Sari la conținut

Zgomot (țăcănit) 1.5 dci


Postări Recomandate

La 30.09.2024 la 10:13, vsebas a spus:


multumesc..

am verificat rezistentele la injectoare.. sunt OK, n-am aparat de diagnoza dedicat.. deaceea am mers la reprezentanta... unde au scris doar codurile injectoarelor.. fara sa le verifice in mod profesionist.. Am crezut ca rezolv problema... mai rau m-au bagat in ceata... Mi-au spus ca s-ar putea sa fie de la motor.. o defectiune fizica (supape, tacheti ...) Le-as putea da jos si sa le trimit in Tg Mures la o firma care le verifica... O sa duc masina la fostul meu elev... care a zis ca-si face timp sa analizeze problema... si da o solutie... Poate fi si DPF infundat si nu face regenerarea din cauza erori de la injector sau defectiune anterioara de la bujie.. de aceea intra in limp-mode
 

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 66
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

La fostul meu D1, ph1, la 181000km, 2 din 4.

Poți să afirmi  Scula de diagnoza nu bate câmpii... ea citeste erorile stocate.. unele erori sunt temporare/accidentale ca cea de la Clapeta si AC. doar după ce folosești, pe mașina ta sau u

Pentru Duster H79 ph2 1.5  dCi 4x4 2015 motor ex K9K858 asa cum bine s-a scris anterior bujiile incandescente sunt alimentate la 4.4 V si NU la 12V, mai adaug ca sunt marcate rosu mediu, au codul OE 1

Posted Images

Deoarece initiatorul repeta aceleasi "lucruri" doresc si eu sa subliniez ceea ce am scris (de cateva ori) referitor la toate informatiile \detaliile oferite:

La 27.09.2024 la 20:35, Gil26 a spus:

... atasez si cateva capturi referitoare la aceasta pentru un Duster ph2 motor K9K856\858, poate sunt de folos altor colegi de forum.

 

Si tot pentru ceilati colegi de forum cateva stari si parametri legati de aceasta ce se pot analiza pentru un Duster ph2 motor K9K856\858:

Circuit de carburant/Preîncălzire/Aprindere: Diagnosticare funcţie:

CALCULATOR DE INJECŢIE:  ET160-COMANDĂ RELEU DE PREÎNCĂLZIRE; ET521-INFORMAŢII NIVEL MINIM CARBURANT; ET838-CONFIGURARE MOD COMBUSTIE; ET839-MOD DE COMBUSTIE; PR006-CURENT REGULATOR PRESIUNE ŞINĂ; PR008-VALOARE DEFINITA PRESIUNE IN RAMPA; PR017-DEBIT CARBURANT; PR048-RCO VANĂ REGLARE PRESIUNE RAMPĂ; PR055-REGIM MOTOR; PR059-TEMPERATURĂ AER ADMISIE; PR063-TEMPERATURA CARBURANTULUI; PR064-TEMPERATURĂ APĂ; PR089-VITEZA VEHICULULUI; PR364-CORECŢIE DEBIT CARBURANT CILINDRU 1; PR365-CORECŢIE DEBIT CARBURANT CILINDRU 4; PR405-CORECŢIE DEBIT CARBURANT CILINDRU N°2; PR406-CORECŢIE DEBIT CARBURANT CILINDRU N°3; PR739-CURENT ELECTROVANĂ DEBIT DE CARBURANT; PR850-VAL PRESTAB CUR ELECTR. DEBIT CARBURANT; PR864-RCD VANĂ REGLARE DEBIT RAMPĂ; PR890-COMANDĂ BUJII DE PREÎNCĂLZIRE; PR916-DEBIT DE AER MĂSURAT; PR1031-DEBIT PRINCIPAL INJECŢIE; PR1035-STARE ADAPTARE CILINDRU 1; PR1036-STARE ADAPTARE CILINDRU 2; PR1037-STARE ADAPTARE CILINDRU 3; PR1038-STARE ADAPTARE CILINDRU 4

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Buna

am scos masina de la service... problema a fost distributia sarita.. pompa de injectie avea si ea axul defazat. Prin urmare avansul dereglat si deaici zgomotele de rontait.. Mi-a explicat fostul elev ca, daca injectia nu se face la timp sau continuu, amestecul arde neuniform si asa apare tzacanitul ala tipic de injectoare. Poate nu trebuiau schimbate nici cele doua injectoare. Mi-a facut si o regenerare DPF fortata.. Masina merge ca unsa... nici vorba de defectiune mecanica la motor.

Va doresc drumuri bune si multumesc comunitatii pentru sfaturi, indrumari

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Multumim si noi pentru faptul ca ai revenit si cu rezolvarea :thumbsup: (unii uita sa mai faca asta dupa ce cer \primesc ajutor), experienta aceasta a ta poate sa fie de folos si altor colegi de forum.

PS: iar asta confirma ceea ce am scris inca din pagina patru:

La 27.09.2024 la 12:44, Gil26 a spus:

... Insa pot da exemplul unui alt coleg de forum care avea acest "tacanit" sau "rontait" si pe care l-am ajutat dupa ce a fost prin cateva reprezentante si service,  ... i-am sugerat sa verifice si distributia care fusese schimbata cu ceva timp in urma, ei bine, aceasta era "decalata" cu un dinte (tot de un mecanic "potrivit"), s-a refacut si "rontaitul" a disparut...

