Sari la conținut

Probleme indicator consum


Postări Recomandate

Am intampinat si eu aceasta problema o singura data la 1.3tce. Eram pe rosu, am facut plinul si la plecare din pompa, am fost avertizat sonor si nivelul pe ceas era pe minim exact ca inainte. Am zis ca poate am alimentat pe langa rezervor :))  dupa ce am repornit motorul de vreo 4 ori si a revenit si a sarit pe maxim. In rest mi a parut destul de precis sistemul.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 393
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Defapt ai făcut ceva, ai consumat din carburantul din rezervor - suficient cât să facă recalibrarea singur.

Eu la toate masinile detinute in peste 33 de ani am alimentat pana la primul “click” al pompei si nu am vazut “becul rosu”, lucru valabil si la masina actuala: alimentare pana la primul click si cand

Dacă în loc de L/100km ai km/L atunci: a) cineva s-a jucat aiurea b) mașina e de afară, dintr-o tară cu km/L - cam greu e teritoriul european   Se rezolvă din diagnoză.

Posted Images

La mine se lasa cu schimbarea sondei din rezervor. Cel putin asa au zis cei din reprezentanta. Au reconfigurat chestii cu tester-ul, am facut plinul dar litrometrul tot nu s-a schimbat. Ciudat e ca pe tester au vazut exact cati litri sunt in rezervor. Nu stiu ce se intampla exact, dar daca poate vedea cati litri sunt in rezervor nu pare a fi o problema de sincronizare intre sonda si calculatorul de bord? 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Nu a zis nimeni ca il repara din laptop. Ordinea evenimentelor e asta: Aveam doua linii peste jumate in rezervor, am bagat benzina pana s-a oprit pistolul si cand am pornit aveam acelasi nivel in bord. Am mers cu masina in jur de 250 de km si nivelul din bord a tot scazut de unde era initial. Am fost la reprezentanta Dacia sa vada exact care e problema. Au facut niste "proceduri" cu tester-ul si mi-au spus ca in rezervor sunt fix 33 litri desi nu avea nicio legatura cu ce arata bordul. Mi-au zis sa merg sa fac plinul si daca nu arata plin, vor schimba sonda din rezervor. Am mers, au intrat fix 18 litri dar evident ca nu s-a schimbat nimic in bord si m-au programat pentru schimbarea sondei.

De ce le-a aratat corect pe tester in litri? De ce dupa ce am facut plinul nu arata plin? 

Adica daca pe tester vad cantitatea corecta inseamna ca sonda din rezervor functioneaza nu? Nu stiu exact cum functioneaza tot sistemul pana la indicatorul in bord, dar eu n-as da vina pe sonda.

Probabil ca trebuia sa merg inapoi dupa ce am facut plinul si sa vada iar cati litri sunt exact. Atunci puteau trage o alta concluzie.

33L + 18L = ~50-51L (cu ce s-a consumat pana la benzinarie). 

Editat de mpaun
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Inteleg.

Asta a fost a doua oara cand mers in reprezentanta cu problema indicatorului. Stiu sigur ca prima data au scos sonda din rezervor. Ce au facut cu ea afara nu stiu exact. A mers corect in jur de 1500km dupa care s-a intamplat din nou.

Momentan au decis ca vor schimba sonda.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 5 months later...
La 14.10.2019 la 14:22, komoddo a spus:

Ma duc la garaj ridic capota , scot borna de - Minus si las  asa vre-o 3 minute . Pun borna la loc pe baterie , pun contactul , CB  verifica Directia , esc ,...

Salut.

Cei la care am facut asigurarea Casco mi-au propus instalarea unui dispozitiv telematic pentru evaluarea stilului de condus. Daca parametrii inregistrati arata "prudent" atunci am o reducere la polita. Dispozitivul se monteaza simplu la bornele bateriei. Ceea ce am si facut (conform instructilor de montaj): am decuplat 'minus', cuplat fire dispozitiv intai la plus apoi la minus, pus 'minus' inapoi la baterie. Dispozitivul functioneaza corect, masina merge, dar am in bord martori aprinsi si mesaje "verifica directia", "verifica ESC". E normal ? De ce s-au aprins martorii in bord ? Cum se rezolva aceste avertismente ?

