Sari la conținut

Zgomot (țăcănit) 1.5 dci


Postări Recomandate

Buna, vin si eu cu o problema

La cobarare spre stațiunea Cheia în vara atsa (frână motor) a inceput să țăcăne foarte tare motorul. Nu s-a aprins nici un martor in bord. Am continuat drumul până-n București.. fiind duminică după masă.. În apropiere de București pe A3 a intrat in mod avarie (martori ESC si Defectiune electrică aprinși) si târâș am ajuns la Hotel. Luni dimineața am pornit mașina, țăcănitul pregnant dar fără martori in bord. Am dus-o fără probleme in Service. La service aau constatat două injectoare defecte.. Pus două injectoare noi , celelalte recondiționate, zgomotul redus semnificativ dar totuși mai persistând. Plecat spre casă pe A1 spre Pitești a intrat mașina in mod avarie.. Târâș până la Barajul Vidraru. A doua zi dimineața plecat fără probleme pe Transfăgărășan pâna acasă. Acasă am citit erorile cu ELM și Eroare Injector2 (eroare electrica ) si bujie incandescentă- erori intermitente.. din cauza căldurii pesemne. Cum s-a mai răcorit vremea.. nici o eroare doar țăcănitul. Mașina merge, trage bine. La reprezentanță au spus că țăcănitul ese din motor, că trebuie desfăcut.. o căruță de bani etc. Aș urca un video dar nu se poate. S-a mai confruntat cineva cu problema astă?? N-aș desface motorul.. poate doar capacul culbutori

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 66
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

La fostul meu D1, ph1, la 181000km, 2 din 4.

Poți să afirmi  Scula de diagnoza nu bate câmpii... ea citeste erorile stocate.. unele erori sunt temporare/accidentale ca cea de la Clapeta si AC. doar după ce folosești, pe mașina ta sau u

Pentru Duster H79 ph2 1.5  dCi 4x4 2015 motor ex K9K858 asa cum bine s-a scris anterior bujiile incandescente sunt alimentate la 4.4 V si NU la 12V, mai adaug ca sunt marcate rosu mediu, au codul OE 1

Posted Images

Zgomotul \tacanitul pregnant al motorului poate avea mai multe cauze, dar daca doresti poti sa oferi alte cateva detalii despre "... a intrat in mod avarie (martori ESC si Defectiune electrică aprinși) .... La service aau constatat două injectoare defecte.. Pus două injectoare noi , celelalte recondiționate, zgomotul redus semnificativ dar totuși mai persistând. ... Acasă am citit erorile cu ELM și : Eroare Injector2 (eroare electrica ) si bujie incandescentă- erori intermitente ...", codurile de eroare, eventual o poza din programul de diagnoza.

Editat de Gil26
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Eroarea e numai 1, aia pe injector: de la injector defect până la calculator de injectie, dacă nu ai avut intervenții pe motor, dacă ai avut, atunci intră pe primul loc în ecuație cablajul mutat de Dorel.

Cea de pe bujii e normală, orice dCi se va pricopsi cu ea la un moment dat: una sau mai multe bujii incandescente arse sau releu bujii defect.

Și deja, te doare capul:

 motor zgomotos + bujii arse = interdictie regenerare + alte bonusuri (DPF colmatat , etc) specifice motoarelor diesel

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

au aparut si erorile astea acum vreo doua saptamani dupa ce masina a stat in parcare vreo 10 zile. Cum am pornit-o sau inregistrat erorile, martori in bord.. dupa 5-10 minute de mers au disparut martorii si masina a mers bine. Acuma merge brici.. nu mai apar erori.. decat cele de la buji p380. Ma deranjeaza tacanitul.. Mi-a zis un mecanic sa merg cu ea asa pana se amplifica.. sa-l localizeze. Ma gandesc sa nu se fi spart capul de bujie si sa joace prin cilindru...

erori1.jpg

Editat de luciraica
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Poți face câte poze dorești, scula de diagnoză folosită bate câmpii grav.

Eu, momentan, văd așa:

- una sau mai multe bujii incandescente arse sau releu bujii defect

- temperatură prea mare înainte de DPF

- un injector cu probleme electrice

Toate astea dau cel puțin alte defecțiuni electrice pe portocaliu, zgomotul se diagnostichează abia după ce scapi de erori și mașina e verde pe diagnoză oficială.

