Sari la conținut

Tarait la pornirea ventilatorului aerotermei


Postări Recomandate

Probabil, dar cum ajung la ea ? Se poate umbla prin compartimentul motor la filtrul de polen ? Ma gandesc sa-l dau jos si sa incerc sa scot chestia. As incerca (am vazut pe undeva un soi de endoscop, rudimentar) sa vad ce anume s-a intepenit acolo, intrucat o frunza s-ar fi rupt pana acum.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 29
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Eu am gasit la Kaufland adaptari cu diferite capete pentru aspirator- inclusiv tevi (de diametrul unui creion)cu perii mici la capat pentru locasuri inaccesibile cu teava normala(ex fante aeratoare )

La Logan o rezolvam uneori prin alternarea turatiilor la ventilator, alteori disparea de la sine cand reusea sa toace ventilatorul frunza. La Duster n-am reusit prin alternarea turatiilor dar a disparut de la sine intr-o zi doua. De 3 ori am patit-o pana acum pe Duster (in aproape 9k km).

 

Si tot nu inteleg cum poate trece de filtru. Daca filtrul nu ar fi "perfect" dupa cum spunea cineva mai sus ar fi intrat si praf pe acolo, dar praf nu intra de loc. Si am mers pe drumuri de pamant cu ditai praful pe ele. Oare ar fi posibil ca frunza noastra sa fie de fapt vre-un cablu care nu e prins bine prin zona si se mai atinge de ventilator din cand in cand?

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Chestia cu ignoratul zbarnaitului merge doar pe prima treapta. La urmatoarele devine mai strident. Da, desigur, daca astepti destul zgomotul va inceta, dar in tot acest timp iti vei toca nervii. Si daca e un conductor atunci e probabil sa i se duca izolatia, sau mai rau, sa se sectioneze. Din pacate pentru mine, un amator, desfacerea ventilatorului este o sarcina prea grea. N-am nici timp si nici loc pentru asta. Iar apelarea la service nu-mi surade (am de povestit niste chestii cu Loganul in service-ul Meridian Sud - de acolo am luat Duster-ul).

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Chestia cu ignoratul zbarnaitului merge doar pe prima treapta. La urmatoarele devine mai strident. Da, desigur, daca astepti destul zgomotul va inceta, dar in tot acest timp iti vei toca nervii. Si daca e un conductor atunci e probabil sa i se duca izolatia, sau mai rau, sa se sectioneze. Din pacate pentru mine, un amator, desfacerea ventilatorului este o sarcina prea grea. N-am nici timp si nici loc pentru asta. Iar apelarea la service nu-mi surade (am de povestit niste chestii cu Loganul in service-ul Meridian Sud - de acolo am luat Duster-ul).

Meridian Sud - o bomba de service mai de demult...Vad ca s-au lamurit si altii.Eu din fericire Nu pe pielea mea. :flowers:

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

La Logan o rezolvam uneori prin alternarea turatiilor la ventilator, alteori disparea de la sine cand reusea sa toace ventilatorul frunza. La Duster n-am reusit prin alternarea turatiilor dar a disparut de la sine intr-o zi doua. De 3 ori am patit-o pana acum pe Duster (in aproape 9k km).

 

Si tot nu inteleg cum poate trece de filtru. Daca filtrul nu ar fi "perfect" dupa cum spunea cineva mai sus ar fi intrat si praf pe acolo, dar praf nu intra de loc. Si am mers pe drumuri de pamant cu ditai praful pe ele. Oare ar fi posibil ca frunza noastra sa fie de fapt vre-un cablu care nu e prins bine prin zona si se mai atinge de ventilator din cand in cand?

 

pai pot patrunde frunzulitele atunci cand schimbi acel filtru.

cand scoti filtrul din locasul lui, la baza lui, in partea de jos, ai sa observi o gramada mai mare sau mai mica de frunzulite, adunate in timp;

daca ai un aspirator cred ca acele frunzulite pot fi aspirate, dar orificiul este mic si trebuie un dispozitiv montat pe aspirator, am vazut asemenea duze pt aspirator in unele oferte comerciale;

nu cred ca pe la service au asa ceva; acele frunzulite se indeparteaza manual, cat poate baga meseriasul mana, restul raman acolo si unele cred ca aluneca si in spatiul de dupa filtrare a aerului, sau pe locul de fixare al filtrului, in partea de jos;

atunci cand se monteaza un nou filtru acele frunzulite ramase se imprastie cum vor ele, iar unele raman prinse in partea de jos, care in timp datorita procesului de aspiratie se desprind si patrund peste tot in interior.

exista o anumita toleranta intre marginea exterioara a filtrului si locasul unde el este montat;

chiar si montarea lui se face prin deformarea acelui cadrul din plastic, plastic care-si revine in timp, dar cu anumite abateri de la forma initiala;

din cate am observat eu acel cadru din plastic nu are nici o rigiditate mare si nici nu este turnat perfect;

atunci cand este introdus la locul cu pricina raman anumite spatii libere, cei drept ele sunt foarte mici, insa in timp, prin aspiratie, frunzulitele se lipesc in acele locuri, iar dupa uscare incep sa patrunda in interior.

acestea sunt simple presupuneri, dar cred ca au o anumite doza de adevar.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



×
×
  • Creează nouă...