image.thumb.png.f29eb548a928c64a5d166823e16628c3.png

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Mak changed the title to Probleme indicator consum
  • Mak pinned this topic
  • Mak featured this topic

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Caut sa cumpar duster benzina preferabil cu gpl Preferabil second-hand (de la primul proprietar) dar accept si masina ,,tri-hand’’ cu conditia sa fie bine ingrijita (nu doar intretinuta).   Caut sa cumpar de la cineva care a tinut la masina respectiva. Fara probleme la motor  / transmisie sau estetice la caroserie. Preferabil fabricatie incepand cu 2015. Motor sce 1.6,  sau k4m 1.6., eventual accept si un 1.3 tce, in functie de starea masinii ce mi se prezinta. Cumpar doar direct de la proprietar fara nici un fel de interlocutor/ intermediar. Preferabil din zona bucuresti ilfov. Buget aprox. 7000e     Nota; Pana acum am vazut 8 dustere si problemele s-au tinut lant, cu toate ca la telefon mi-au fost prezentate ca fiind ,,e tipla dom-le’’.  Motoare sau transmisii sau/si caroserii cu tot felul de probleme,  serii cu cifre lipsa la motor,  actele nu corespundeau cu persoana care imi prezenta masina,   fiscal; promis ,,dupa cateva zile’’ de la tipi cel putin dubiosi care nu aveau masina pe numele lor si care nu ma puteau pune in legatura cu proprietarul din acte si care se ,,opareau'' instant cand soliciam detalii mai amanuntite,  sau cand refuzam sa achit ,,un avans’’, sau cand solicitam testare sau urcarea masini pe o rampa, .etc. etc.
    • Nu ingheata acolo jos sau daca ingheata, rezistenta e minima. Cel mai des iti ingheata in partea de sus si mai apoi pe laterala inspre spate a usii fata ( din cauza chederului dintre usi, de pe cantul usii spate ).
    • Am vazut intr-un ca exista niste chedere suplimentare la usi in partea de jos - care inchide peste pragul usii.        Daca ai treaba sau prinzi niste drumuri cu noroaie prin partea de jos a usii,  pe langa acea vana de plastic prin care se scurge apa - mai exista din loc in loc niste gaurele mici apox 3-4 mm prin care banuiesc ca se poate clipSa acel cheder de cauciuc.      Cand speli masina si mergi prin baltoace = prin acele orificii pregaurite - intra apa destul de binisor in interiorul fetei de usa.      In clipul vizionat domnul zicea ca se pot comanda de la Reprezentanta Dacia doar.      Intrebarea ar fi pentru cei care aveti - sau ati comandat, cum se comporta IARNA acel cheder de jos,  ingheata frecvent  - ati intampinat probleme de genul ?!    
    • Salutare,   Scriu tot in acest topic pentru ca are legatura cu ...blocul de lumini.  Cam in urma cu 1 an , atunci cand semnalizez ( mai mult dreapta decat pe stanga ) imi reseteaza sistemul de cruise control.  NU i-l pune in "standby" ca si atunci cand apesi "0" pe volan.  Ci are acelasi efect ca si cand , acum pornesti masina sau cand treci de pe limitare la crusie .  Adica in loc sa apara viteza memorata, apare "---" cele 3 liniute.  Simptomul bine inteles, erea acompaniat de nefunctionarea claxionului cu pozitia / faza scurta aprinsa.  Am schimbat acu 1 saptamana blocul de lumini cu unul....NO NAME BRAND...250lei. Ok funcioneaza...am testat sa vad daca imi afecteaza cruise control si nimic timp de ...5 zile pot sa zic. Azi dimineata spre servici ...a aparut problema.  cum semnalizez dreapta imi dezactiveaza cruise control. ..dar nu este la fiecare semanlizare.  E total aleatorio.   Cu blocul vechi la fel erea.  Tin sa mentionez ca am un Duster PH2 2014 1.6 16v k4m 4x4 laureate..cred..nu imi aduc aminte exact daca e laureate.  Cineva a intampinat cu un astfel  de caz?  
    • Din cate stiu pentru Duster HJD ph3 motoarele 1.3 TCe H5H470 \490 sunt cu o transmisie 4x2 TL4, motoarele H5H480 \494 sunt cu transmisie 4x4 TL8.
×
×
  • Creează nouă...