcută OK. Ca să fiu sigur, am scos pompa de ambreiaj din panou, și am actionat-o eu manual până nu au fost bule pe furtunul conectat la portul de aerisire. Pompa opune o rezistență la mana constantă pe toată cursa. Cam rămâne doar rulmentul...dam cutia jos sa verific fizic ambreiajul și rulmentul.   O seara faină!
    • 1. Lichid de frână incorect (uzat/neschimbat total/schimbat cu alt tip) 2. Aerisire insuficientă rulment hidraulic. 3. Pompă comandă ambreiaj uzată (e din plastic). 4. Rulment hidraulic defect  
    • Am mutat eu topicul! Durează mult sa cauți secțiunea potrivita!
    • Salut. Nu stiu daca ai postat in sectiunea potrivita si nici daca are sau nu legatura (daca totul s-a facut in mod conform, inclusiv purjarea circuitului) cu asta: https://forumduster.ro/topic/5855-ambreiaj-15dci-șuruburi-placa-de-presiune/ sau cu asta: https://forumduster.ro/topic/5881-rulment-de-presiune-15dci-sachs-3182-654-301-pentru-cutie-6-trepte/ dar faptul ca “…  nu mai intră în viteză cu motorul pornit, doar daca ii sincronizez turația din pedala înainte să bag cutia într-o treaptă anume. Cu motorul oprit intra OK, semn că nu este problema de la cutie. Pedala este destul de moale prima jumătate, apoi are un feeling normal pe a doua jumătate, dar nu intra in viteză. Se simte în turația motorului că forțează in sincroane. …” poate avea cateva cauze iar acestea trebuie vazute /verificate fizic pe masina. Totusi am urcat (sunt prea multe sa le atasez pe forum) cateva capturi, poate sunt de folos si altor colegi, pe: https://postimg.cc/gallery/wJf97bt
    • Salutări, Am o situație neplăcută cu ambreiajul Dusterului meu: 1.5 DCI, 4x4, ambreiaj schimbat în urma cu cam 20.000 km, nu mai intră în viteză cu motorul pornit, doar daca ii sincronizez turația din pedala înainte să bag cutia într-o treaptă anume. Cu motorul oprit intra OK, semn că nu este problema de la cutie. Pedala este destul de moale prima jumătate, apoi are un feeling normal pe a doua jumătate, dar nu intra in viteză. Se simte în turația motorului că forțează in sincroane. Pare ceva problemă pe rulment de presiune, placă, sau disc de ambreiaj care nu mai culisează ok pe caneluri (a fost gresat corespunzător, doar cu vaselina din kitul de ambreiaj). Cunoașteți vreo situație specifică Dusterelor? Nu as da cutia de viteze jos fără sa fiu sigur... Este destul de mult de muncă la Duster 4x4.   Mulțumesc anticipat!
×
×
  • Creează nouă...