Sari la conținut

Postări Recomandate

La 24.01.2023 la 17:09, dede23 a spus:

Revin cu update

Am fost la mecanic cu senzorul supraalimentare turbo si la masurare cu multimetru arata 5V iar pe tester arata cresteri de presiune cand turez motorul de unde mi sa spus ca ar fi alt senzor de vina pentru problema mea(costa +1100 lei numai pe original se gaseste)

Simptomele sunt, martor check engine aprins si nu trage cum ar trebui motorul(DF1089 Turbocharging pressure coherence, invalid signal).

Intrebarea este, sa fie totusi senzorul de supraalimentare turbo sau senzorul 2 care vine doar pe original?

 

Ai rezolvat problema? Am aceeași problema cod eroare 1089 și nu știu ce sa I fac,spune mi te rog cum ai rezolvat...mersi mult!

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 2 weeks later...
  • Răspunsuri 390
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Cu bateria e simplu, pe testerul de baterii se citește, în clar SOC, SOH și R. De exemplu o baterie de 70Ah și 720 A EN, o baterie poate fi bună sau bună dar descărcata, valori orientative S

Am revenit cu vesti (in cazul in care era cineva curios).  Injectoarele praf.. + pompa plina de rugina in interior. Are doar 70500 km. Nu stiu daca este o coincidenta dar masina pe 17.11  a iesit di

Din fericire, problema e mai grav decât pare din diagnoză, așa că răspunde la: 1. Ce masină e, că din profil nu e niciuna. 2. Ce modificări are mașina ? (chipcirip,etc) 3. Ultima modifi

Posted Images

Salut, daca erorile au fost citite corect vezi atasat doar ca info \exemplu procedurile de diagnosticare ale acestora si iti sugerez sa faci o diagnoza conforma cu un program dedicat Dacia\Renault ex CLiP sau cu un tester mai bun (nu Autocom) a injectiei dar si a celorlalte calculatoare ale masinii:

Erori.png

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Din fericire, problema e mai grav decât pare din diagnoză, așa că răspunde la:

1. Ce masină e, că din profil nu e niciuna.

2. Ce modificări are mașina ? (chipcirip,etc)

3. Ultima modificare efectuată la mașină a fost ? (și brăduț la parasolar e tot modificare)

4. Ce problemă are ? cu lux de amănunte

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 3 months later...

Salutare, 

De curand am intrat in grupul posesorilor de duster.Este vb despre.duster 1 1.5 diesel 2018 115k km.

Am o problema foarte stresanta legata de niste martori aprinsi.

V as ramane recunoscator daca ati putea sa ma ajutati cu ceva raspunsuri.

Am.schimbat deja senzorul de abs dreapta spate...asa imi aparea pe tester...dar nici o rezolvare...

Am atasat poza ...daca mai este nevoie de detalii spuneti mi

Multumesc anticipat

20240606_225802.jpg

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Salut @bigbear  , in primul rand masina ta nu este “duster 1 1.5 diesel 2018” din 2018 este vorba despre Duster II ph3 HJD.

Apoi sunt necesare mai multe detalii despre problema, mai ales “... asa imi aparea pe tester...dar nici o rezolvare ...”, ex cine si cu ce tester a facut diagnoza, ce coduri de eroare s-au gasit, etc… Martorii aceia se pot aprinde din foarte multe potentiale cauze, cel de jos este pentru sistemul de supraveghere pneuri, vezi ex din manualul de utilizare, pentru ceilalti doi insa trebuie sa oferi mai multe informatii ca sa primesti ajutor.

Totusi tinand cont doar de “Am.schimbat deja senzorul de abs dreapta spate...asa imi aparea pe tester” vezi doar ca exemplu (subliniez asta) procedurile de diagnosticare a doua erori legate de senzorul viteza roata spate dreapta (ce si cum se verifica, ce presupune. etc.), dar repet ca fara codurile de eroare (plus celelalte detalii) este greu ca cineva sa te ajute concret si corect.

Manual.png

Erori1.png

Erori2.png

Editat de Gil26
  • Like 1
  • Haha 1
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Probabil senzor abs pe roata aia sau cablaj, evident cu erori pe ABS ,ESP, TPMS

Sunt destule Duster ph2 fabricație 2017 și înmatriculate 2018, iar proprietarii, din varii motive, nu știu ce mașină au.

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Mak pinned this topic

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • @Attila  salut si bun venit in aceasta comunitate  Daca cauti si pe acest forum gasesti destule informatii si experiente despre acest subiect, si la Duster ph3 1.2 TCe (motor H5F410) mesajul “Verifica Injectia” poate avea mai multe potentiale cauze implicit rezolvari si este recomandat ca inainte de a schimba orice componente (ex bujii, bobine, sau chiar “Am inlocuit motorul cu unul second hand in stare buna , dar problema a ramas la fel”) sa se faca o diagnosticare si verificarile aferente necesare, este bine chiar si pentru acest motor SH sa faci o diagnoza conforma preferabil cu un tester dedicat Dacia \Renault si functie de rezultate urmati ceilalti pasi, altfel fara sa oferi alte detalii (eventuale coduri de eroare, valori ale parametrilor, simptome, etc.) cred ca este greu ca cineva pe forum sa tea jute concret \corect si sa iti spuna cauza exacta (sau cauzele) acestui mesaj.
    • Normal... pentru că 1,2 TCe - exista informații, există #motorgate trebuie doar căutate (nu neapărat pe forum) Motor predispus la probleme, chiar și cu injecția actualizată la zi (sunt vreo 3 softuri și vreo 6 calibrări diferite). Pașii erau: 1 diagnoză și identificare injecție 2 luat compresie 3 actualizare injecție 4 schimbat motor (dacă ăla vechi e varză)   Pentru funcționare staționară la ralanti (încălzire habitaclu) investiți în webasto e mai ieftin.
    • Buna ziua . Avem 2 Dacia Duster 1.2TCE 4x4 2018, mentionez ca masinile sunt folosite la paza, circula de 5 ani exclusiv in oras, si fac si stationari cu mototul pornit .masinile au in jur de 140.000 km Probleme au inceput astfel : -mesaj “verifica injectia” si mergea in 3 pistoane cumva si nu mai targea masina Am fost la mecanic a spus ca e problema motorul . Am inlocuit motorul cu unul second hand in stare buna , dar problema a ramas la fel , s-au inlocuit bujii, bobine , dar problema persista . Mentionez ca , daca merg la drum mai lung si merg turata cu ea drum mai lung, se stinge tot si merge perfect , dupa 2-3 zile de circulat in oras, problema revine . rog un sfat , daca a mai patit cineva, ca nu reusim sa rezolva problema .   multumesc anticipat
    • Salut, detin un duster 2 din 2018 si as dori sa stiu daca pot schimba stopurile actuale (cele in forma de cruce) cu cele de pe modelul facelift (in forma de y). Multumesc!
    • Prafosu' a primit "incaltari" noi:   ...Aceleasi BFG AT ko2, dar pe bleu.   
×
×
  • Creează nouă...