Iar in incheiere repet ca problemele cu injectoarele, tacanit, rontait, etc. trebuie diagnosticate, analizate si tratate in mod corespunzator, altfel degeaba se schimba \reconditioneaza injectoare.

 

 

Editat de Gil26
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

M-am gandit si la distributie.. dar nu vad cum sa traga motorul atat de bine cu distributia decalata... Mergea de rupea.. doar la mers constant pe la 2000 ture dadea in limp mode. Distributia a fost schimbata acum 4 ani si de atunci a mers ca unsa. Poate sari cureaua la mers in frana de motor? Ce era cu tzacanitul ala initial de-ti mergea pe creieri, care dupa schimbarea a doua injectoare s-a atenuat considerabil?  Sunt prea multe neconcordante..

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 3 months later...

amu a aparut eroare la injectorul 3 (p0203)...  la mers constant 120 km/h cu tempomat pe autostrada a intrat in limp mode... Dupa o perioada de mers iasa din limp-mode dar martorul check-engine ramane aprins.. Masina mere bine dar la decelerare se aude un rontait ca de flasneta... O sa fac switch de injectoare si o sa urmaresc daca se muta eroarea.. Sa fie iar distributia sarita.? 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • K4m 1.6 nu vei găsi dupa 2015
    • Caut sa cumpar duster benzina preferabil cu gpl Preferabil second-hand (de la primul proprietar) dar accept si masina ,,tri-hand’’ cu conditia sa fie bine ingrijita (nu doar intretinuta).   Caut sa cumpar de la cineva care a tinut la masina respectiva. Fara probleme la motor  / transmisie sau estetice la caroserie. Preferabil fabricatie incepand cu 2015. Motor sce 1.6,  sau k4m 1.6., eventual accept si un 1.3 tce, in functie de starea masinii ce mi se prezinta. Cumpar doar direct de la proprietar fara nici un fel de interlocutor/ intermediar. Preferabil din zona bucuresti ilfov. Buget aprox. 7000e     Nota; Pana acum am vazut 8 dustere si problemele s-au tinut lant, cu toate ca la telefon mi-au fost prezentate ca fiind ,,e tipla dom-le’’.  Motoare sau transmisii sau/si caroserii cu tot felul de probleme,  serii cu cifre lipsa la motor,  actele nu corespundeau cu persoana care imi prezenta masina,   fiscal; promis ,,dupa cateva zile’’ de la tipi cel putin dubiosi care nu aveau masina pe numele lor si care nu ma puteau pune in legatura cu proprietarul din acte si care se ,,opareau'' instant cand soliciam detalii mai amanuntite,  sau cand refuzam sa achit ,,un avans’’, sau cand solicitam testare sau urcarea masini pe o rampa, .etc. etc.
    • Nu ingheata acolo jos sau daca ingheata, rezistenta e minima. Cel mai des iti ingheata in partea de sus si mai apoi pe laterala inspre spate a usii fata ( din cauza chederului dintre usi, de pe cantul usii spate ).
    • Am vazut intr-un ca exista niste chedere suplimentare la usi in partea de jos - care inchide peste pragul usii.        Daca ai treaba sau prinzi niste drumuri cu noroaie prin partea de jos a usii,  pe langa acea vana de plastic prin care se scurge apa - mai exista din loc in loc niste gaurele mici apox 3-4 mm prin care banuiesc ca se poate clipSa acel cheder de cauciuc.      Cand speli masina si mergi prin baltoace = prin acele orificii pregaurite - intra apa destul de binisor in interiorul fetei de usa.      In clipul vizionat domnul zicea ca se pot comanda de la Reprezentanta Dacia doar.      Intrebarea ar fi pentru cei care aveti - sau ati comandat, cum se comporta IARNA acel cheder de jos,  ingheata frecvent  - ati intampinat probleme de genul ?!    
    • Salutare,   Scriu tot in acest topic pentru ca are legatura cu ...blocul de lumini.  Cam in urma cu 1 an , atunci cand semnalizez ( mai mult dreapta decat pe stanga ) imi reseteaza sistemul de cruise control.  NU i-l pune in "standby" ca si atunci cand apesi "0" pe volan.  Ci are acelasi efect ca si cand , acum pornesti masina sau cand treci de pe limitare la crusie .  Adica in loc sa apara viteza memorata, apare "---" cele 3 liniute.  Simptomul bine inteles, erea acompaniat de nefunctionarea claxionului cu pozitia / faza scurta aprinsa.  Am schimbat acu 1 saptamana blocul de lumini cu unul....NO NAME BRAND...250lei. Ok funcioneaza...am testat sa vad daca imi afecteaza cruise control si nimic timp de ...5 zile pot sa zic. Azi dimineata spre servici ...a aparut problema.  cum semnalizez dreapta imi dezactiveaza cruise control. ..dar nu este la fiecare semanlizare.  E total aleatorio.   Cu blocul vechi la fel erea.  Tin sa mentionez ca am un Duster PH2 2014 1.6 16v k4m 4x4 laureate..cred..nu imi aduc aminte exact daca e laureate.  Cineva a intampinat cu un astfel  de caz?  
×
×
  • Creează nouă...