Sari la conținut

Anvelope Offroad & All-Terrain AT


Postări Recomandate

Tare sunt curios cum intra 235urile avand in vedere ca 215 la intoarcerea rotii mai au 2cm pana la carenaj. Mai bine iti luai 215/65 ca sa compensezi cand umblii cu ele cu presiune scazuta.

 

Cineva zicea pe aici ca a avut 235 pe jante de 18 si au intrat fara sa atinga. Eu am avut AT-urile 225/70, tot fara probleme. Ideea e ca jantele mele au ET 45 si ma gandesc sa ii pun si niste flanse de inca 1 cm, cand schimb suspensia si ma duc la +3.5 cm. Chiar si fara flanse, 235-urile sunt mai late cu 2 cm, ceea ce inseamna 1 cm spre interior, din care mai scad inca 0.5 cm de la diferenta de ET a jantelor. In concluzie, cauciucul intra doar cu 0.5 cm mai in interior decat seria. In plus, masina mea e mai inalta cu cca 2 cm acum, fata de suspensia originala. DPDV talon al cauciucului, sunt mai jos bine decat AT-urile pe care le-am avut, si cu cca 4 mm peste 215/65 (serie).

Editat de 77Dan
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 2 weeks later...
  • Răspunsuri 620
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Salutare , MT-urile pe Duster sunt destul de zgomotoase , mai ales la viteze in care ajunge toata vibratia in zona de rezonanta armonica a masinii ( de ex pe la 40-50 km/h - viteza cu care se merge d

Am citit cu interes acest topic. Pentru mine alegerea gumelor a pornit de la un adevar deja demonstrat : nu exista anvelopa care sa exceleze la toate aplicatiile. Trebuie sa stii clar ce vrei, adica i

https://youtu.be/dJXymJjmTwU

Posted Images

Am montat si eu BFG AT T/A KO2-urile pe jantele stock "stilizate" de tabla.

Prima impresie dupa un drum de 20 km e ca... da... huruie :) la 60 km/h pare mai deranjant, se rezolva cu volum la muzica. La 90 nu prea sesizez foarte mari diferențe fata de alea de iarna.

Stabilitatea pe ud e OK, find 2-3*C afara si ploaie mocaneasca io zic ca se comporta bine, insa nu am fortat aiurea. Plecarea de pe loc nu pare a fi afectata foarte mult insa parca totusi intra ASR mai frecvent la forja. La mers normal si atent chiar nu cred ca pun nici un fel de probleme. Consumul o sa il evaluez doar ca medie de cateva mii de km ca sa fie relevant cat de cat. Dupa DOT sunt fabricate in Indiana US in sapt. 14-15 din 2016. Dimensiunea std. pt Duster, 215/65 R16.

 

Pretul a fost ok. 519 lei bucata de aici: http://www.cauciucurijante.ro/produs/anvelopa-seasons-bf-goodrich-terrain-t-ko2-215-65-r16-103-100-s/ am mai dat 100 lei pe montaj.

As fi luat de la Sigemo cu 529 lei insa nu aveau pe stoc nici la furnizor si nu puteau sa imi dea estimare de livrare. La astia din Craiova am sunat ieri si azi au venit. Plata la curier ca nu mai platesc in avans in viata mea - numa la IND :) Am verificat DOTurile inainte sa dau banii si vizual aratau OK (doar sunt noi). Dupa montaj, masina nu trage lateral, nu sunt batai, nu freaca - deci sunt OK.

 

Ma uitam la o alternativa mai ieftina insa aparent foarte buna (made in Japan) https://www.autopneu.ro/autoturisme/21565r16-98h-toyo-open-country-at-21565r16hopatpl.html

Reviewurile sunt bune si pretul e imbatabil (cat niste gume de iarna de buget) insa am luat BFG pt ca am vazut multe opinii de la colegi. Plus ca BFGurile au LoadIndex mai mare (ceea ce arata clar ca flancurile sunt mai tari).

 

Ramane de vazut, momentan sincer nu stiu cat de mult o sa le tin pe masina in decursul anului. M-am gandit si la MT insa prognozele mele de utilizare nu le-ar justifica.

 

Disclaimer: linkurile nu sunt pt reclama, doar pt informare. Experienta cu cei din Craiova a fost OK insa pe "happy flow". Sper sa nu aflu cum trateaza garantiile :)

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Pot sa zic despre aceste cauciucuri ca sunt foarte ok la tavaleala și nu te lasă la greu. Am îndoit jantele în off, dar cauciucurile astea nici nu s-au zgâriat în zonele acelea, așa ca nu cred sa ai nevoie de garanție.

 

Tapatalk

 

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Am montat si eu BFG AT T/A KO2-urile pe jantele stock "stilizate" de tabla.

 

Nu uita iarna sa stai intre 1.6ATM si 1.8ATM. Deasemenea sa stii ca la frig/caldura se contracta sau dilata uneori si cu 0.4 ATM. Pe asfalt ud si rece aluneca cam dublu la forjari sau frane bruste, sunt anvelope cu mers preventiv pe ud si iarna. Daca se usuca pe jos nu mai ai probleme. Sunt ok in zapada noua si umeda, ok pe polei insa mai mediocre pe zapada veche batatorita sau inghetata.

 

La consum o sa vezi mai inafara iernii cand le duci la 2.0-2.2 ATM. Nu uita ca pe grohotis si offroad e bine sa le tii pe la 1.7-1.8 ATM, depinde ce amortizoare ai. Legat de vibratie la 60 km/h... nu te panica, se rezolva cu cam 4 sprayuri (*1 pe roata/se da jumate la 15 min) - http://www.diov.ro/N...OROZIV-d442.htm pe care le dai pe tabla de la aripa intre habitaclu si roata (ai poze la mine/cu putina grija nu gazeaza in jur/sa fie doar Nigrin nr 9. - grija ca mai e unu care seamana si e moale). Sau daca vrei pe interior merge http://www.be-loud.r...ctic-2,0-Folie/ sau http://www.be-loud.r...bration-1,5-Kg/ . Eu am preferat exterior pt ca oricum pe spate zona aia incasa mereu pietre.

 

Pentru aspect si intretinerea KO2urilor iti recomand https://www.dedeman....00-ml/p/7010152 si o sa iti stea lucioase pana la urmatoarea namolire sau spalare.(ales dupa mai multe teste)

 

_vyr_442nigrin-spray-grund-bituminos-anticoroziv-praguri-auto-diov-ro.jpg

Editat de Cain
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...