 

  • Like 1
  • Trist 1
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Scula de diagnoza nu bate câmpii... ea citeste erorile stocate.. unele erori sunt temporare/accidentale ca cea de la Clapeta si AC.. Ce este permanent este eroarea de la bujii.. Bujiile functioneaza doar la pornire, in rest nu ar trebui sa influenteze mersul.. motorul porneste la sfert. La Injector eroarea apare doar cand e foarte cald si dupa drum lung.. este undeva de pe instalatia electrica. Sunt convins ca pana la vara viitoare n-o sa mai apara. Zgomotul este de undeva de la chiulasa.. O sa merg la un service sa dea capacul culbutori jos si sa verifice tachetii, arborele cu came. Masina are 74000 km.. uleiul schimbat odata pe an cu filtru cu tot.. la max 8000km . Sunt la al 5 -le filtru de motorina. Masina merge 80% drumuri lungi. Pentru oras am Opel pe benzina. La reprezentanta Dacia ridicau din umeri.. au facut diagnoza si au gasit erorile la bujii, atata, si au inregistrat injectoarele in sistem.

Editat de luciraica
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Poți să afirmi

 Scula de diagnoza nu bate câmpii... ea citeste erorile stocate.. unele erori sunt temporare/accidentale ca cea de la Clapeta si AC.

doar după ce folosești, pe mașina ta sau una similară Duster ph2 euro5 4x4, scula ta de diagnoză și apoi CLiP-ul.

După aia te uiți la asta  cea de la Clapeta si AC  și revii cu impresii.

Bujiile sunt folosite permanent. Adică, oricând are nevoie, injecția poate să le folosească și pentru regenerare și pentru alte scopuri... dar ghici ce, la pornire injecția le-a cerut să pornească și a primit eroare, prin urmare, din momentul ăla deja e în avarie...

 

 

  • Like 1
  • Mulțumesc! 1
  • Trist 1
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Mak changed the title to Zgomot (țăcănit) 1.5 dci

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • @Attila  salut si bun venit in aceasta comunitate  Daca cauti si pe acest forum gasesti destule informatii si experiente despre acest subiect, si la Duster ph3 1.2 TCe (motor H5F410) mesajul “Verifica Injectia” poate avea mai multe potentiale cauze implicit rezolvari si este recomandat ca inainte de a schimba orice componente (ex bujii, bobine, sau chiar “Am inlocuit motorul cu unul second hand in stare buna , dar problema a ramas la fel”) sa se faca o diagnosticare si verificarile aferente necesare, este bine chiar si pentru acest motor SH sa faci o diagnoza conforma preferabil cu un tester dedicat Dacia \Renault si functie de rezultate urmati ceilalti pasi, altfel fara sa oferi alte detalii (eventuale coduri de eroare, valori ale parametrilor, simptome, etc.) cred ca este greu ca cineva pe forum sa tea jute concret \corect si sa iti spuna cauza exacta (sau cauzele) acestui mesaj.
    • Normal... pentru că 1,2 TCe - exista informații, există #motorgate trebuie doar căutate (nu neapărat pe forum) Motor predispus la probleme, chiar și cu injecția actualizată la zi (sunt vreo 3 softuri și vreo 6 calibrări diferite). Pașii erau: 1 diagnoză și identificare injecție 2 luat compresie 3 actualizare injecție 4 schimbat motor (dacă ăla vechi e varză)   Pentru funcționare staționară la ralanti (încălzire habitaclu) investiți în webasto e mai ieftin.
    • Buna ziua . Avem 2 Dacia Duster 1.2TCE 4x4 2018, mentionez ca masinile sunt folosite la paza, circula de 5 ani exclusiv in oras, si fac si stationari cu mototul pornit .masinile au in jur de 140.000 km Probleme au inceput astfel : -mesaj “verifica injectia” si mergea in 3 pistoane cumva si nu mai targea masina Am fost la mecanic a spus ca e problema motorul . Am inlocuit motorul cu unul second hand in stare buna , dar problema a ramas la fel , s-au inlocuit bujii, bobine , dar problema persista . Mentionez ca , daca merg la drum mai lung si merg turata cu ea drum mai lung, se stinge tot si merge perfect , dupa 2-3 zile de circulat in oras, problema revine . rog un sfat , daca a mai patit cineva, ca nu reusim sa rezolva problema .   multumesc anticipat
    • Salut, detin un duster 2 din 2018 si as dori sa stiu daca pot schimba stopurile actuale (cele in forma de cruce) cu cele de pe modelul facelift (in forma de y). Multumesc!
    • Prafosu' a primit "incaltari" noi:   ...Aceleasi BFG AT ko2, dar pe bleu.   
×
×
  • Creează nouă...