Sari la conținut

Postări Recomandate

La 24.01.2023 la 17:09, dede23 a spus:

Revin cu update

Am fost la mecanic cu senzorul supraalimentare turbo si la masurare cu multimetru arata 5V iar pe tester arata cresteri de presiune cand turez motorul de unde mi sa spus ca ar fi alt senzor de vina pentru problema mea(costa +1100 lei numai pe original se gaseste)

Simptomele sunt, martor check engine aprins si nu trage cum ar trebui motorul(DF1089 Turbocharging pressure coherence, invalid signal).

Intrebarea este, sa fie totusi senzorul de supraalimentare turbo sau senzorul 2 care vine doar pe original?

 

Ai rezolvat problema? Am aceeași problema cod eroare 1089 și nu știu ce sa I fac,spune mi te rog cum ai rezolvat...mersi mult!

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 2 weeks later...
  • Răspunsuri 390
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Cu bateria e simplu, pe testerul de baterii se citește, în clar SOC, SOH și R. De exemplu o baterie de 70Ah și 720 A EN, o baterie poate fi bună sau bună dar descărcata, valori orientative S

Am revenit cu vesti (in cazul in care era cineva curios).  Injectoarele praf.. + pompa plina de rugina in interior. Are doar 70500 km. Nu stiu daca este o coincidenta dar masina pe 17.11  a iesit di

Din fericire, problema e mai grav decât pare din diagnoză, așa că răspunde la: 1. Ce masină e, că din profil nu e niciuna. 2. Ce modificări are mașina ? (chipcirip,etc) 3. Ultima modifi

Posted Images

Salut, daca erorile au fost citite corect vezi atasat doar ca info \exemplu procedurile de diagnosticare ale acestora si iti sugerez sa faci o diagnoza conforma cu un program dedicat Dacia\Renault ex CLiP sau cu un tester mai bun (nu Autocom) a injectiei dar si a celorlalte calculatoare ale masinii:

Erori.png

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Din fericire, problema e mai grav decât pare din diagnoză, așa că răspunde la:

1. Ce masină e, că din profil nu e niciuna.

2. Ce modificări are mașina ? (chipcirip,etc)

3. Ultima modificare efectuată la mașină a fost ? (și brăduț la parasolar e tot modificare)

4. Ce problemă are ? cu lux de amănunte

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 3 months later...

Salutare, 

De curand am intrat in grupul posesorilor de duster.Este vb despre.duster 1 1.5 diesel 2018 115k km.

Am o problema foarte stresanta legata de niste martori aprinsi.

V as ramane recunoscator daca ati putea sa ma ajutati cu ceva raspunsuri.

Am.schimbat deja senzorul de abs dreapta spate...asa imi aparea pe tester...dar nici o rezolvare...

Am atasat poza ...daca mai este nevoie de detalii spuneti mi

Multumesc anticipat

20240606_225802.jpg

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Salut @bigbear  , in primul rand masina ta nu este “duster 1 1.5 diesel 2018” din 2018 este vorba despre Duster II ph3 HJD.

Apoi sunt necesare mai multe detalii despre problema, mai ales “... asa imi aparea pe tester...dar nici o rezolvare ...”, ex cine si cu ce tester a facut diagnoza, ce coduri de eroare s-au gasit, etc… Martorii aceia se pot aprinde din foarte multe potentiale cauze, cel de jos este pentru sistemul de supraveghere pneuri, vezi ex din manualul de utilizare, pentru ceilalti doi insa trebuie sa oferi mai multe informatii ca sa primesti ajutor.

Totusi tinand cont doar de “Am.schimbat deja senzorul de abs dreapta spate...asa imi aparea pe tester” vezi doar ca exemplu (subliniez asta) procedurile de diagnosticare a doua erori legate de senzorul viteza roata spate dreapta (ce si cum se verifica, ce presupune. etc.), dar repet ca fara codurile de eroare (plus celelalte detalii) este greu ca cineva sa te ajute concret si corect.

Manual.png

Erori1.png

Erori2.png

Editat de Gil26
  • Like 1
  • Haha 1
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Probabil senzor abs pe roata aia sau cablaj, evident cu erori pe ABS ,ESP, TPMS

Sunt destule Duster ph2 fabricație 2017 și înmatriculate 2018, iar proprietarii, din varii motive, nu știu ce mașină au.

