Sari la conținut

Probleme indicator consum


Postări Recomandate

Eu unu daca am dubii in privinta afisajului de combustibil, intru in meniul secret care iti spune exact cati litri de benzina mai ai in rezervor si deasemenea liniutele care apar corect de data asta.

 

(Pentru cei care nu stiu sa se uite, se tine apasat butonul de pe ceasuri si se pune contact. Se ridica degetul abia atunci cand acele ceasurilor incep sa miste apoi se apasa succesiv pe buton pana cand se indica nivelul din rezervor respectivi litri)

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 393
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Defapt ai făcut ceva, ai consumat din carburantul din rezervor - suficient cât să facă recalibrarea singur.

Eu la toate masinile detinute in peste 33 de ani am alimentat pana la primul “click” al pompei si nu am vazut “becul rosu”, lucru valabil si la masina actuala: alimentare pana la primul click si cand

Dacă în loc de L/100km ai km/L atunci: a) cineva s-a jucat aiurea b) mașina e de afară, dintr-o tară cu km/L - cam greu e teritoriul european   Se rezolvă din diagnoză.

Posted Images

  • 4 weeks later...
Am schimbat si eu, pe garantie, tabloul de bord si sonda de combustibil,

partea buna e ca am 0km pe bord, ramane sa vad cum va afisa dupa diferite inclinari.

Problema este ca tot eronat va indica daca este masina inclinata. Problema rezolvata cu noua sonda litro si TdB nou este ca la asezarea pe orizontala a masinii se transmit datele de la sonda mai rapid. De fapt si inainte de schimbare sonda si TdB se face o astfel de determinare de catre reprezentant US . Daca nu se confirma si in 3 minute ( dupa asezarea pe plan inclinat si apoi repunere pe suprafata orizontala)apare informatia buna nu se schimba in md normal. Doar poate cu pile ca de...suntem in Ro. :arrow:

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 2 weeks later...
Am schimbat si eu, pe garantie, tabloul de bord si sonda de combustibil,

partea buna e ca am 0km pe bord, ramane sa vad cum va afisa dupa diferite inclinari.

Problema este ca tot eronat va indica daca este masina inclinata. Problema rezolvata cu noua sonda litro si TdB nou este ca la asezarea pe orizontala a masinii se transmit datele de la sonda mai rapid. De fapt si inainte de schimbare sonda si TdB se face o astfel de determinare de catre reprezentant US . Daca nu se confirma si in 3 minute ( dupa asezarea pe plan inclinat si apoi repunere pe suprafata orizontala)apare informatia buna nu se schimba in md normal. Doar poate cu pile ca de...suntem in Ro. :shock:

 

Nu incerc sa contrazic cu nimic, scriu pentru persoane care poate au aceasta problema si sunt interesati de solutii.

Am urcat de 2 ori la babele plus drum peste 1000 km si am observat ca indicatorul de carburant nu mai joaca sus/jos ca inainte de a fi schimbat TdB si sonda, a scazut constant in functie de cat se consuma, indiferent daca urcam sau coboram.

Acum nu pot sa afirm cat de precis e marcajul afisat, doar ca nu mai e frustrant sa vezi cum urca nivelul in timp ce mergi.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Am avut si eu acesta problema cu indicatorul de carburant. La revizia de 15000 km am solicitat rezolvarea problemei si cei de la Mavexim Targoviste au demarat procedurile de comanda. Solicitarea trebuie facuta pe un formular special de la Dacia. Se comanda piesele (plansa de bord si senzorul) in valoare de 580 lei, pret suportat de Dacia.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 2 months later...

Sa ma tavalesc pe jos de ras...abia ce am intrat in casa ...vin de afara unde m-am ''tavalit'' pe sub masina cum a facut si WildPuppy in cautarea ''gaurii'' din rezervor caci alta explicatie nu gaseam.......abia dupa aceea am citit postarea lui. Atata lipsa de precizie nu am intalnit la nici un model de masina si credeti-ma ca mi-au trecut ceva prin mana....nu am parcurs decat 40 km dupa ce am alimentat pana a dat afara la propriu....am parcat , e drept , destul de inclinat pentru 2 minute cat sa deschid portile , iar apoi erau 3 ( trei ) liniute goale.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Mak changed the title to Probleme indicator consum
  • Mak pinned this topic
  • Mak featured this topic

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...