Sari la conținut

Probleme indicator consum


Postări Recomandate

Ca regulă de bază când a scăzut la autonomie 100KM mai poți merge în siguranță până la autonomie 60KM(asta înseamnă 15-25Km), după, dispare autonomia și mai ai cam 2L în rezervor.

Nu inteleg cum sa mergi de la autonomie 100km la 60 (asta inseamna 15-25km???). Nu ar trebui sa fie 40 km (100-60) sau imi scapa ceva?

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 393
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Defapt ai făcut ceva, ai consumat din carburantul din rezervor - suficient cât să facă recalibrarea singur.

Eu la toate masinile detinute in peste 33 de ani am alimentat pana la primul “click” al pompei si nu am vazut “becul rosu”, lucru valabil si la masina actuala: alimentare pana la primul click si cand

Dacă în loc de L/100km ai km/L atunci: a) cineva s-a jucat aiurea b) mașina e de afară, dintr-o tară cu km/L - cam greu e teritoriul european   Se rezolvă din diagnoză.

Posted Images

Păi am mai scris.

 

Indicatorul de nivel benzină, la punerea contactului se actualizează prin jojă apoi merge exclusiv pe fuel flow(ml de combustibil măsurat de injecție) joja nu o ia în calcul decât la următoarea pornire.

 

Deci dacă ai autonomie 100Km și ești în oraș crezi că mai faci 40Km până apare autonomie 60Km?!

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Păi am mai scris.

 

Indicatorul de nivel benzină, la punerea contactului se actualizează prin jojă apoi merge exclusiv pe fuel flow(ml de combustibil măsurat de injecție) joja nu o ia în calcul decât la următoarea pornire.

 

Deci dacă ai autonomie 100Km și ești în oraș crezi că mai faci 40Km până apare autonomie 60Km?!

Nu am facut legatura cu topicul precedent.

Ca sa ma lamuresc, autonomie e indicatorul de TB, cati km mai are de parcurs masina pana la benzinarie?

Adica vrei sa zici ca joja masoare litri ramasi dupa punerea cheii in contact, dar litri consumati se masoara instantanei prin fuel flow si de aici apare diferenta?

Daca, da mi se pare ca diferenta e cam mare . 40 litri fata de 15-25litri

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

autonomie e indicatorul de TdB, cati km mai are de parcurs masina pana la benzinarie? DA

 

Păi tu pleci de acasă cu 100km autonomie? Nu, în mers ajungi la autonomie 100km, iar în mers se pot întâmpla multe oraș(aglomerație) sau extraurban(offroad) deci poți avea 40KM de autonomie în mod ideal (condiții de test) nicidecum în mod real (mers zi de zi)

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

E clar acum. La mine se aprinde becul de pompa la 60km autonomie, cand am carburant consumat 37-38 litri. Deci teoretic ar mai avea de mers cu 6 litri (44-38) in rezervor disponsibili .

 

Oricum am inteles ca treubie sa stii Dusterul "tau" si te adaptez consumului individual. Eu pana acum am pus max 38 litri dupa ce se aprinde becul, deci as putea sa mai merg cu becul aprins inca cu vre-o 4 litri de benzina (40km).

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Am facut un mic calcul comparativ de dimineata cand am ajuns la servici:

85,63 l alimentati - 47,7 l consumati = 37,93 l disponibili

vs

consum mediu 6,4 l / 100 km x autonomie 590 km = 37,76 l disponibili

 

deci destul de apropiate cele 2 valori

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

autonomie e indicatorul de TdB, cati km mai are de parcurs masina pana la benzinarie? DA

 

Păi tu pleci de acasă cu 100km autonomie? Nu, în mers ajungi la autonomie 100km, iar în mers se pot întâmpla multe oraș(aglomerație) sau extraurban(offroad) deci poți avea 40KM de autonomie în mod ideal (condiții de test) nicidecum în mod real (mers zi de zi)

 

Mi s-au amestecat titirezele in cap. Stiu ca ai mai explicat, da sunt si eu gigi contra. Cand apare pompa la mine, cum spuneam si mai inainte mai am autonomie undeva la 70 km. Plec la drum, dupa o perioada scurta scade inca vreo 10 km, dar dispare autonomia si in locul ei pe CB apar numai liniute. Deci nu-mi mai arata ca mai pot circula inca vreo 60 km, insa stiu cam pana unde mai pot circula dupa nr de km totali. Abia dupa vreo 25 km, ultima liniuta pulseaza si ea. Asadar dupa ce apare pompa la mine, pot circula lejer inca 50 km si nu mi s-a intamplat niciodata sa raman in pana prostului. Dupa ce fac acesti 50 km bag benzina si inca cam 45-47L.

Editat de bmcpst
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Păi am mai scris.

 

Indicatorul de nivel benzină, la punerea contactului se actualizează prin jojă apoi merge exclusiv pe fuel flow(ml de combustibil măsurat de injecție) joja nu o ia în calcul decât la următoarea pornire.

 

Deci dacă ai autonomie 100Km și ești în oraș crezi că mai faci 40Km până apare autonomie 60Km?!

 

Deci sa inteleg ca la PH2 nivelul indicat de sonda este oarecum orientativ si e de preferat sa ma bazez pe ce afiseaza la autonomie sau n-am inteles nimic?

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Mak changed the title to Probleme indicator consum
  • Mak pinned this topic
  • Mak featured this topic

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...