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Mak pinned this topic

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Caut sa cumpar duster benzina preferabil cu gpl Preferabil second-hand (de la primul proprietar) dar accept si masina ,,tri-hand’’ cu conditia sa fie bine ingrijita (nu doar intretinuta).   Caut sa cumpar de la cineva care a tinut la masina respectiva. Fara probleme la motor  / transmisie sau estetice la caroserie. Preferabil fabricatie incepand cu 2015. Motor sce 1.6,  sau k4m 1.6., eventual accept si un 1.3 tce, in functie de starea masinii ce mi se prezinta. Cumpar doar direct de la proprietar fara nici un fel de interlocutor/ intermediar. Preferabil din zona bucuresti ilfov. Buget aprox. 7000e     Nota; Pana acum am vazut 8 dustere si problemele s-au tinut lant, cu toate ca la telefon mi-au fost prezentate ca fiind ,,e tipla dom-le’’.  Motoare sau transmisii sau/si caroserii cu tot felul de probleme,  serii cu cifre lipsa la motor,  actele nu corespundeau cu persoana care imi prezenta masina,   fiscal; promis ,,dupa cateva zile’’ de la tipi cel putin dubiosi care nu aveau masina pe numele lor si care nu ma puteau pune in legatura cu proprietarul din acte si care se ,,opareau'' instant cand soliciam detalii mai amanuntite,  sau cand refuzam sa achit ,,un avans’’, sau cand solicitam testare sau urcarea masini pe o rampa, .etc. etc.
    • Nu ingheata acolo jos sau daca ingheata, rezistenta e minima. Cel mai des iti ingheata in partea de sus si mai apoi pe laterala inspre spate a usii fata ( din cauza chederului dintre usi, de pe cantul usii spate ).
    • Am vazut intr-un ca exista niste chedere suplimentare la usi in partea de jos - care inchide peste pragul usii.        Daca ai treaba sau prinzi niste drumuri cu noroaie prin partea de jos a usii,  pe langa acea vana de plastic prin care se scurge apa - mai exista din loc in loc niste gaurele mici apox 3-4 mm prin care banuiesc ca se poate clipSa acel cheder de cauciuc.      Cand speli masina si mergi prin baltoace = prin acele orificii pregaurite - intra apa destul de binisor in interiorul fetei de usa.      In clipul vizionat domnul zicea ca se pot comanda de la Reprezentanta Dacia doar.      Intrebarea ar fi pentru cei care aveti - sau ati comandat, cum se comporta IARNA acel cheder de jos,  ingheata frecvent  - ati intampinat probleme de genul ?!    
    • Salutare,   Scriu tot in acest topic pentru ca are legatura cu ...blocul de lumini.  Cam in urma cu 1 an , atunci cand semnalizez ( mai mult dreapta decat pe stanga ) imi reseteaza sistemul de cruise control.  NU i-l pune in "standby" ca si atunci cand apesi "0" pe volan.  Ci are acelasi efect ca si cand , acum pornesti masina sau cand treci de pe limitare la crusie .  Adica in loc sa apara viteza memorata, apare "---" cele 3 liniute.  Simptomul bine inteles, erea acompaniat de nefunctionarea claxionului cu pozitia / faza scurta aprinsa.  Am schimbat acu 1 saptamana blocul de lumini cu unul....NO NAME BRAND...250lei. Ok funcioneaza...am testat sa vad daca imi afecteaza cruise control si nimic timp de ...5 zile pot sa zic. Azi dimineata spre servici ...a aparut problema.  cum semnalizez dreapta imi dezactiveaza cruise control. ..dar nu este la fiecare semanlizare.  E total aleatorio.   Cu blocul vechi la fel erea.  Tin sa mentionez ca am un Duster PH2 2014 1.6 16v k4m 4x4 laureate..cred..nu imi aduc aminte exact daca e laureate.  Cineva a intampinat cu un astfel  de caz?  
    • Din cate stiu pentru Duster HJD ph3 motoarele 1.3 TCe H5H470 \490 sunt cu o transmisie 4x2 TL4, motoarele H5H480 \494 sunt cu transmisie 4x4 TL8.
×
×
  • Creează nouă...