Sari la conținut

Alex82

Members
  • Număr conținut

    4
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Reputație Comunitate

0 Neutral

Despre Alex82

  • Rang
    Nou venit

Informații profil

  • Oraș:
    Cluj Napoca
  • Stare:
    Viitor posesor de Duster
  • Motor:
    1.33 TCe 150cp
  • An fabricație:
    2019

Vizitatori Recenți Profil

Blocul vizitatori recenți este dezactivat și nu este arătat altor utilizatori.

  1. Am intampinat si eu aceasta problema o singura data la 1.3tce. Eram pe rosu, am facut plinul si la plecare din pompa, am fost avertizat sonor si nivelul pe ceas era pe minim exact ca inainte. Am zis ca poate am alimentat pe langa rezervor dupa ce am repornit motorul de vreo 4 ori si a revenit si a sarit pe maxim. In rest mi a parut destul de precis sistemul.
  2. Eu m am orientat spre Bridgestone Blizzak LM005 215/60 R17 care are si o varianta cu Driveguard ( intaritura care permite sa mergi pe pana). Pe site ul producatorului daca selectez tipul de masina, Duster 4x2 1.3tce imi spune ca nu sunt compatibile cele cu driveguard doar cele fara intaritura. Multi ar spune ca intaritura aia ar fi buna si prin oras la borduri sa nu atinga janta asa usor. Ma gandesc ca versiunile astea vin si cu ceva greutate in plus care pe o masina usurica se simte. Drumuri bune!
  3. Duster 1.3 150tce. 2000 km , consum mediu 8 l , un mic scartait la ambreiaj.
  4. O fi vorba de acest cheder? https://www.lzparts.de/motorhaubendichtung. Eu caut asa ceva la noi, daca nu voi avea succes voi comanda din DE Toate cele bune!
×
×
  • Creează nouă...