Sari la conținut

Zgomot fata la franare (cu balans) - amortizoare?


Postări Recomandate

Zgomotul de frinare la tamburii din spate daca nu ma insel este ceva caracteristic la Logan. Il vei gasi pe orice forum de Logan. Service-urile Dacia au fost instruite cum si ce trebuie facut, respectiv trebuie unsa cu vaselina cu praf de cupru partea care ' se freaca ' de tambur a cilindrului de frina la fiecare revizie sau curatare a interiorului tamburului. Unii nu au citit circulara Renault-Dacia altii sunt lenesi.. Operatia trebuie repetata si in cazul trecerii riurilor daca apa a inundat sau a ajuns in blocul de frina, nu e de dorit dar se poate intimpla dupa o ploaie in Bucuresti ... parerea mea. Zgomotul se manifesta atunci cind se slabeste presiunea pe pistonasul de frina.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 20
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Zile cu activitate crescuta

Top participanti la discutie

Postari populare

Salut Kanarus, am avut zgomote similare, uneori se auzeau, alteori nu.   Am fost la un service privat, au schimat o bieleta si brat pe dreapta, nu s-a rezolvat. Am fost azi la Dacia Gal

@marinel76... poti face o poza cu acea greutate de pe traversa fata?

Nu ştiu să pun poze

Posted Images

  • 1 year later...
  • 2 months later...

Salut, trebuie sa raportez si eu acelasi zgomot la franare, plecare de pe loc sau la trecerea peste politisti adormiti (nu cu viteza foarte mare) Am fost ieri cu masina la verificare si pivoti, capeti de bara, bucse, totul pare ok. Am observat si eu o frecare pe telescopul din dreapta (mai pronuntata fata de cel din stinaga) insa zgomotul este unul "plin" nu de tablarie asa ca nu cred sa fie aceea problema noastra. Urmatorul pas este sa ii bombardam pe cei de la vocea clientului si vor gasi o solutie insa daca nu le spunem si nu insistam nu se va rezolva nimic. Eu deja le-am scris un email plin de venin :bug:

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

cred ca genul asta de zgomote nejustificate este tipica la Dacia. A mea 5600 km si cred ca de o luna aud batai dar habar nu am de unde provin. Bataile incep de la 50km/h pana pe la 70. Evident ele cresc in intensitate, dar de la 70 in sus nu le mai aud parca. Ceva e curios, ca se aud doar in momentul apasarii pe acceleratie indiferent ca am 50-70 km/h, iar daca iau piciorul de pe acceleratie nu se mai aude. Habar nu am de unde provine dar sincer mi s-a taiat tot cheful

Editat de bmcpst
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...